Unelmieni täyttymys! Tätä pyörää olen haaveillut jo useamman vuoden ajan, mutta nyt se on omalla pihalla.
K1200LT vm.2000 aj. 40tkm. Kromisarja, penkinlämmittimet jne.
PS.Mistähän saisi korkeamman plexin (edullisesti)?
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
WWWWWAU!!! On se komee pyörä! Onnittelut uuden pyörän onnelliselle omistajalle!![]()
![]()
![]()
onnittelut sulle bemarist.... samanlainen mut vuotta vanhempi on mullakin pihassa ja ekaa viikkoa omistan.
![]()
![]()
*Kiistän kaiken*
--------------------
BMW K 1200 LT
Onnea uudelle pyörälle. Edullisesta tuulilasista en niin tiedä, mutta jos haluat PARHAAN mahdollisen niin täältä
Itselläni toi #2 with wings -4, aivan sikaloistava. t. Jari
Same shit, different day.
Onnee vaan kovasti paljon kauheesti ja paljon maittavia kilometrejä![]()
Sukisukimies
Onnittelut minunkin puolestani, jokos olet niin sanotusti kotona? Tätä sanontaa käytti yksi bemaristi, joka oli kolunnut läpi lähes kaikki ärräpyörät ja lopulta hommasi LT:n.
Jos kurkit siellä Jarin osoittamalla CeeBaileyn sivuilla niin selvennykseksi seuraavaa:
Kun siellä mainitaan, että jokin lasi on yhtä pitkä kuin vakio (stock), niin nämä sivut viittaavat jenkkien aikaisempien (ennen -04) vuosien BMW vakiolasiin, joka oli siellä KORKEA malli. Euroopassahan vakio oli (ja on edelleen) matala ns Euro Cut -malli. Näin on myös nykyään USAssa mutta nämä sivut ovat tässä asiassa vähän jäljessä.
Itsekin linkosin tuon Euro Cutin menemään saman tien ja otin tuon numero kakkosen (#2) -2 tuumaa lyhennettynä. (2004 keväällä ei ollut vielä noita sivuwingejä). Olen 180 cm ja tuo lasi oli aivan liian korkea meikäläiselle. En nähnyt ala-asennossakaan sen yli, joten ei muuta kuin kuviosaha käteen ja saahaamaan alareunasta pois. Sahasin parissa erässä yhteensä noin 70 mm ja nyt se on hyvä. Ei vedä niskaan ja mammakin on takana tyytyväinen kun ei tuuli revi kypärää mennessään.
Ja jos sitten haluat tietää mitä vain mahdollista ja mahdotonta LT:stä niin sitten vain klikkaat BMWLT.net ja kaikkeen löytyy apua.
t. pozo
![]()
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Joo, tämä on kaikkien LT kuskien ehdoton must sivusto. Tuo Pozo onkin sitten LT porukan "Pelle Peloton", sen pyörästä ei taida puuttua kuin jääpalakone ja jalkakylpy. Jari
Same shit, different day.
"Tuo Pozo onkin sitten LT porukan "Pelle Peloton", *sen pyörästä ei taida puuttua kuin jääpalakone ja jalkakylpy. "
Noh noh Jari, eipäs nyt sentään liioitella...vai jalkakylpy... Hmm, siinä voisi olla kyllä ideaa...oli tänä kesänäkin välillä aika hikistä tuo ajaminen ;-)
Jääpalakonetta ei tarvita, kylmäboxi sen sijaan on jo valmiiksi funtsittu ja odottaa jotain pimeää ja lumista tammikuun viikonloppua...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
On se hieno tuo LT. Itsellä on kauhee vääntö siitä kumpi, R1XXXRT vai LT? Tarkoitus on koeajaa molemmat ensi viikolla (Saksassa). Pitkään aikaan ei ole pyörää enää ollut, mutta nyt kuume ei näytä menevän ohi. Keväällä se on tieätty aina pahimmillaan ja luulen ettei ensi keväänä auta pelkät messut ja esitteet
t. Galenos
Osta LT, et varmaan kadu.... itekki olin 20 vuotta ilman pyörää ja iski kuume ku tajusin että kyl sellasen ostaa voi vaikkei rahaa olekkaa
R1100RT minunkin piti ostaa, mut vaimo viimekädes sanos minkä mä ostan ja siit ei ollu neuvottelemist.... oli jo puhuttu valmiiks että RT ostetaan, mut vaimo halus nähä sellasen ja sit siellä oli LT myynnissä kans, se sit oli sillä selvä että LT... eikä kyl kaduta pätkääkään.
*Kiistän kaiken*
--------------------
BMW K 1200 LT
Kyllä meni vaikeeks. Tänään on sitten koeajettu R1200RT *ja LT. Kummatkin oli hyviä ajaa. Jos ajaisin aina yksin, valitsisin RT:n, mutta vaimo tai poika ovat joskus kyydissä ja haluaisivat tiätty LT:n. Pähkäillä vielä pitää ja valinnanvaraa on. Oon meinaan tällä hetkellä Saksassa vielä tovin ja voi rauhassa mietttiä. Tottumattomalle boxeri ja sen käyttäytyminen tuntui ensalkuun vaikeammalta mutta luulen, että pitkän päälle voisi RT:stä olla enenmmän iloo. Varsinkaan kun pääkäyttötarkoitus ei ole pitkät tourit. Tosin onhan LT:llä hieno vain cruisaillakin *![]()
Ota bokseri... siinä on munaa
LT sitä paitsi on jo vanhaa tekniikkaa ja huono kopio GoldWingistä...
Uusi bokseri on oikeasti persoonallinen ja toimiva vekotin...
No joo PUOLUEELLISTA toki! Mutta kun tommosesta maksaa pari kymppiä, alkaa se olla aika ässä...![]()
<p>2002-2014</p>
Hauska lukea joskus näitä vanhojakin. Näin ne mielipiteet muuttuu.(C-A-D @ Loka. 08 2005,18:34) kirjoitti
![]()
NIINPÄ!
<p>2002-2014</p>
mistä sais umpihytin on varmaan seuraava kysymys.
eihän tota suurempaa lasia ole autoissakaan! jostain scaniasta voisi löytyä![]()
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Oikea vastaus on tietysti että pitäisi olla koko mallisto tallissa. Useinhan niin onkin "tosiharrastajilla" ulkomailla, usa:ssa tai saksassa. Suomessa on tyypillisempää selittää aina yhtä mallia parhaaksi jokaiseen käyttöön..tai ainakin ollaan vaikeuksissa valintojen kanssa, sehän näkyy täälläkin säännöllisesti kun kysellään mikä malli olisi "paras".
Minulla oli kanssa noita valinnan vaikeuksia pari vuotta sitten. LT:n ja RT:n (1100/1200) lisäksi mietin vielä 1200 GSA:takin ja hondan pannaria (ST1300). Valintoja punnitessani minulle oli paljon hyötyä Jeff Deanin kirjoittamista jutuista. Mies vaikuttaa omistaneen vähän kaikenlaisia bmw:itä todella pitkällä aikavalillä ja hänellä oli niitä tallissa vieläkin 15 kpl, mm. sekä RT että LT. Niinpä sieltä löytyy mm. RT vs. LT-vertailu, vaikka onkin nykyisin jo vähän vanhahtava, niin ei siinä montaa asiaa ole jotka olisivat muuttuneet uudemman RT:n myötä. Sivun alalaidassa oleva vaimon mielipide siitä kumpi otetaan tallista on aika hyvin perusteltu...
No, ehkä minäkin voisin sen LT:n joskus hankkia RT:n rinnalle, jos voisin pitää tallissa kahta pyörää tai mielummin vielä useampaakin.
onnittelut.
samanlaisen ostaisin ois parikin tarjolla lappeenrannassa
mut ajelen nyt vielä ens kesän vanhalla lt:llä.
oon kyl vähän kateellinen.![]()