Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Asioista perillä olevasta lähteestä kuulin, jotta jo ensi vuonna pääkaupunkiseudulla on toinen valtuutettu myynti/huolto.
    <p>2002-2014</p>
    En ihmettele yhtään...oli jo aikakin.
    Tuo on HMTT uutisia. Samaa on kuultu siitä asti kun BW lopetti.
    Jep. Skeptinen tosiaan voi olla, mutta sittenpähän nähdään. Uskon lähdettäni aika pitkälle.
    <p>2002-2014</p>
    Onko MotoTrip nyt ainoo BMW edustaja pääkaupunkiseudulla?
    Onko siitä huonoo sanottavaa?
    R1250RT, R1200GS, G650X
    On se. Siitä on paljon sanottavaa, toiset hyvää toiset ei. mutta kaikki taitaa olla samaa mieltä että kallista on tai ainakin kalliimpaa kuin muualla. Kilpailu varmasti parantaisi ostajan asemaa.
    Lainaa (peltilelu @ Syys. 01 2005,10:08) kirjoitti
    Onko MotoTrip nyt ainoo BMW edustaja pääkaupunkiseudulla?
    Onko siitä huonoo sanottavaa?
    Minä ole aina saanut tuolta hyvää ja asiakaslähtöistä palvelua, mutta euroja palaa sikana ...
    Miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä ...
    No nyt asia selkis:RM Heino.
    Ei olleet lähteet väärässä - ei.
    <p>2002-2014</p>
    Ostin edellisen pyörän tampereen RM-Heinon liikkeestä ja täytyy sanoa, että palvelu on aivan eri planeetalta kuin yhdessäkään pk-seudun liikkeessä jossa olen asioinut. Toivottavasti eivät palkkaa uuden liikkeen porukkaan yhtään pk-seudun "ammattilaista". '

Eli tervetuloa RM-Heino tämä on hyvä uutinen
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
    Jippii !! Ei tarvii enää ajaa Tampereelle huoltoon ja tavaran hankintaan kun saatiin tänne oma Heino. Ihan kuin joulu olis jo. Tervetuloa ja tehkää niin kuin Tampesterissa - hyvin.
    Saas nähdä miten on Heinon hintapolitiikka Espoossa, ainakin minulle Trippi teki paremman tarjouksen vaihdokista kuin Heino.
    Lainaa (awaaja @ Marras. 13 2005,20:24) kirjoitti
    Saas nähdä miten on Heinon hintapolitiikka Espoossa, ainakin minulle Trippi teki paremman tarjouksen vaihdokista kuin Heino.
    Voimatta ja haluamatta kiistää tuota, en voi kuin todeta, että OHO!

T: Nimimerkki: Kolme viimeistä pyörää Heinolta hakenut
    <p>2002-2014</p>
  14.  
    Tuusmotors on myyty, uusi omistaja on salaisuus.....

Reiska_SB
    Terveisin Reiska

- Kawasaki Z1000SX -