Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Onko joku toteuttanu tällasen homman?

Sen verran oon tutkinu asiaa, että molemmissa valoissa on samat polttimot. Lyhyet- ja pitkätvalot on tehty vain erilaista heijastinpintaa käyttäen.

Onko saatavilla sellaisia heijastinpintoja joilla voi valaista sekä lyhyet-, että pitkätvalot? Jos sitä kautta sais sitten molemmat valot käyttöön...
    sama käynyt mielessä ja enkeli valot kanssa.. nooh taitaa mennä liikaa tilulilu hommaksi...
    Tuolla on sinnepäin, jos puhutaan etes samasta asiasta..
    http://moottoripyora.org/cgi-bin/..
    Mulla ittelläni oli ennen cbr 1000 f vm -90 ja mun mielestä oli keula ruman näkönen ku killotti ajovalo vaan toisesa lampusa. Siispä otin ja purin koko keulan ja aloin tutkimaan miten saa palamaan molemmat yhtä aikaa.

Sinne lampuille menee molemmille puolille samanlaiset liittimet niin ku h4 polttimoissa ruukaa, mutta toisesta puuttu yksi liitin niistä kolmesta joka oli maa piuha. Otin rosvolla toiselta puolelta toiselle sen maan, väliin pätkä piuhaa ja tungin apiko liittimen sinne holeen lampunkannalle. Sitä apikoa piti pikkusen leventää meisselillä ja se kannattaa kokkeilla pöydällä lampun kantaan, että on sopivan tiukka.

Sitte vaan kasaan koko keula ja kivasti killottaa molemmat valot sekä pitkillä, että lyhyillä valoilla. Virran kans ei ainakaan mulla ollu mittään onkelmia eikä kyllä polliisitkaan pyssäytelly ja mutissu moisesta.

Eikä kukkaan vastaan tulia aiankaan räpytelly pitkiä, että ne ois häirinny jotakuta ja killottanu silimään vaikka se umpion toinen puoli onki erillainen.

Siinä hommasa oli mun mielestä niin perkeleen iso vaiva, että kannattaa samalla vaihtaa molemmat polttimot ja parkki poltin nii ei tartte viikon päästä olla purkamassa uuestaan pyörää.

Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
    juu jos tossa tuoreessa olis h4.set niin ei olis ongelmia.. umpiot pitäs vaihtaa jos haluaa tuplat palavan.. tai sitten jättää pitkät pois..
    Jos on tupla H4:t voi ennen varsinaista asennusta testata valokuvioo vaikka seinää vasten. Vaihtaa sen kannan vain toiselle puolelle jos johdoissa on varaa. Näin näkee sohiiko valo sinnepäinkään ku pitäis.
    TL1000R
    Lainaa (CBR -01 @ Elo. 02 2005,12:08) kirjoitti
    Onko joku toteuttanu tällasen homman?

Sen verran oon tutkinu asiaa, että molemmissa valoissa on samat polttimot. Lyhyet- ja pitkätvalot on tehty vain erilaista heijastinpintaa käyttäen.

Onko saatavilla sellaisia heijastinpintoja joilla voi valaista sekä lyhyet-, että pitkätvalot? Jos sitä kautta sais sitten molemmat valot käyttöön...
    Jos päädyt tekemäään asialle jotain niiin olisitko ystävälinen ja kertoisit mullekin mihin ratkaisuun päädyit ja toimiko se homma? Koska suht leuhkaltahan se näyttäs molemmilla lampuilla *

Ei oo vielä ainakaan löytynyt järkevää ratkaisua ja nysväämään en alkaa. Mutta jos jostain sais heijastinpintoja joissa molempien valojen kuviot niin laitan kyllä infoo.
    Mulla on -92:ssa kytketty molemmat lamput toimimaan, siis sekä pitkät että lyhyet. Toisessa on välissä "poliisikytkin", jotta saa originaalikytkennän. En tiedä miten toteutettu, puran talvella katteet pois niin silloin näkee toteutuksen.
    Honda CBR1100 XX
    VW Passat 3C Variant TDI DSG6
    VW Golf IV
  10.