Tietääkö kukaan inhimillisesti hinnoteltuja sivulaukkujen sisäkassien tekijöitäJoskus teetin moiset Krauserin laukkuihin Bagant nimisessä firmassa(jossakin Tampereelta länteen), mutta ei taida moista firmaa enää olla *
Tai jos on, ni mistä ko. henkilöitä saa kiinni, mailiosoite kenties paras vaihtoehto... Pitäis saada kassit kevääksi, joten on aika ajatella asiaa. Bagantin sisäkassit ovatten oleet hyvät ja niihin olen ollut tyytyväinen, eikä hintakaan silloin paha ollut. *
![]()
Eiköhän onnistu ihan missä tahansa verhoomossa/ompelimossa, viet vaan laukun/laukut malliksi.
Isä aikanaan teetti jostain "telttakankaasta" bemarin laukkuihin ja kehu olevan paremmat ku alkuperäiset.. *![]()
Ja puoleen hintaan. *![]()
Pakkaan takalaukun kamat sopivan kokoiseen reppuun - voip heittää selkäänsä ja käsiä löytyy vielä kypärän ym. kantamiseen.
Mulle jäi Triumphin kassit varastoon notkumaan, pulla-kahvein saa lunastaa...
*tälläset*
Louisilta ja Pololta sai ainakin vielä muutama viikko takaperin sisälaukkuja noin 10e/kpl hintaan. Mä ostin sellaset viime kesänä ja teetätin laukut niitten sisälaukkujen mittoja mukaillen ja tyytyväinen olen ollut.
Itse myös sisäkasseja etsiskelen. Ja katselin juuri tuossa All Rightin uutta luetteloa niin sieltähän löytyin Kapan 44l laukkuihin sopivat sisäkassit.....Niin ja hintaa vaatimattomasti 31e/kpl *(Finnpaso @ Tammi. 28 2006,16:34) kirjoitti
![]()
//CBF600SA -11
Mitä? Mihis ST-Trumppasi hävisi vai vaihdoitko sportimpaan...? ps. kohta taas kaivariin...(Köpi @ Maalis. 01 2006,14:59) kirjoitti
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Pari 45 ekee...kävin tänään hakemassa *(tbarre @ Tammi. 29 2006,09:47) kirjoitti
Italialaista Designia...kaiketi
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Ihan tavallisissa matka ym. -laukkuja myyvissä liikkeissä on yleensä kaikenlaisia. Sieltä olen viimeksi ostanut vuonna -89 ja toimii edelleen.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Kävin hakemassa pari metriä vähän vahvempaa kangasta ja pari vetoketjua ja lykkäsin pikkusiskolle laukun kouraan ja parin viikon päästä laukut olivat valmiin![]()
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V