onko kellään ollut käytössä kyseistä puhelinta?
miten toimii normaali ajossa pyörien kesken esim80km/h ajettaessa
entä miten toimii intercom toiminto matkustajan kanssa
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
Kokemuksia on ainoastaan autocomin kanssa käytettynä, siinä käytössä toimii ainakin hyvin.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Cobra 725 ollut Autocomissa kiinni viime kesästä. Luotettava peli, ei mitään häiriöitä. Aiemmin oli Alan 456R ja käytin sitä myös intercomina. Ja siinä piisasi laatu- yms. ongelmia. Kauppias kyllä aina vaihtoi, kun jotakin meni rikki. Eikä mikään kuulokesarja tuntunut toimivan sen kanssa yhdessä. Monta kertaa revin vahingossa tuon Alanin johdot poikki ja aina ne johdot oli jotenkin tiellä. Lisäksi kuskin oli aina painettava tangenttia, mikäli aikoi puhua takapenkkiläisille ja tasonsäätöä ei sitten takapenkkiläiselle tahtonut millään pystyä ajossa säätämään. Autocomin kanssa kaikki noi yllämainitut johto- ja tasosäätöongelmat häipyi kuin taikaiskusta.
Autocom on tietysti kallis ratkaisu, mutta jälkeenpäin tuo pelkkä PMR intercom oli ihan turha kokeilu ja meni kesästä pari kuukautta sen kanssa tuskaillessa.
no mulla on tuo pelkkä autocom easy raider setti
mutta nyt pitäs saada yhteyttä muihin pyöriin eikä
easy raideriin saa kytkettyä puhelinta
eli pelkkien puhelimien varaan jää yhteys koska en maksa tuosta
autocomin parhaasta mallista yli 400€
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
Jos en nyt ihan väärin muista, niin easyyn saa sekä GSM:n ja PMR:n kiinni. Easyssä ei tainnut vaan olla VOXia, activessa ja Prossa ne on. Ei se Autocomin PTT ole ollenkaan paha, aion sen kyllä ostaa, vaikka VOX pelittää hyvin. VOXissa on nimittäin omat pahat puolensa, kaikki miitä yskii ja höpisee, menee yleiseen jakeluun.(make200 @ Joulu. 23 2005,02:55) kirjoitti
mulla on kanssa se autocomin halvin paketti ja siihen pystyy kytkemään joko kännykän tai pmr:n mutta vain toisen kerrallaan.Itsellä on kytkettynä Cobran 725 pmr ja toimii hyvin,lisäksi on kytketty radio ja kuuluu hyvin.Autocom on muutaman vuoden vanha.Olisko tämän vuoden mallissa kahdelle puhelimelle lähtö? Kalleimmissa malleissa kyllä on.(Anttoo @ Joulu. 23 2005,09:22) kirjoitti
suzuki v-strom 650 -05
Millasia etäisyyksiä Cobralla ja Alanilla olette saaneet ajossa pelaamaan?(Jassu @ Joulu. 21 2005,12:42) kirjoitti
Doroilla satasen vauhdissa (jos puhelin vaaka-asennossa tankkilaukussa) ei enää toinen kuule 50 m etäisyydellä. Kaupungissa muutama sata metriä meni vielä kuitenkin ihan hienosti...
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Autocomin kanssa molemmilla rintataskuissa kantavuutta on sellasta 500-1000m luokkaa. Tämä siis cobrilla.(MikaL @ Huhti. 23 2006,00:26) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
vahvistan tämän (on siis cobra ja autocom). Suorilla teillä enemmänkin, ja välissä voi olla useita autoja. Cobra povitaskussa.(Jassu @ Huhti. 23 2006,00:33) kirjoitti
Tuossa kuulin tänään että syys miksei meitin dorot oikein pelittäneet oli kaiketi siinä että käytimme "alikanavia" esim. 7,30 - onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Ei ole ollut vaikutusta ainakaan mun mielestä.(MikaL @ Huhti. 29 2006,23:37) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Tollaset Cobrat 752-2VP on just latauksessa - en ole kokeillut just kalvoista avasin. Niin niille on muutakin käyttöä, mutta miten saisi mahdollisimman kilpailukykyiseen hintaan kypärä sarjat ? Mielellään Voxilla.
Eli oma potta on Schubert Consept. Sitä vähän jo zuumailin korva kuulokkeille on paikat ja leukalevyssä ikäänkuin mikillekkin (2kpl) reikiä jotka tosin vielä on peitetty tehtaan jäljiltä.
Ei mitään massiivista, mutta sillai, että radiopuhelimet pelittäs ja gsm vaihtoehto olis iso plus...
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Terve!
Samanlaisia Cobria olen itsekkin kehujen mukaan harkinnut ostaa!
Minulla on C2-Schuberthit mihin pitäisi istuttaa kuulokkeet ja mikit!
Onko jollakin huonoja kokemuksia näistä!http://www.rxtx-tuote.fi/uudet/?vali...sivu=rakentelu
Siis mamman ja ajokaverin puhe riittää monona!
Äiti,isä,pappa,mummu eikä työnantajakaan anna Autocomin härpäkkeisiin rahaa!Omaisuusveroon sain onneksi maksuohjelman, joten ehkä sitten ensi kesäksi se Autocom!
Vähän sama idea meikäläisellä - eli ei mitään pro virityksiä vaan mahdollisimman edullinen, mutta toimiva kypärä sarja ja mielellään sellanen johon vois laittaa ehkä ipodin jos ei kuskaa radioita matkassa.
Tarkoitus olis tulla toimeen tolla VOXxilla jos se vain on mahdollista.
Siis hyvä ja halpa (onko sellasia)
edit: Louissin kataloogissa on vaihtoehtoja, mutta ne on Alanin puhelimiin - Eikös noi kuitenkin ole siinämäärin standardoitu, että pelittää Cobrassakin ?
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Mitens on, meillä on sama paketti (725 + Autocom Active+) b2b-käytössä ja patterit kuluvat ihan tautista tahtia? Onko vastaavia kokemuksia? Duracelli tyhjeni kahdella ajokerralla jossa tosin höpistiinkin melkeen koko matka.
Kannattaa hakea esim vapaa-valinnasta Vartan 750mhA AAA-akkuja, niin ne kestää juttelua paljon paremmin, pidemmälläkin reissulla voi ladata aina öisin. Taisi kestää viime kesän Norjan reissulla jopa 8 tunnin höpinät putkeen(Wen74 @ Touko. 02 2006,09:58) kirjoitti
![]()
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V
En ilmaissut itseäni riittävän selvästi. Radiossa kestää akku ihan hyvin, Autocomissa (9V patteri) ei. Laitoin nyt sitten kuitenkin kiinteänä asennuksena pyörän akulta. Katotaan kuin käy.
Nyt on pari kertaa tässä viikon sisällä toinen Cobrista oirehtinut kummallisesti. Se on mennyt syystä tai toisesta itsestään tilaan, jossa se vain värisee eikä reagoi mihinkään näppäimeen tai puheluihin. Värinä loppuu vain, kun akku otetaan irti. Sitten taas pelittää. Jos vielä toistuu niin vien myyjälle, menee varmaan takuuseen.
Tuollaista samanlaista oireilua mun ja kaverinkin puhelimet tekevät kun akut alkavat olemaan liian lopussa, sit kun akut lataa täyteen, niin oireilu lakkaa. Eli ei ole välttämättä vika, vaan se on puhelimen tapa ilmoittaa että akku lopussa(Anttoo @ Touko. 12 2006,13:19) kirjoitti
![]()
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V
Ei tässä tapauksessa. Olin ladannut ja tolpat näytti täyttä latausta kummallakin kerralla. Ja akun poiskäytön jälkeen ajelin normaalisti kolme tuntia Cobra päällä.(Avokid @ Touko. 12 2006,14:01) kirjoitti