olen selaillut viime päivät ja viikot yhä kiihtyvällä innolla tätäkin palstaa ja hakenut tietoa zzr 600:sta ja ceparin vastaavan kokoisesta versiosta.
onko tuo uudempi malli zetorista (92->??) kuinkakin luotettava laitos? luulenpa, että piakkoin alkava harrastukseni painottuu enemmän pidempiin rykäsyihin kuin nakkikioskilla pörräämiseen, joten mieleni halajaa helposti ajettavaa ja pidettävää pyörää.
mitkä on vahvat puolet/heikkoudet pikku-cepariin verrattuna??
riittäkö tuossa 600-kuutioisessa paukut kahden aikuisen kuskaamiseen (minä keskikokoinen ja kyytiläinen pieni)? täältä rovaniemeltä kun lähtee, niin on sitä on aina melko pitkä matka minne sitten meneekin. voi meinaan korvissa soida, jos tampereelle pitää paahtaa kiekkakello kaakkoon osoittaen...
Honda CBR 1000 RR -08
Itselläni oli ensimmäisenä "oikeana" moottoripyöränä -03 vuosimallin kuussatku zetori. Ajelin sillä vuoden ennen isompaan siirtymistä ja ainakin minun mielestäni pyörä oli todella hyvä. Cebari 600 F ja ZZR 600 ovat mielestäni aivan samantason pyöriä. Zetori on ehkä hiukkasen "karkeampi" esim. vaihteet lonksahtavat kawamaisesti.Mutta kaikki toimi... Tosin uudessa pyörässä ei vikoja saakaan olla!
... ja ne tuplaputket ...![]()
Ajossa potkua piisaa eikä todellakaan tartte vingutella kiekkoja kaakossa. Itsekin olen keskikokoinen (180) ja kyytiläinen oli pieni (160) ja hyvin liikku. Esim. motarille mentäessä rampin loppupäässä helposti 2 alkava luku vauhtia. Lisäksi matkustajan tilat ovat mukavat pidemmällekin matkalle.
Suosittelen.... Mutta tosiasia lienee myös se, että vuoden parin sisällä alat haaveilemaan isommasta vehkeestä ... Niin kävi minulle.
Suzuki RGF 125 --> Kawasaki ZZR 600 --> Honda XX blackbird --> Suzuki GSX-R 1000 --> Husqvarna SMR 510 --> Triumph Speed Triple 1050
Joo mä oon pieni (120) ja mun kaveri (90) zxr vetelee viimeisiä kun molemmat kyydissä(Rastas @ Elo. 27 2005,16:15) kirjoitti
![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
... Kiitti....![]()
Suzuki RGF 125 --> Kawasaki ZZR 600 --> Honda XX blackbird --> Suzuki GSX-R 1000 --> Husqvarna SMR 510 --> Triumph Speed Triple 1050