Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Moro!
    Oon katellu noita yoshin kannuja omaan pyörään ja nyt viikonloppuna huomasin porukoiden kiinnityksissä eroja.Eli osa laittaa kiinnityspannan samalle puolelle kuin alkuperäis pönttöjen ja osa pannan jalkatappien etupuolelle.Onko väliä?
  2. #2
    Mielestäni kiinnityspanta kuuluu kiinnittää matkustajan jalkatappien renkaanpuolelle (sisäpuolelle) .
    Suzuki RGF 125 --> Kawasaki ZZR 600 --> Honda XX blackbird --> Suzuki GSX-R 1000 --> Husqvarna SMR 510 --> Triumph Speed Triple 1050
  3. #3
    Juu itsekin asensin pannan ensin renkaanpuolelle, mutta silloin vaimennin ottaa kiinni takahaarukkaan. Pannan ollessa kiinnitettynä ulkopuolelle, ei enää ole vaaraa vaimentimen kosketuksesta takahaarukkaan. Niin, ja pöntöthän oli RS-3.



  4. #4
    Jos käännät vaimentimen hieman "alareunastaan ulospäin" ei ota haarukkaan kiinni. Mutta tietenkin pannalla ulospäin vedättäminen ajaa samaa asiaa, mutta kallistusvara pienenee entisestään.
    Jos pannat on orginaali asennossa ei pöntöt ota maahan kiinni, katteet lähtee ensin.
  5. #5
    Mikä ihme teitä noissa slipareissa kiehtoo kun full systeemiäkin on saatavilla,ja sillä myös laitteen paino putoaa jo reilusti?Ja kyllä tehon parannuksen suhteen full system tarjoaa paremman lähtökohdan hoitaa asiaa etiäpäin... Ja pistäkää ny ihmeessä vielä PC+vapaavirtausfiltteri(ja säädättäkää penkissä),niin huomaatte kuinka pirun suuri ero vakioon on mahdollinen.
  6. #6
    No se vaan on niin et xx:ssä pitää olla 2 putkea ja paino on niil melkein sama kuin full systeemilläkin.Mut sehän on makuasia. Tarkoitus ei ollut kuin muuttaa ääntä vähän matalammaksi ja siihenhän sliparit riittää.Tuli sit laitettuu ne putket niinkuin orggikset ja väliä jäi haarukkaan sellaiset reilut puoli senttii
  7. #7
    Jep-jep,tota vaan en jummarra et "XX:ssä pitää olla 2 putkee...",siistimpi on esim. Yoshin 4-1 putkella.
  8. #8
    Entistä XX:ääni koristi Akran 4-1 putkisto...
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  9.  
  10. #9
    Juu ja minä en ymmärrä miksi ei voi ymmärtää, jos pyörä on jonkun mielestä paremman näköinen kahdella putkella. Full- system olisi itsellekin ollut lähes saman hintainen kuin tuplapöntöt, mutta... Ei näistä ratavehkeitä tehdä vaikka olis suorat putket. Tietty, ei se todellakaan pahan näköinen ole yhdellä pöntölläkään