Moi!
Onko normaalia, että blackbird -01 lataa käydessä vain 12.3v? Vai onko jännitteensäätimessä jotain häikkää?
Uuden akun jo olen tilannu...jos se oliskin enempi ongelmana.
!00km lenkin jälkeen ei käynnistyny aamulla...ja lähiaikoina muutenkin on ollu laiska pyörittämään starttia.
Ei ole. Latausjännitteen pitäisi nousta yli 14 voltin jo tyhjäkäynnillä valojen ollessa päällä.
Entisessä XX:ni oli täsmälleen samat oireet kuin sinulla. Täydellä akulla mopolla ajeli muutaman päivän, kunnes hiipui. Unohda se akun vaihto, menee todennäköisesti rahat hukkaan.
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
olikohan tuo n12V silloin kun akussa oli viellä virtaa, joskus näistä menee latauskäämi. Ota se liitin säätimestä irti joka menee käämille ja mittaa koneen käydessä sieltä jännite, pitää näkyä kymmeniä voltteja kun kierroksia n, 4000rpm.
jos se on ok, niin sitte, ehkä säädin.
Käämi maksaa Brandilla 550egeä.. mutta älä tilaa sieltä. Englanissa on yksi edullinen paikka josta itse käämini tilasin,, n. 160eukkoa.
käämin asennus käy 2tunnissa.
Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
Jeps...kyllä niin olikin että akunjännite se oli mikä tuli mitattua. Peli ei lataa ollenkaan. Täytyy mittailla kuinka laturilta tulee jännitteitä. Onhan sitä monen hintaisia jänniteensäätimiä...mistä sen tietää mikä hyvä olis?
Taitaa olla niin onnellisesti, että käämi on menny pimeeksi!!!
Mittasin "laturilta" tulevat 3johtoa...näiden välistä ~jännittä ei mittari näyttänyt, eikä liioin vastustakaan.
Tuntuu jo tää prätkäily kukkarossa muutenkin, joten olisi tervetullutta tietoa mistä suomesta sais halvimmalla käämin?
Blackdirt...mikä tää englantilainen paikka on mistä tilasit?
Lähettävätkö sen miten...siis maksun kanssa?![]()
![]()
![]()
Otin tänään laturin/käämin ulos...ja kas, ihan selvästi palanut.
Uutta hommaamaan ja en varmasti alkuperäistä 550€ kun tarvike maksaa Sulan Sepolla nokialla 200€. Kopan tiiviste pitäis uusia, tuleekohan uuden laturin mukana?
Mopotin nyt kunnossa! Itse väsäsin tiivisteen ja vähän piti alkuperäisestä laturista ottaa uuteen, kuten läpivientikumit ja liittimet. Nyt lataa nätisti 14v.
anteeksi.. olen ollut tuolla espanjassa viimeiset kaksi kuukautta ja siksi vastaaminen tahtoo kestää..onneksi olkoon kun sait pyörän kuntoon..se paikka oli.. englannin varaosat
no..makso se sielläki postikuluineen jonku 160egee..noin.. joten ihan oikeen hinnan maksoit sinäkin
Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.