vituttaa tollaset jotka ei voi antaa toisen pyörää olla rauhassa![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Pitääpä ite keikeuttaa oma mopo kumoon ku tulee seuravan kerran paarista, toivottavasti ei o niin koomassa et kaataa jonku toisen mopon...(mekanik @ Elo. 19 2005,12:48) kirjoitti
Sais iteki kokoputken ton sliparin tilalle, pienellä sijoituksella.
Heinäpään Härkä, zx-10r
No perkele,missäs sitä tommoisia terroristeja asustelee,jotka kaatelee viattomien immeisten pöyriäVanhat kilkkeet mopoon kii(alkuperäset) Ja sen jälkeen mopo myyntiin(kunnolla) ja 740e omiin pikku taskuihin,Vot tuli hjuva!
Suk dik!
mitä mitä voihan perse sentään. On se vaan ihme toimintaa et täytyy kajota toisen omaan.
Onneks kuitenkin kaikki meni jees.
hmm. mitens tämä tietokone nyt toimii?
Se on hyvä että jollekki maksetaan tollasesta... mulle ei!
Fenniantäti väittää kiven kovaa että ei oo näyttöä
*klik*
Yamaha XJR 1300 sp
mikä nottei ne potki mun mopoa tärviölle, mieluummin vasemmalle sivulle, vois vielä vähän vaikka hinata pitkin asfphalttia....![]()
KTM 690SM
By the way, eikös tuossa bonukset laske? Jos siis otetaan kaskosta. Löytyykö jossain laskuria, millä voi laskea kannattaako pikku lipat (jos itse ajaessa kaatuu) ottaa kaskosta vai kärsiä omissa nahoissa? Bonukset kun tippuu heti 20%
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *
Kaskossa on sellainen lisävakuutus kuin ilkivaltavakuutus. Jotkut yhtiöt sisällyttää sen kaskoon, toiset maksattaa siitä lisähinnan jos sen ottaa. Sen käytöstä ei bonuksia menetä.(lemonade @ Syys. 07 2005,13:54) kirjoitti
Eli se mikä menee on omavastuu vahingosta.
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums