Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Tässä männäpäivänä kun olin kiskomassa mopoa keskituelle ihmettelin outoa retkumista ja katoin niin oli perskeles toinen pultti
    omia aikojaan (onneksi ajon aikana!) katkennut.En tiiä onko kyseessä asennusvika vai mikä,mutta ajattelin tässä kehoitella muita tarkistamaan omat kytkentänsä(R1100S) koska toinenkin pultti oli kulunut kaulaltansa aika ohueksi. Samalla kysyisin josko kellään olisi joko Corbinin tai Sargentin tms. satulaa kyseisessä
    mallissa(99-01) jotta vois vaikka kylmätyypätä ennenkuin ostaa sikaa säkissä. Kerhon sivuilla kyselin mutten saanut siihen vastakaikua!
    Itsellä vuoden -84 k100 -Bemarissa katkesi kekituen toinen jalka. Lievästi hämmästynyt katse oli, kun olin muka oikeaoppisesti vetänyt tuelle ja silti Bemari makasi kyljellään asfaltilla.
    Ilmeisesti väsymismurtuma. Vanha pyörä, jolla ajettu satojatuhansia kilometrejä.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  3.  
    Lainaa (K100 @ Elo. 19 2005,09:18) kirjoitti
    Itsellä vuoden -84 k100 -Bemarissa katkesi kekituen toinen jalka. Lievästi hämmästynyt katse oli, kun olin muka oikeaoppisesti vetänyt tuelle ja silti Bemari makasi kyljellään asfaltilla.
    Ilmeisesti väsymismurtuma. Vanha pyörä, jolla ajettu satojatuhansia kilometrejä.
    Täysin samat temput ex RS teki minulle, ja omistaja oli aivan yhtä tyrmistynyt. Jalka oli hissukseen murtunut, murtuma kohta kun oli jo ottanut ruostettakin itseensä.
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster