Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko kokemuksia alkuperäistä korkeammasta pleksistä, mitä suosittelette pitkälle (188 cm) kuskille ?
    Honda CBR1100 XX
    VW Passat 3C Variant TDI DSG6
    VW Golf IV
    ajoin vkloppuna 1000 cbria -90, joka oli varustettu korotetulla touring-pleksillä. Olen 189cm "lyhyt" ja ainakin kohdallani kyseinen pleksi pelitti hyvin, eli ohjasi viiman/sateen kypärältä sivuun.
    Mulla joku spoileripleksi...?? vakiota korkeampi ainakin, toimii hyvin mun mielestä, tosin ei kokemusta vakiosta. Ainut mikä vähän risoo on se kun köröttelen rinkka selässä, niin konetie nopeudessa alkaa päätä riuhtomaan, ei paljoo mut kuitenkin tiedä sitten onko pleksin vika vai pelkästään rinkan...
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
    Tere,

Sama pituus eli n. 190 cm. Hommasin seepraan spoileripleksin, johan muuttui ajo mukavaksi. Ennen jo 140 kmh:ssa pää pyöri kun pingispallo, nyt saa pyyhkiä 150-160 matkanopeutta ilman ongelmia ( muuten kyllä voi tulla kalliiksi ). Ajattelin hommata linjakkaamman kypärän keväällä, jolloin ehkä loppuu pään pyöriminen suuremmissa nopeuksissa.
    Frankenstein Junior XX:llä
    "Hommasin seepraan spoileripleksin"

Olen "kyssärinä", eli minkä merkkisen ja mitä maksoi? ...nimittäin pitäis tuohon omaan hommata myös...
    Moi !

Hommasin Puigin pleksin -88 seepraan Tampereelta R.M. Heinolta hintaan n. 80 € - 15 %. Sorry, vastaus lievästi myöhässä.
    Frankenstein Junior XX:llä
  7.  
    mulla on mran tourinki pleksi omassa xx.ssä on huikeesti parempi kun orkkis. stormilta hommasin savun harmaan sopii pyörään kuin nenä päähän mulla pituutta karvan alle 190 cm.

ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!