Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    200 km:n ajon jälkeen mittari näyttää tyhjää, vaikka ei ole mennyt vielä edes varatankille. Onko muilla samankaltainen asteikko ? Onko mittarin tai anturin viritysmahdollisuutta ?

Honda CBR1100 XX
    VW Passat 3C Variant TDI DSG6
    VW Golf IV
    joo
    kyl niis oli muistaakseni joku säätö siel tankin puoleises päässä
    rento rehellinen tavallinen motoristi
    Kaipaisin tarkempaa tietoa, jos joltain löytyis ... !
    Honda CBR1100 XX
    VW Passat 3C Variant TDI DSG6
    VW Golf IV
    Itse olen kans kiinnittänyt huomiota tuohon mittariin.. Kun se näyttää 1/2 tankkia on kilometrejä tripissä noin 150-160 yleensä ja siitä se laskee nopeasti, juurikin 200 km jälkeen viisari on siellä vasemmalla, mutta varatankille olen kääntänyt yleensä 250-260 lukeman paikkeilla ja meniskö silllä varatankilla sitten se 50 km?, en tiedä kun en ole kokeillut.
    Mulla on myös vm.-92 ja tismalleen sama homma.

Ite oon ajellu bensahana koko ajan "res"-asennossa. Nollaa tripin aina kun tankkaa. 250km - 300km jälkeen sitten taas tankille. Kesälomilla ajelin kerran 350km tankilla. Silloin kyllä ei ollut enää kuin vähän toista litraa löpöä jäljellä.
    CBR 1000
    Mulla 89 vm 1000 cbr ja sama homma reilut 400 kilometriä seka-ajoa, viisari ei päivään noussut ollenkaan, yritin ajaa niin tyhjäksi että RESSI asentoon vois kääntää, mut ei, itselle ennemmin ressi tulee 19 litraa meni tankkiin, sitäkään en varmaksi tiedä miten paljo sopis tankkiin jos tyhjäksi ajelis, 25 litraa-ko
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
    Manuaalin mukaan pitäisi olla 21 litran tankki.
    CBR 1000
    Lainaa (olsu @ Elo. 19 2005,12:08) kirjoitti
    Manuaalin mukaan pitäisi olla 21 litran tankki.
    Höh... No missähän vaiheessa pitäis varatankille kääntää
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
  9.  
    Ei kait se mittarin ruuvaaminen asiaa paljon muuta. Tankkihan kapenee alaosastaan, niin tottakai mittarikin silloin vajoaa nopeammin. Eiköhän se kaikissa tonnisissa ole ihan sama juttu, ainakin itellä on ysinelosessa. Varatankki pitäis olla noin neljän litran verran, ja mulla ainakin tuntuu menevän aika tiheään varatankille.

Ei muuten kellään sattuis olemaan nopeusmittaria kyseiseen jopoon?

TRE 1130K