Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    On muuten aivan v*tun hyvä. Mutta eihän tällaisia tietenkään Suomessa, joka on näissä liikenneasioissa samalla tasolla Albanian kanssa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.

Meiltä puuttuu muuten aiheeseen sopiva kampanja...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
    Try again. Fail again. Fail better.
    Aivan.
    Kampanja puuttuu ihan tyystin motoristipuolelta... Jos joku voisi, pystyisi, osaisi, haluaisi järjestää sellaisen kampanjan, niin uskon sen saavuttavan ainakin huomiota... Niin, tietysti huomiota, mutta toivottavasti sitä hyvää huomiota.. Ei helppo homma täällä meillä!
    Tapu tapu.
    Hyvä!
    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

-Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

-Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
    Tällainen kampanja olisi hyvä saada Suomeenkin. Tosin taitaapa olla turha toivo.
    ens kevääks ois hyvä saada tollanen kampanja
    Don't hate the player, Hate the game
    Kyllähän siinä olisi kampanjan paikka ehdottomasti. Taidanpa laittaa tekstin selkään "Olen motoristi" ja ruveta vetää tuolla tyylillä kaikkialla ..
    mahdottoman hyvä mainos. toissapäivänä töistä ajellessa sai vetää etulaikat punaiseksi kun..no joo,parempi varmaan ettei edes aloita,alkaa vaan verisuoni otsassa pullistumaan taas.
    Humoristinen pätkä vakavasta aiheesta.Hienoa!
    Lainaa (Hullu-Jari @ Elo. 20 2005,22:37) kirjoitti
    Kyllähän siinä olisi kampanjan paikka ehdottomasti. Taidanpa laittaa tekstin selkään "Olen motoristi" ja ruveta vetää tuolla tyylillä kaikkialla ..
    Mä jotenkin osasin odottaa jotain tällästä...

Pitäskö virallisemman orgin lähestyä vaikkapa Smotoa (tai jotain muuta instanssia) aiheen tiimoilta josko yhteistyössä sais jotain aikaiseksi?
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
    Muahhhahaa... Aikas hyvä
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Lainaa (MikaL @ Elo. 21 2005,20:47) kirjoitti
    Mä jotenkin osasin odottaa jotain tällästä...
    Älähän nyt niin vakavasti. Emmä pystyisi tuohon, kun mä olen niin peruskohtelias ihminen .
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Loistavaa! Taitaa vain helvetti jäätyä ennen kuin Suomen tv:ssä tämän tapaisia pätkiä näkyy...
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Lainaa (Pianonvirittäjä @ Elo. 22 2005,11:44) kirjoitti
    Loistavaa! Taitaa vain helvetti jäätyä ennen kuin Suomen tv:ssä tämän tapaisia pätkiä näkyy...
    Eihän ne sellasta, olis kele positiivista mainosta motoristeja kohtaan...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    hyvä..
    ObiVanKenobi
    Hyvä..
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 22 2005,11:54) kirjoitti
    Lainaa (Pianonvirittäjä @ Elo. 22 2005,11:44) kirjoitti
    Eihän ne sellasta, olis kele positiivista mainosta motoristeja kohtaan...
    .org! - tv-kampanjan ainesta?

~SV1000N~
    Tuohan täytyisi aina keväisin saada pyörimään TV:ssä.
    <br /><br type="_moz" />
  25.  
    Hauska video. Oisivat voineet laittaa jonku oikeen pyörän kuitenni tohon loppuun. Nyt kaikki pitävät motoristeja läskeinä, keski-ikäisinä ja paskalla mopolla ajelevina tapauksina.

Aina saa hävetä, taidan vaihtaa harrastusta...
    Heinäpään Härkä, zx-10r