Samaa minäkin yritin tuossa edellisellä sivulla udella jo kahteen kertaan...(Harri @ Loka. 25 2005,13:48) kirjoitti
Hää ei vaa virka mittää.![]()
Sori, ei ole tullut luettua palstaa vähään aikaan.
Huomasin putket eBay :n sivuilla ja pistin huudon sisään, joka osoittautui korkeimmaksi.
Sen mitä olen seurannut noita saksan sivuja, niin Termignonin putkia saa parhaimmillaan niitäkin alle 400 euron, samoin muitakin kilkkeitä.
Tykkäsin kyllä kovasti noiden SilMotorien äänestä. Jotenkin sellainen syvä, olematta liian voimakas.
Ulkomailta tilaamiseen liittyy tietty aina pieni riski, mutta onnistuneiden kauppojen jälkeen jää vähän rahaa vaikka![]()
Laitetaan vielä sen myyjäfirman nimikin eli Daniele Moto International
Varsin kohtuullinen valikoima palikoita italopyöriin.
Ilokaasu tai nitrometaani... kyllä lähtee ja kulkee
siis yläputkisetti uutena alle 400€? Miltä sivustolta?(Red Noisy @ Loka. 25 2005,15:27) kirjoitti
tällaisia löytyi, mutta eivät ole yläputkia.
Kesällä tuli keskusteltua yhden ahdetun Motoguzzin omistajan kanssa tuosta nitrometaanista.(JP_445 @ Loka. 25 2005,16:11) kirjoitti
Vaikuttaa mielenkiintoiselta aineelta. Jos nyt oikein ymmärsin, niin sopivan pienellä annostuksella tehoa tulee perhanasti lisää, mutta pienikin yliannostus voi tuhota koneen.
Kyllä se mies varmaan kokeilee nitrometaaniakin, on se sen verran hullu![]()
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Mitenköhän tohon supersporttiin sais toteutettua turbon.... Menee kyllä aika monimutkaiseksi mutta lopputulos onnistuessaan olis todellakin kokeilemisen arvoinen.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Noilla saksan sivuilla tarkoitin juuri Ebay.de -sivustoa.(Harri @ Loka. 25 2005,18:28) kirjoitti
Tällaiset yläputket löytyi GPR:ltä. Ne tavalliset DP-putket on aavistuksen hienommat, mutta tuollaiset mahdollistaisi kyytiläisen satunnaisen kuljettamisen. Jos tuollaiset titanium racing ovale pöntöt hommaisi, niin huomasi naapurit ensi kesänäkin, kun lähden jonnekin.
niin ja se pyöräkin pitää vielä ostaa, mutta tämä pyörien ja niiden osien ostamisen suunnittelu on aika mukavaa touhua.
Minusta varsin asiallisen näköinen paketti!(Harri @ Loka. 26 2005,08:40) kirjoitti
Ei liian räyhäkkä, mutta ajaa varmasti asiansa.
Tarpeeksi kauan, kun katselee niin alkaa silmä tottumaan.. Ehkä hiilikuitu olisi kuitenkin titaania parempi materiaali, kun tulee pönttö käytännössä kiinni katteeseen ja hiilikuitu ei lämpene niin pahasti kuin titaani. Toisaalta saahan ne takakatteet vähän sulaakkin, kun on yhdet punaiset tuolla nurkassa varalla(Red Noisy @ Loka. 26 2005,09:31) kirjoitti
'
Pitääkin muuten reuta kyttäämään tuota ebaytä, jos sieltä vaikka löytyisi kaikkea kivaa. Tietysti se pyörä kannattaa ostaa, ennen kuin alkaa haalimaan muita kilkkeitä. Öhlinsin takaiskari ja ohjausiskari olisi kivaa saada jostain halvalla..
http://www.turbomonster.com/(Sledgehammer @ Loka. 25 2005,19:00) kirjoitti
Tuolla on juttuja Ducatien turbo & NOS hommista. Tähän uuden malliseen SS:n ei ainakaan noilla sivuilla ole juttua. Mutta vanhaan SS:ään joku on taiteillu NOSin!
(Red Noisy @ Syys. 10 2005,14:22) kirjoitti
Meneekö ne sinun Sil Motorin putket tuolla tavalla viistosti kohti taivasta. Siis ei mene perän suuntaisesti, vaan osoittaa vähän ylöspäin. Aika hienolta näyttää ainakin tuossa kuvassa. Tuollaiset titaaniset tai alumiiniset (joku joskus väitti, että metallisesta tulee parempi matala jytinä) voisi vaikka ostaa. Alumiiniset ei ole kalliitkaan. Tai ainakin halvemmalla saa kaksi kotiin postitettuna kuin yhden jostakin muualta.
Oli kyllä se monsteri (turbo) sellasen viritelmän näkönen että huh huh... No kulkupuoli korvaa varmaan puuttuvaa viimeistelyä ;) Oman pyörään aion tehdä talven aikana yläputket. Autoon on pari RST putkee tullu väännettyä, saas kattoo miten pyörän kanssa käy ;)
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Jos halua tehdä cup-kilpurin, niin täytyykö vaimentimien olla DP:t. Säännössähän lukee näin: "Pakoputkien äänenvaimentimia voidaan muuttaa Ducati Performance-vaimentimiksi." Muun merkkisistä ei ole puhetta... Kannattaa ottaa selvää jo etukäteen, ihan varuiksi.
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
En tee cup-kilpuria. Siinä ei olisi mitään järkeä, kun niitä saa valmiiksi tehtynä halvalla. Ajan kyllä radalla ja joku kaunis päivä, jos vauhtia ja rahaa on tarpeeksi ostan sen kilvettömän cup-kilpurin ja menen ajelemaan sitä Cuppia.(jjm @ Loka. 26 2005,17:07) kirjoitti
Menee kyllä. Takajalkatapit sai väistyä, mutta sehän on vain ratkaistava ongelma, ei lopullista.(Harri @ Loka. 26 2005,12:28) kirjoitti
Alumiiniset tai hiilikuituiset on tietty makuasia, molempien kannattajia löytyy. Minusta pyörä jytisee jo ihan riittävästi ja jos enempi jytinää haluaa, niin ostaa sitten isomman pyörän.
Lisäksi, kun oma pyörä on katuajossa, niin ei viitti olla poliisien hampaissa joka kulmassa.
Onko muuten kellään kokemuksia virkavallan suhtautumisesta noihin putkiin? Jos kehtaatte, niin voitteko kertoa, millaisia juttuhetkiä olette pitäneet?
Ducatilla tosin taitaa olla sellainen maine, että jytisee se kumminkin, oli putket tai ei, niin uskoisin suhtautumisen olevan astetta ymmärtäväisempää, vrt. HD :t.
Mistä aiot tehdä putket? Pitäisi löytää sopivaa putkea väliputkeksi omaan pyörään, mutta en ole mistään löytänyt...(Sledgehammer @ Loka. 26 2005,16:45) kirjoitti
Happy with what you have to be happy with.
Rautakaupasta saa valmiita mutkia ja suoraa rst putkee. En nyt millikokoa muista tarkalleen mutta samaa tavaraa mistä autoihinkin on nakerrettu useita turbopakosarjoja. Kyllä oikeessa rautakaupassa tavaraa pitäis olla. Turussa ainakin nakolinnan raudasta saa mutta hinta on tietty vähän korkee. Kuulemma myös vesijohtoputkea on olemassa rst:stä valmistettuna ja sekin varmaan kelpais ellei sitten seinämä oo jo turhan paksua...
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Mahtaakohan tuota saada ihan mittojen mukaan taivutettuna, vai pitääkö viedä pajalle? Tänään rautakauppaan katteleen...
Happy with what you have to be happy with.
Menee nyt aiheen ohi, mutta mites tuon Banzain Biken penkin laita?Siitä oli joskus puhetta että sellanen sinne tulisi?
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Minusta ainakin ihan siististi tehty laite..(Sledgehammer @ Loka. 26 2005,16:45) kirjoitti
Osta Harri siinä tapauksessa suoraan 748-malli, jos löydät R-mallin Italiasta niin voin vakuuttaa sinun olevan erittäin tyytyväinen!
Kesäkiireiden vuoksi asia ei ole edennyt, mutta eiköhän tässä talven aikana saa homman valmiiksi.(Jake82 @ Loka. 27 2005,15:19) kirjoitti
en osta(Jyri @ Loka. 27 2005,16:34) kirjoitti
.
Tavoitteena/haaveena olisi sitä Ducati Cuppia jokin päivä ajaa. Siitä syystä ajelen erittäin mielelläni siihen asti ss900 Ducatilla. Myös edullinen hankintahinta sopii kukkarolle tällä hetkellä. Jos ensi kesän vielä harjoittelisi radalla ja elelisi kiltisti muutenkin tässä lähitulevaisuudessa, niin ehkä sitä sitten olisi 2007 kesällä rahaa kilvettömään, pakuun, renkaisiin, jne. Pääsisi sitten vihdoinkin sinne Cuppiin kierroksella ohiteltavaksi. Saisivat sitten kaikki urheilukanavan katsojat naureskella minun hitaudelleni..
Meinasin vaan, että sellasella on kiva ajaa radalla ja muutenkin... Toisaalta SS on parempi 2 päällä.(Harri @ Loka. 27 2005,17:42) kirjoitti
Se oli vaan ehdotus kun et kerran aja sillä mopolla Cuppia...
http://www.turbomonster.com/020905ya...s/DSC04095.jpg
Toi olikin jo ihan eri luokkaa viimeistelyltään. Tosa olis kyllä ainesta.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Ducati Club Finlandin markkinat osastossa, SS750 ...tehoja on nyt aavistuksen verran yli 100hv:tä. Aika onnistunut viritys... vai?
m583"s"
Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
On onnistunut, jos on totta. Vaan ei voi olla totta.(suti @ Marras. 06 2005,20:07) kirjoitti
Paitsi jos on turbo.
Eivät ne koskaan kuvaa viimeisiä(Harri @ Loka. 27 2005,17:42) kirjoitti
Tai ainakaan eivät enää varikolla...
Desmo Jugend