Pitkällisen pähkimisen jälkeen ostimme vaimon kanssa molemmille Hanx Summum 2-osaiset nahkapuvut (vetoketjulla saa yhteen)Onkohan kellään käyttökokemuksia kyseisistä vermeistä?
Keväällä/syksyllä aiomme kyllä pysytellä lämpimissä tixtex-asuissa, mutta sitten kun tarkenee, niin nahat päälle ja menoxAinakin turvallisuus paranee jos sattuu asfaltilla liukumaan, kop kop, toivottavasti ei ikinä
Tosin tästäkin asiasta on paljon täällä kättä väännetty, mutta henk.koht. uskon turvallisuuden lisääntymiseen.
Just over do it
Sorruinpa sitten minäkin. Nyt on Dainesen indy-takki ja P103-housut. Parhaiten löytyi sopiva koko yhdistelemällä ja kun halvalla sai....
Kun vaan tulis kelit et pääsis ajaan.
Tänää tuli kanssa haettua stormilta nahkaset pökät mallia delta!![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Tänään sain vihdoin ja viimein Lousilta Dainesen nahkahousut 103, Vanucin takkiin kun vaihdetaan vetoketju niin paketti on täydellinen.
Kylmillä keleillä goret ja lämpimällä nahat![]()
Kaksi asiaa mistä en luovu, ensimmäinen on shoei ja toinen moottoripyöräily.
Joo tuli itsekkin laitettu Sweepin yksiosanen puku kyttyrällä, oi niin epäkäytännöllinen mutta ah niin hyvin istuva
joo ei toi päällä ehkä maitoa käydä ostamassa mutta kaikkea muuta kyllä![]()
- XT 660 R
Sortuminen on yleistä tähän vuodenaikaan, itse ostin Alpinestarin TX-1 (Vai oliko se TZ-1...) 2-osaiset nahat, on ne niin eri maailmasta kuin nuo goretexit![]()
No jepsssss...
Tälläinen wanhus osti kans nahat. Takki Richan Monza, housut Slider. Kengätkin meni uusiksi , eli kotiin tuli Richan Imolat.
Näin näyttäs ,että koko pappa on ensikaudella nahkaa. Sillä kypärän allakin on vain "nappanahkaa"...............![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
tuli ittekin hankittua uus puku sinisalon kasaripuvun korvaajaksi.richa speed löytyy tällä hetkellä ja tuntuu hyvältä.vielä on alusasu hakusessa,alennusmyyntejä on kierretty
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80