Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 233:een 233:sta
    Myöhästyneet synttärionnittelut ja paljon voimia paranemiseen! Sun tapaus tulee aina mieleen ku ajan ko. kohdan ohi, eli lähes päivittäin... Tsemppiä!!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Viper 78.

Onko vointisi nyt tällä hetkellä hyvä?

Meidän pikkujuniori on nyt jaloillaan. Hänellä ei ole hätää.

Tästä on hyvä jatkaa!

T. kava10

Lukaisin ketjun läpi ja kyllä täytyy ihmetellä tuota positiivisuutta, miten onki yhteen mieheen saatu noin paljon mahtumaan!?!

Kaverin kanssa viikonloppuna reissattiin ja hän meinas saada kuorma-auton kylkeensä, kun lähti ohittamaan. Siinä meinaan allekirjoittaneella hyppäs sydän kurkkuun ja tuli tehtyä aika tehokas jarrutus, kun ajattelin, että jos törmäävät ni en ite mee samaan sumppuun.

Työkseni kun ajelen raskaalla kalustolla, tulee pidettyä tota turvaväliä yleensä aika reilusti. Siitä vaan harvoin on mitään hyötyä, kun aina siihen väliin joku kiilaa. Saman olen nyt huomannut päristellessä, oikeastaan vielä vähemmän kunnioitetaan, kun huomataan normaalia nopeutta tai joskus vähän hiljempaakin liikkuva motoristi.

Kun on ollut tuo pärrä nyt vasta pari viikkoa, tulee ajeltua monesti satasen rajotusalueella vaan yheksääkymppiä tai hiljempaakin. Annan kyllä nopeammille tietä, menen jopa sivuun, mutten voi ymmärtää ihmisiä, jotka roikkuvat kotiloineen ihan takarenkaassa kiinni!

Kavereita oon varottanu, jotka on ajoseuraks lähteneet, että mun kanssa on turha odottaa mitään vauhdin hurmaa, mua kun ei yleisestikään kiinnosta minkään sortin kaahailu vaan ennemmin oon sellanen maisemien kattelija.

Muutama on vinosti hymyilly ja ihmetelly miks ylipäätään oon mopottimen hommannu... Ihan niinkuin niillä ei vois muuta harrastaa kun ylettömiä vauhteja!

Mutta mm. tällaiset Viperin tapauksen kaltaiset jutut pitää mun kaasuranteen rauhallisena ja kun on tottunut jyrryttämään aina sitä max. 80km/h, jaksan aika harvoin hermostua mistään liikenteessä, ainakaan niin paljon, että rupeis silmissä sumenemaan ja järki kaikkoamaan...

Ja ehkä suurimpana rauhoittajana on se, että oon niitä mopoilijoitten jäänteitä ollu onnettomuuspaikoilla keräilemässä (palomiehenä), joten tiedän varsin hyvin mihin liian kovat vauhdit, pienet turvavälit ja omien taitojen yliarviointi johtavat! (ja nuo ei ominaisuudet ei sitten koskenu Viperia tai ketään yksittäistä, vaan noin niinkun yleisellä tasolla)

Joten kaikille motoristeille turvallista ajokautta ja Viperille lujaa tahtoa ja uskoa omaan toipumiseen, vielä sä sinne pyörän selkäänkin kipuat ja karautat auringonlaskuun, kera kaikkien orggilaisten, joitten ajatukset kannustaa sun paranemistas!

Ja mä toivon hiljaa mielessäni, ettei sinne puhelimeen tuu niitä keikkoja, jotka alkaa että "LIIKENNEONNETTOMUUS, henkilöauto ja mp... "

Nimimerkillä se turvallisuusfriikki, joka ajaa keltanen huomioliivi päällä, kaikki ajovarusteet niskassa aina, isoilla turvaväleillä ja on sitä mieltä, että jokainen vastaantulija on potentiaalinen tappaja
    Honda CBR1100XX Blackbird

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Viper78. Haluan erityisesti Sinulle toivottaa HYVÄÄ JUHANNUSTA .
    mitenkäs viperin kuntoutus on edennyt?

Lainaa (Onana @ Heinä. 24 2006,20:05) kirjoitti
    mitenkäs viperin kuntoutus on edennyt?
    Sitä samaa kysyy hän Turhan pitkään ollut hiljaista....
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
    toivottavasti ei ole liian kauan ollu hiljaista
    tsemppiä toipumiseen
    zzr600-vm90
    Huh huh! Tämä ketju on jäänyt tähän saakka huomaamatta. Olipas vaikuttavaa tekstiä, täytyy kyllä sanoa ihan sydämeni pohjasta, että Viperillä on todellakin asenne kohdallaan ja tahto elää ja parantaa itsensä. Voimia, todellakin! Pahin on jo takana, mutta vielä niitä voimavaroja tarvitaan. On ollut kyllä todella rankka ruletti! Varmasti sitä itsekin vastaisuudessa miettii turvallisuusasioita enemmän, kuin ennen...

Tsemppiä sinulle jatkoon, kirjoittele kuulumisia! Toivottavasti paranemisesi edistyy hyvin!
    Tämä viestiketju on jäänyt kokonaan huomaamatta.
    Huima tapaus ja pari pykälää huimempi jätkä tuo Viper.
    Aika sanattomaksi vetää. Tsemppii vaan aivan törkeästi!

Kyllä jokaisen motoristin pitäis tää ketju lukee ihan opetusmielessä.
    En minä nyt mullan alle kuiteskaan ole mennyt.. älkää pelätkö, ette te näin helpolla minusta eroon pääse!

Olen ollut lomailemassa perheeni kanssa avopuolison vanhempien luona Saksan Bayernissa.. ja tuli tossa oltua viikko Italiassakin. Oli kyllä rentouttava loma tästä koko rumpasta mitä yhteen vuoteen onnettomuuden jälkeen on sisältynyt!!
    Kuntoutuminen on edennyt hyvin ja lääkkeistä ollaan pikkuhiljaa alettu päästä eroon kun kivutkin on vähenneet.
    Käteen on alkanut kasvaa jopa lihaksiakin luun päälle ja olkapäästä alaspäin on jopa jo jonkinlaista liikettäkin nähtävissä

Hyvää kesää kaikille!
    Ducati SS900FF -02
    Lainaa (viper78 @ Heinä. 27 2006,12:51) kirjoitti
    Kuntoutuminen on edennyt hyvin ja lääkkeistä ollaan pikkuhiljaa alettu päästä eroon kun kivutkin on vähenneet.
    Käteen on alkanut kasvaa jopa lihaksiakin luun päälle ja olkapäästä alaspäin on jopa jo jonkinlaista liikettäkin nähtävissä
    Hyvähyvähyvä

Taitaa siitä vielä kalu tulla
    premier

emeritus
    hienoa kuulla että kuntoutuminen edistyy.
    kyllä se siitä pikku hiljaa ja ajan kanssa
    tsemppiä vaan niin saat ittes kuntoon. hyvää kesän jatkoa ja aurinkoisia päiviä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Kesä kääntynyt jo syksyksi
    Mitä Viper78 kuuluu nykyään? Toivottavasti kuntoutuminen on edistynyt vauhdikkaasti. Pistähän kuulumisia taas tänne.
    Sukisukimies
    Lainaa (Jooney @ Syys. 12 2006,22:24) kirjoitti
    Kesä kääntynyt jo syksyksi *
    Mitä Viper78 kuuluu nykyään? Toivottavasti kuntoutuminen on edistynyt vauhdikkaasti. Pistähän kuulumisia taas tänne.
    Jep, eli mitä kuuluu Viper78?
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
    kuinkas viper jakselee tätä nykyä?
    Ohhoh.. kiitoksia tuosta aiheen nostamisesta, täällä uusmotoristi jonka tarkoitus aloitella kuukauden sisään ensimmäistä kertaa motorisoidulla kaksipyöräsellä ajelemaan (ZXR-750). Aikamoinen selvitymistarina, hyvä alkaa miettimään jo valmiiksi noita todellisia riskejä mitä harrastus tuo tullessaan, jospa se viilentäisi sitä pääkoppaa sitten kun rupiaa tuo vauhdin hurma kasvamaan .

Toivottavasti Viper on saanut paranneltua itsensä ja tsemppiä miehelle jatkoonkin, tämmösiä tarinoita ei tuu jokapäivä lueskeltua!
    Vasta nyt luin tämän, pysäytti aika hyvin tuo juttu, onneksi Viper on paranemaan päin, kirjoittelehan taas kuulumisia
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Mites viperin kuntoutuminen etenee?

Tekee muuten hyvää näin keväällä lueskella taasen tätä threadia hieman läpi. Ei tuu ainakaan törttöiltyä niin kovin helposti.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Huhhuh! Minä että nyt jo ensimmäinen kolari keväälle, onneksi katsoin päivämäärän muutaman viestin luettuani..Oli aika surullinen tilanne, mutta onneksi hengissä!
    zx-6r -02
    Onko käsi alkanut jo toimia paremmin?
    No ohhoh! ..Nyt tän ketjun näin ekan kerran ja vähä hiljaseks veti..
    Koitetaas pitää tosiaan se kaasukäsi kurissa..

Ja asenne miehel kohdillaan
    Toivotaan että viel prätkänsatulaan pääset
    köhköh, putput, pampam..
    Onkohan viper78 vielä maisemissa. Yli vuosi sitten on viimeksi miehestä kuultu...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  23.  
    HUH Nyt vasta luin tän ketjun, ja täytyy sanoa että pysähdyttävää tarinaa. Olen pyrkinyt pitämään järkeä päässä vaikka reteesti vetelenkin liikenteessä mutta aina se pieni piru istahtaa olalle kun vetää kypärän päähän. Sen verran sai tarina miettimään että ehkä se omakin asenne muuttuu, toivottavasti. Ei muuta kun voimia ja kovaa treeniä Viperille, jatka samaan malliin
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678