Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Jos joku tietää miten tollanen pyörä kuristetaan, ni kertokaa ihmeessä, ja miten ne mahtaa saada pois? jollain kokemuksia?

eli kysees 2005, 636..

Mulla on kokemuksia 03 636:sta....varmaan tossakin kutakuinkin samalla tavalla mut ei varmuutta...
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    no mites se siinä toimis?
    Kaasukahvan liikerataa rajoitettu sekä joku elektroninen johtohässäkkä....aivan saatanan helppo poistaa.....mulla se sarja ylimääräisenä et jos haluat ostaa ja kokeilla omaas ni voin myydä..
    siis ei mun tartte poistaa ku ei oo mitää mut tarttis rajottaa , eli sinne tulee jotain johtoi lisää vai? ja sit se kaasu pitää rajottaa?
    niin....se on yks tapa....tuskinpa toi on mihinkään muuttunu...ruiskupelejä molemmat...
  7.  
    Lainaa (Kawa600 @ Elo. 14 2005,21:18) kirjoitti
    Kaasukahvan liikerataa rajoitettu sekä joku elektroninen johtohässäkkä....aivan saatanan helppo poistaa.....mulla se sarja ylimääräisenä et jos haluat ostaa ja kokeilla omaas ni voin myydä..
    mulla oli omassa z750:sessä pelkästään kaasukahvan liikkeen rajoitin... sellanen pullonavaajan näkönen metallilevy.

vähän aikaa sai tapella että sai ne ruiskun kiinnitysruuvit auki ku olivat jollain saatanan pehmeillä ruuveilla kiinni! mut ei mulla mitään sähköjohtoa ollu missään
    Don't hate the player, Hate the game