Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Eli akun kenkiin kaapelit (ei pyörän akkuun) ja starttaamaan. onnistuisiko?
    Toimii Tuolleestihan sitä perinteisesti (?) se kevään 1. startti tehdään mopon omassa akussa kun ei täyteen ladattunakaan aina tahdo riittää potkua kaasareiden täytön lisäksi varsinaiseen starttiin
    - Pyörä myyty jo pois -
    Eihän tuossa tosiaankaan pitäisi olla mitään ongelmaa. Kunhan nyt katsoo ettei pyörässä (tai autossa) satu olemaan kuuden voltin sähköjärjestelmä... Vaikka eihän tuota nykyään taida olla kuin mopoissa, jos enää niissäkään.
    Pistä + kaapeli akun + napaan ja - kaapeli suoraan moottorin lohkoon. Perusteluja en enää jaksa moiseen vääntää, asiasta kun on kinasteltu täällä ainakin puolenkymmentä kertaa ja aina joku tietää paremmin. Mutta kuitenkin, wanhan asentajan ohje.
    Pystyy,viime kesänä joutui käynnistämään ko.tavalla muutaman kerran mopon.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Loistavasti pystyy...ei lopu virtakaan ihan heti Itse tapaan laittaa mustan kaapelin mopon jalkatappiin kiinni.
    ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
    Pystyy kyllä mutta jos ei heti käynnisty tarkkaile johtoja etteivät lämpene liikaa.
  8.  
    Anna mennä vaan,ei tee vahinkoa.Kerran joutunut itekin turvautumaan kyseiseen apuun