Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Etupää: Onko väliä lähteekö molemmat pääsylinteriltä asti tai yhdellä alas, haara orkkistyylisesti (cbr 600 f4) ja siitä molemmille puolille omansa ? Hiflex kun noita nykyään tekee niin saa valita miten letkut vetää ja heillä on jopa hyväksynnät letkuille. Sama määrä nestettä siirretään molemmilla tavoilla, sehän ei edes riipu letkuista vaan pyöräsylinterien tilavuudesta mutta siis tuo lähtö pääsyl. 1 vai 2 letkua, onko 2:lla letkulla muuta hyötyä kuin vähempi määrä liittimiä ?
    No en ole kyllä mitään hyötyä havainnut. Vedä niinkuin parhaaksi näet. (alkuperäinen yks letku ja yks yli lokarin, nykyinen kaks letkua).
    SuperDuke 2011.
    Kaks letkua vähä helpompi ilmata(?).
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Omaan pyörään hankin orkkistyylisen haaroitetun satsin, kun aattelin että joku tarkotus sillä haaroituksella kai on alunperinkin ollut (en kyllä tiedä mikä), ja ettei se haaroituskappale näyttäisi niin orvolta.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
    Mä otin aikoinaan omasta (-97 VFR) kaikki alkuperäiset letkut pois. Siis sen jakokappaleen ja siitä lähtevän putken sekä letkut molemmille sylintereille. Uudet letkut (Stromilta hankitut Speed Brakes -merkkiset) vedin molemmille sylintereille alkaen pääsylinteriltä. Uudet letkut oli hiukan ohuemmat halkaisijaltaan, joten sopivat hyvin alkuperäisten letkujen kiinnikkeisiin. Looputulos oli esteettiseti hyvän näköinen, mutta jarrutuntumassa tai -voimissa en havainnut merkittävää muutosta. Mut mä ajelinkin aina tosi rauhallisesti.
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
    Just eilen asensin mopooni (ZX-10R) Goodridgen letkut ja ne oli kyllä molemmat omat letkut kahvalta asti.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Lainaa (Jalase @ Elo. 26 2009,19:41) kirjoitti
    Just eilen asensin mopooni (ZX-10R) Goodridgen letkut ja ne oli kyllä molemmat omat letkut kahvalta asti.
    Sama setti tulossa omaan R1:seen. Olisin ostanut takajarrullekkin, mutta myyjä sanoi että älä osta. Sanoi että takajarrusta tulee liian herkkä ja tämän vuoksi olisi moni kaatanut pyöränsä kun on takarenkaan lukinnut. No minähän uskoin ja pidän takajarrulla edelleen tuon vakioletkun.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
    Lainaa (jaska_73 @ Elo. 26 2009,21:06) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Elo. 26 2009,19:41) kirjoitti
    Sama setti tulossa omaan R1:seen. Olisin ostanut takajarrullekkin, mutta myyjä sanoi että älä osta. Sanoi että takajarrusta tulee liian herkkä ja tämän vuoksi olisi moni kaatanut pyöränsä kun on takarenkaan lukinnut. No minähän uskoin ja pidän takajarrulla edelleen tuon vakioletkun.
    pariin busaan olen myös takasen letkun vaihtanut, ei ongelmia lukkiutumisen suhteen joskin eihän tuota takajarrua tule juurikaan käytettyä
    busanisti
    Siihen lokarin ylittävään mutkaan voi teoriassa jäädä ilmaa (ja mulla ainakin käytännössä) joten ilmaamisen kannalta kaksi letkua suoraan pääsylinteriltä satuloihin saa mun äänen.
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Ite halusin kans kahdella letkulla sylinteriltä suoraan satuloihin. En tiedä käytännön hyödyistä/haitoista, se vaan on jotenkin "siistimmän" näköinen. Tuli samalla otettua takaletkukin, enkä oo ainakaan mitään ylenpalttista lukkiintumistaipumusta huomannut.

KTM 1290 Super Duke R '14
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,21:10) kirjoitti
    Siihen lokarin ylittävään mutkaan voi teoriassa jäädä ilmaa (ja mulla ainakin käytännössä) *
    Tolleen nekin ilmat saa pois:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....3;st=70
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Näkyy myyjän sisällä asuvan pieni humoristi. Vai kaataa ne jarruletkut pyörän...

Miksiköhän aika moni kisakuski ajaa ihan vakioletkuilla? Ehkä ne salaisuudet ovat muualla kuin jarruletkuissa.

Mutta onhan se hyvä, että letkukauppias pärjää. Ei se ole tyhmä joka myy...
    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
    Lainaa (Matkalahna @ Elo. 27 2009,07:24) kirjoitti
    Näkyy myyjän sisällä asuvan pieni humoristi. *Vai kaataa ne jarruletkut pyörän...
    Pakko siinä jotain perää on olla, molemmissa päissä vakiona punosletku ja eihän tuo kottarainen pysy ollenkaan pystyssä... *

ps.
    Jo -84 XL600r P-D hondassa oli edessä vakiona punosletku...

Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2009,23:35) kirjoitti
    Siihen lokarin ylittävään mutkaan voi teoriassa jäädä ilmaa (ja mulla ainakin käytännössä) *
    Ei se ilmaaminen ongelma olekaan... vaatii vaan vähän enemmän jumppaamista kuin "suorilla" letkuilla
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (dYNY @ Elo. 27 2009,10:40) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2009,23:35) kirjoitti
    Ei se ilmaaminen ongelma olekaan... vaatii vaan vähän enemmän jumppaamista kuin "suorilla" letkuilla *
    Niinnno, jos teet linkissä mainitulla tavalla, niin ei tarvi jumpata ollenkaan, oli letkut miten päi tahansa.
    Mitä pidemmästi letkua, sitä enemmän se joustaa.
    Tiedä sitten onko tuolla haaroituskappaleen pois jättämisellä ja letkun pidentymisellä käytännön merkitystä.
    Näkyy myyjän sisällä asuvan pieni humoristi. *Vai kaataa ne jarruletkut pyörän...
    Juu mulle aivan sama. Itse ainakin käytän jarrutuksissa oikeastaan pääasiassa etujarru ja hyvin harvoin takasta.

Miten sait muuten Matkalehma tuollaisen käsityksen kirjoituksestani että jarruletku kaataa pyörän. Hei halooo.....
    -Bmw S1000RR 2021-
    Lainaa (jaska_73 @ Elo. 27 2009,15:00) kirjoitti
    Juu mulle aivan sama. Itse ainakin käytän jarrutuksissa oikeastaan pääasiassa etujarru ja hyvin harvoin takasta.

Miten sait muuten Matkalehma tuollaisen käsityksen kirjoituksestani että jarruletku kaataa pyörän. Hei halooo..... *
    Et ehkä hokannut ..

Kyllä se kuski kaataa sen pyörän, jarruletkuilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Mutta itseään täydellisenä pitävät motoristit syyttävät vaikka letkuja

Ja sitäpaitsi, se oli myyjän kertomaa, ei sinun?
    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
    Juu en hokannut.

Tää meni mulla samaan sarjaan kun appiukon puujalkavitsit.
    -Bmw S1000RR 2021-
  20.  
    Lainaa (Nomad @ Elo. 27 2009,13:17) kirjoitti
    Mitä pidemmästi letkua, sitä enemmän se joustaa.
    Tiedä sitten onko tuolla haaroituskappaleen pois jättämisellä ja letkun pidentymisellä käytännön merkitystä.
    Teräspunoksenhan ei pitäisi liikoja joustella.