Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Tuli sit päivitettyä blackbird power commander kolmosella. Penkissä moottoritehot nous 166 horseen ja vääntö 129Nm. Vääntökäyrä muuten ok mut reilussa viidessä tonnissa tuli pikku monttu. Onko muilla samoja kokemuksia! *



  2. #2
    Blackbird vm-2005, Yoshimura full system+PCIII+vapaavirtaussuodatin= 173.6 hv(kampiakselilta).
  3. #3
    Huomaako putkenvaihdon käytännössä? Nostaako kakkosella keulaa? Vakiona ei ihan, onko äänet miten kovat? PS: Itsekin vähän haaveillu ko vermeistä
    bird
  4. #4
    Siis akran putkesta ja pc:tä.
    bird
  5. #5
    Lainaa (Gari @ Elo. 11 2005,09:46) kirjoitti
    Blackbird vm-2005, Yoshimura full system+PCIII+vapaavirtaussuodatin= 173.6 hv(kampiakselilta).
    Oliko minkä merkkinen penkki missä noi tehot oli saatu paperille?
  6. #6
    En tiedä merkistä, BW Vantaa penkitti. Bikefoxissa 158.8 hv takapyörältä.
  7. #7
    Lainaa (bird @ Elo. 11 2005,09:57) kirjoitti
    Huomaako putkenvaihdon käytännössä? Nostaako kakkosella keulaa? Vakiona ei ihan, onko äänet miten kovat? PS: Itsekin vähän haaveillu ko vermeistä
    Hmmmnn.....kyllä mun -99 malli nosteli keulaa kakkosellakin. Pyörä oli vakio.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  8. #8
  9. #9
    Tarkoitan pelkällä kaasun avaamisella kakkosella, ei kytkimellä, joskus vähillä bensoilla voi nousta mutta yleensä ei.
    bird
  10. #10
    Ei keuli kaasusta, ellei sitten ole joku 50kg kaveri selässä ja riuhtoo niin helvetisti.

    Itselläni oli kiinni akra + pc3 ,dj-eliminator, sekä K&N.
    Tehoja kyllä oli mukavasti ja lähti kuin tykin suusta mutta kakkosella en sitä kunnon keulaan saanut (eikä se ole siihen tarkoitettukkaan)

    P.S : syy voi olla myös siinä että en vain osaa
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  11. #11
    Mitenkäs suuri vaikutus on pelkällä PC:llä ilman viriputkia ja suodattimia? Omassa -99 XX:ssani on PC II asennettuna ja mulla ei ole hajuakaan minkälainen kartta koneeseen on ohjelmoitu. Eikä ole PC kaapelia, jolla sitä pääsisi ronklaamaan
  12. #12
    Himottaisi myös saada hieman "miehekkäämpää" ääntä 2001 mallin mopottimeeni ja lisätehotkaan eivät olisi pahitteeksi

    Mikä putkisto pyörään olisi edukkain ja järkevin laittaa niin, että keskituki säilyisi ja mistä putki kannattaisi hankkia? Ääni ei saisi kuitenkaan olla korvia raastava, jotta matkan teko ei kärsisi naapureista puhumattakaan Vähentääkö putkiviritys kovin moottorin käyttöikää jos pyörällä ei aja kilpaa?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  13. #13
    paljon ne takapyörätehot oli?

    FMX challenge tapahtumassa, katselin kun yhtä birdiä huudatettiin penkissä, jotkut hiilaripöntöt näytti olevan.

    136 takapyörästä.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  14. #14
    Lainaa (jaket @ Syys. 16 2005,11:45) kirjoitti
    paljon ne takapyörätehot oli?

    FMX challenge tapahtumassa, katselin kun yhtä birdiä huudatettiin penkissä, jotkut hiilaripöntöt näytti olevan.

    136 takapyörästä.

    JT
    Onpa alhaiset tehot, mulla rekisteriotteessa 121kw kytkimeltä, penkissä 147 takarenkaalta, tunattu sliparien ja suutin+penkityksen verran. Keulii kakkosella pelkällä kaasun avauksella, tosin stongaa nostettu/painopiste siirtynyt (minun tapauksessani merkittävä vaikutus).
    Do you have premonitions of déjà vu?
  15. #15
    Ittelläni on bläkkäri -05 + Yoshimuran TRS fullsystem + PC + K&N. Tehoja 153hp ja vääntöjä 124nm takapyörältä. Bikefoxilla säädetty ja mitattu. Vääntökäyrässä oli pikku monttu jossain kohti jota ei saatu pois mitenkään.

    Ainakin mun alla nostaa keulaa jonkin verran kakkosellakin, mutta tosi vähäisesti jos kiihdyttää kunnolla. Kuskina en ole mistään hennoimmasta päästä eikä tartte siltikään riuhtoa, että keulan saisi ilmaan.

    Tehoputken äänenhän saa laskettua sellasella pillillä mikä tulee sinne änärin päähän jos ei halua herättää huomiota. Yoshimuran putkiston takia ei tartte ottaa keskiseisontatukia pois. Ainakaan mulla ei tarttenu. Hankinnassa luotin ammattilaiseen ja kysyin tuolta Bikefoxin kaverilta, että mitä kannattaa laittaa.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
  16. #16
    Joopa, joo!
    Olenpa tavannut tuolla radalla paljon kömpelömpiäkin! Jopa näitä kilokyykkyjä. Onko Bomber kokeillut XX radalla?
    Tuossa kesällä oli Bikessä testattu näitä hyökkäysvaunuja (XX, Busa ym.) katsoppa sieltä mitattuja arvoja, vakiopyörällä, ei ihan huonoja verrattuna muihin.
  17. #17
    XX vaati kyl kuljettajalta pikkusen enempi, kuin ratamopot, mut täytyy mennä 27. päivä kokeileen rata ominaisuuksia.
    Vanhalla 600 ceepralla radalla tai yleensä tiukois mutkissa ei tarvinnut edes asentoa vaihtaa, mut xx:ää joutuu jo viemään mutkiin.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  18. #18
    Turhat kilokyykky vs. matkavessa off-topic lässytykset jälleen siivottu. Pysytääs taas jälleenn asiassa ja jatketaan sitä XX:n virittämistä missä otsikossa on kyse!

    tiktaattorimode



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  19. #19
    Ostin viime syksynä -04 XX:n, jossa Yoshimura TRS Full + PC + K&N. Tehoja jotain 147 hummaa takarenkaalta (Bikefox). Pari tuhatta ehdin viime syksynä ajaa ja huomasin erään ärsyttävän seikan... pyörä nykii 3000 rpm:n kohdalla. Tuntuu kuin ruiskunohjaus arpoisi, että antaisiko bensaa vai jättäisikö antamatta.

    Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia/ominaisuuksia?
  20. #20
    Lainaa (pelekone @ Tammi. 24 2006,09:36) kirjoitti
    Ostin viime syksynä -04 XX:n, jossa Yoshimura TRS Full + PC + K&N. Tehoja jotain 147 hummaa takarenkaalta (Bikefox). Pari tuhatta ehdin viime syksynä ajaa ja huomasin erään ärsyttävän seikan... pyörä nykii 3000 rpm:n kohdalla. Tuntuu kuin ruiskunohjaus arpoisi, että antaisiko bensaa vai jättäisikö antamatta.

    Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia/ominaisuuksia?
    Taitaa olla tuo nykiminen 3000rpm paikkeille ennemminkin ominaisuus kuin vika... Omani on ainakin toistaiseksi vakio ja tekee ihan samaa, mutta kun sen tietää niin käyttää pykälää pienempää vaihdetta niin ei nyi. Ja vastaa samalla pirteämmin kaasuun kun on sen aika
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
  21. #21
    Ei ole nykinyt kun on säädöt kohdallaan.
  22. #22
    Techlusion ruiskunsäätö kalikka tulossa Jenkkilästä itselleni, mutta lähinnä kaasujen kaveriksi. Putkea itsekkin tossa katsellut mutta katsotaan ensiksi kuinka toimii pelkällä vakioputkilla kyseinen viritys.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  23. #23
    onko kenelläkään vielä kokemuksia tuon blackbird.fi myymistä tuplaputkista, onko ne toimivat?
  24. #24
    Itsellä on vm-97 bläkkäri (kaasutin malli)

    Tarkoitus olisi vaihtaa putki, suuttimet, syttypyörä ja suodatin.
    Mutta........ juttelin kaverin kans kyseisistä systeemeistä, niin kehui, että "ehkä ei kannata suuttimia vaihtaa.. omasta pyörästäni saatin vakio suuttimilla paremmat arvot pihalle kun vaan säädettiin." Hänellä on tehoputki, syttypyörä ja vapari. pyöränä on zx9r -97.
    Mites on? *mitä kannattaa tehdä? Tarkoitus on, että se pikku monttu tehokäyrässä 4000-6000rpm kohdassa saadaan pois ja veto olisi "vähä vielä julmempaa" joka kohdassa.
    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin
  25. #25
    Lainaa (Äkis @ Joulu. 14 2006,20:08) kirjoitti
    Itsellä on vm-97 bläkkäri (kaasutin malli)

    Tarkoitus olisi vaihtaa putki, suuttimet, syttypyörä ja suodatin.
    Mutta........ juttelin kaverin kans kyseisistä systeemeistä, niin kehui, että "ehkä ei kannata suuttimia vaihtaa.. omasta pyörästäni saatin vakio suuttimilla paremmat arvot pihalle kun vaan säädettiin." Hänellä on tehoputki, syttypyörä ja vapari. pyöränä on zx9r -97.
    Mites on? *mitä kannattaa tehdä? Tarkoitus on, että se pikku monttu tehokäyrässä 4000-6000rpm kohdassa saadaan pois ja veto olisi "vähä vielä julmempaa" joka kohdassa.
    Voihan se kannattaa kokeilla pelkällä säädöllä ilman suuttimia, tai saahan niitä suuttimia irtokamana esim. Stormilta. Saattaa tosin olla, että joudut kuitenkin ostamaan Dynojetin, koska alkuperäisiä neuloja ei voi säätää kuin prikkojen avulla ja silloinkin vain yhteen suuntaan.

    Itsellä on nyt Dyno, K&N ja Akran putki, pieni monttu siellä 4-5 krpm välissä. Tuo syttypyörä saattais ehkä auttaa siihen, tiedä häntä. Viaberilla viime viikolla 133,9 hv ja 112,9 Nm takapyörältä.
  26. #26
    Laihallehan tuo menee väistämättä, jos putken ja filsun laitat. Itellä tällä hetkellä paikallaan 155 pääsuuttimet eli reilusti vakiota suuremmat ja vaihdettu juuri K&N filsu ja Yoshin kokorööri. 155:lla meni penkissä hieman rikkaalle, mutta hapensaanti ei todennäköisesti ole penkissä yhtä hyvä kuin maantiellä. Suosittelen 150 - 155 suuttimien hankkimista joko Dynojet tai irtotavarana, jottei mene penkitys pelkäksi tilanteen toteamiseksi.

    Vääntökäyrän kuopan kanssa putkiston merkillä on jonkin verran tekemistä. Yoshilla tuo keskialueen monttu vaan paheni, mutta yläpäähän tuli n. 10 hv lisää löylyä. Todennäköisesti tuo Yoshin putki resonoi jotenkin tuossa 5 tonnin paikkeilla, koska näkyy muillakin olevan samaa ongelmaa. Seokset oli kuitenkin ok läpi kierrosalueen ja en usko tuossa sytytysennakossakaan mitään typeryyttä olevan tehtaalla tehty.

    PS. Paras vääntökäyrä XX:ään mitä olen nähnyt on Micronin kokoputkella. (ei mainos)
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  27.  
  28. #27
    Jees.

    Eli kuuntele mitä penkin ukko toteaa ja varaudu henkisesti ostamaan nuo suuttimet.... jos ei tarvihe niin ei tarvihe, mutta kuitenkin.

    Kiitoksia vastauksista ja tuo oli bonusta, tuo takapyöräteho..
    en tiennyt niistä mitään ennemmin.. mitenkäs... vakiona vastaavat teholukemat?

    Onko muuten totta, että tehohäviö on noinkin suurta??



    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin