Oon ajatellu väsäillä pimeiden iltojen iloksi modatut mittarinpohjat mustanpuhuvien vakioiden tilalle, mutta homma näyttää tyssääntyvän, koska "neulat" on niin hatanan lujas eikä viittisi ottaa voimakeinoja heti alkuun esille.
Tänään nappasin omasta pyörästä nuo pohjat irti. En saanu haarukalla irtoaan mutta kapeilla kärkipihdeillä kun otti siitä tapista kiinni mihin neulat tulee kiinni ja toisilla pihdeillä pyöräytti neulasta niin jopas lähtikin. Ihan kuin ei kiinni olis ollukkaan.
Edit: Ja jos saat skannatuksi ne vanhat pohjat vähintään 200dpi laadulla niin voisitko lähettää vaikka sähköpostilla ne mulle?
Joo itte modasin vähä haarukan piikkiä leviämmäksi ja koitin nii lähti kaas neulat ku hauki rannasta
En skannannu nopeus ja rinkimittaria ollenkaa vaan tein autocadilla tykkänään uudet ja kompensoin mittarivirheen muuttamalla jakoa 0,1 astetta suuremmaksi, lämpömittarin skannasin 1200 dpi laadulla mutta en tallentanu alkuperäistä ollenkaan, tosin ei siinä oo ku väri vaihtunu.
Kaikki mittarit on mulla pdf:nä suoraa valmiina tulostettavaksi ja dwg:nä on nopeus ja ringit jos haluat itte niitä esim cadilla vielä muutella.
Laita vaa mailiosoote nii lähetän kyllä. Niin ja ne sopii ainaki vm 99-00 ku sellaanen vehje tuos 3 metrin päääs eteises orotteloo kevättä
Aika kiven takana nuo pohjat on, ei tahdo olla muutaku autoihin...
Ei muutaku vanhat pohjat käteen ja mittoja ottamaa sitte vaa tekee sopivalla ohjelmalla uudet.