Hei! Olen ajellut suzukin gs 500:lla tämän kesän ja kutittelis vaihtaa yamaha leiriin ja tehokkaampien pyörien pariin. Olen kattellut suomipyörä yamaha fzr 1000 vm -93 tarjolla hinta 4990e. 33000 km.
Myyjän mukaan kaikki kunnossa ja eikä kaaduttu. Ens viikolla testimään pääsen. Ajokokemuksia ja muita kokemuksia kaipaisin tuosta fillarista arvon yamaha-herrat ja neidit/rouvat. Millaiset huoltokulut/muuta huomautettavaa. Kulutus? Vakuutukset?
Kun ei viitsisi huonompaan vaihtaa.
![]()
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
Heh. Huonompaan... No jos kilsat on lähelläkään totuutta niin et vaihda...
Jos 1000 FZR on kunnossa ja säädöissä EXUP:tä myöden se menee loivaan ylämäkeen mukisematta tyhjäkäynillä ykkönen silmässä, siis ilman kaasua.
Jos tankki ei oo täynnä yritä kurkistella onko sisäpinnotus hilseilly.
Joku joka osaa antaa varmaan koneen äänen ja savun analysointi ohjeita. FZR on aika hiljaneen laite kunossa ollessaan. Vääntöä ja tehoa on varmasti ENEMPI kun gs 500:ssa. Painavahan se hiukka on.
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
juup. on fzrrässä löylyä ihan mukavasti, nykypäiväänkin verrattuna. iso pyörä jota voi ajaa kakspäälläkin. runko/iskunvaimennus myös mallia sport joten siinäkin valtava ero edelliseen.
huoltokulut kohtuulliset, osia saatavana kaikilta duell/storm yms pajoilta. varsinkin kun on noin kohtuulliset kilometrit niin pitäisi olla täysin kunnossa. bensaa syönee jotakuinkin 7,5l/100km. varatankin hana saattaa risata kun on sähköinen.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Öljyä syö jonkun verran. Eli jotain 1l/1000km..
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Noihin kilometreihin en uskoisi pätkän vertaa. Mopolla olisi tuon mukaan ajettu n 2000km/vuosi(katteetonlupaus @ Elo. 09 2005,23:16) kirjoitti
Monennellakohan kierroksella mittari on?
Katso ennemmin pyörän kuntoa, se on paljon ratkaisevampi tuon ikäisissä peleissä.
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Oikein...(Julle @ Elo. 10 2005,10:25) kirjoitti
Kyllähän ne hyviä vehkeitä on. Kun kokeilet pyörää niin kokeile ainakin kiihdyttää kakkosvaihteella täysillä. jos pomppaa vaihde päältä tai muuten nykäisee niin laatikossa remppaa tiedossa. Joistakin FZR.stä kun on kuulemani mukaan tupannut juuri tuo kakkonen levitä.
Kesä on ihmisen parasta aikaa!!!
En usko minäkään, että nuo ajokilometrit olisi lähelläkään todellista. Se nyt vaan on hölmöä uskoa niin.
Hei kaikille, fzr:n myyjälle näytin
Kilsat koeajon jälkeen tuntui todellakin viittaavan vääriltä, kuten jo itsekin etukäteen vahvasti epäilin. Etukatteet olivat kovin uudet ja sivuposket, viittaisi kunnon mälliin tai muuta mätää. Muuten pelitti vaihteet ihan hyvin, ja vetoja tuntui riittävän kaikilla pykälillä aina tuonne päälle kahden sadan.
Ei huoltokirjaa, tuotu Saksasta 2000, en uskaltanut ostaa, valitettavasti. Joten päädyinkin FZS 600 FAZER vm-01. 17000 takuukilometriä, enkä todellakaan katunut päätöstäni. Onhan se aivan eri pyörä ja uudempi tekniikka, hyvä niin.
Eli Suskimiehestä tuli nyt Fasuttaja.![]()
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
Ja on Fasu toiminut kuin unelma, vetää hyvin ja nautinnollinen ajaa ja omistaa...![]()
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500