Hondan puolella jo vastaava keskustelu käynnissä niin alotetaan täälä vastaava. Eli ootteko kuullu mitää huhuja miten mallit tulee muuttumaan ens vuodeks? R6 kuulemma olis muuttumassa vähä enemmä ny kuin R1... ite en oo oikee muuta kuullu. Toiveita elättelen, että Rykköseen tulis musta yhdeks värivaihtoehdoks niinku R6:ssa ja rapakon takana rykkösessäkin on nyt![]()
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Tä? R6:han muutui aika paljon jo vuodeksi 05. Ei kai se taas ole muuttumassa? Luulisi, että R1 saa ennemmin normaalin kahden ikävuoden faceliftin.
- JAM Racing Team -
*potkua lisää ja painoa pois *
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Oikeestaan Yamahan ei tarttis tehdä mitään enää, se on aikaa sitten tehny jo täydellisen moottoripyörän...
Osoituksena oli kyseisestä mallista tehty 2005 vuoden versio, jota en enää ostaisi. 2002-mallikin oli semmoinen että meni just ja just, se tankki oli menny jo huonompaan suuntaan...
Täytys itte tehdä muutoksia, että jos jollain on -97 tonnisen fazerin takaosanmuoveja takavaloineen, niin hep! ilmoitus mulle...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
No ei se tankin muutos niinkään mutta moottorin maalauksen pois jättäminen on kyllä käsittämätöntä, ei mitään tyylitajua...*(xjrrrrräyh @ Elo. 07 2005,11:58) kirjoitti
![]()
Power is nothing without mojo!
Juu, jos XJR:stä puhutaan, niin itselläkin sellainen oli ja meni, 3 vuotta ja 30 tkm. Oli kyllä siinä mielessä loistopyörä, että ehkä sellainen tulee vielä joskus uudestaan hankittavaksi, jos/kun Suomessa prätkien kateusverosta luovutaan, ja jos vakuutuksissa tulee käyttöön kuljettaja- eikä ajoneuvokohtainen vakuutus. Tai ehkä muutenkin. Mutta silloin nimenomaan vuosimallia 2002-2003. Vai onko aiemmissa malleissa tankin muotoilun lisäksi jotain muuta, minkä vuoksi se olisi parempi?(xjrrrrräyh @ Elo. 07 2005,11:58) kirjoitti
Ja tankin muotokin on toki makuasia, itse tykkäsin tästä uudemmasta. Muutoksia 2002-malliin kuitenkin tehtiin pääasiassa muualla, ja ainakin paperilla ne vaikuttavat ehdottomasti parannuksilta, vaikkakaan perstuntuma ei lyhyellä 1999-mallin koeajolla suuresta erosta kertonut. 2004 ilmeisesti jo muuttui äänenvaimentimet hölmön pitkiksi ja vaikeammin modattaviksi, joten ei kiitos.
No, tonnifasusta tulee tuommoinen FZ6-S -tyylinen "enduromaisempi" kaasariversio (EDIT: PITÄÄ OLLA RUISKUVERSIO). Tää on siis veikkaus, netissä olleet ennakkokuvat ovat olleet järkyttäviä rumuudessaan, ans kattoo ny...
Olisin yllättynyt, ellei FZ6(-S) -malliin jotain pientä päivitystä tulisi, eihän noi -04 ja -05 mallit muuten vanhenisi...
Jos rupee vertaileen, niin kyl oli ennen paremmin asiat! Ainakin ulkonäköpuolella...
Nooh, olkoon vähän vannetta vaihdettu ja (rumaa) häränsilmävilkkua...
Sitte uus 2005:
Että on menny huanoon suuntaan! Noi torvekki on ku alpeilta raahattu, tuleekohan niistä enää mitään ääntä ulos? Ruvekkaa ny Yamahan pojaat hiukan virkoomaan ettei mee hyvä pyärä pilaalle!![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
joo ja jaa...?
Kyllähän se on totta jotta kauneus on katsojan silmissä...
Ja totta on sekin että "ääntä" ei ole "torvissa"
tosin hyvä niin sillä koirat haukkuu ja karavaani kulkee...vai miten se oli?
Vanteet on kyllä HIENOT tossa vanhemmassa...siis...minunmielestä...heh.
Ja oli miten oli, en vielä rumaa XJR:ää ole nähnytkään,
vaikka kaiken näköisiä "matkalaukku" malleja on vastaan tullutkin.
Joo, uuden torvet on tosiaan kohtuuttoman kokoiset ja törkeän näköiset. Miksi piti mennä laittamaan samanlaiset kuin GSX1400:ssa, joka on kuitenkin vain (huono) kopio XJR:stä, poislukien ehkä GSX:n ruisku vs. XJR:n kaasuttimet. Tosin hyvinpä ne kaasuttimetkin pelasi. Vakiossa oli kuitenkin äänet vähän vaisut ja tehoakin kun aloin kaipaamaan lisää, niin tuunaushommiinhan sitä joutui. Esim. omassa mopossa saatiin n. 500 e kustannuksilla 115 hp takapyörältä, Korpiahon mukaan Akran kokoputkella olisi saanut kokonaista 5 hp lisää, ja hintaa lisää yli 900 euroa... Sinänsähän tässäkään ei tietenkään mitään järkeä ollut, kun mopo meni sittemmin aika pian vaihtoon, mutta ehdinpä sentään pari kuukautta ajella.
2005:ssa joutuisi käytännössä vaihtamaan kokoputkiston tai ainakin uudet äänenvaimentimet, kun taas vanhemmissa riittää Duesen modaus (hintaa max joitakin kymmeniä euroja) lähes samaan efektiin.
Vaan eipä taida tuon vanhemman vanteet olla ihan orkkiskamaa, mistä ovat peräisin?
En tiijä, taisin joltain italiansaitilta kuvan nappasta itelleni, joku oli sinne kerännyt niitä...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Onko mussa jotain vikaa kun noi näyttää mun silmään ihan samanlaisilta ja yhtä hienoilta/rumilta?(xjrrrrräyh @ Elo. 08 2005,11:08) kirjoitti
, mutta mähän ajelenkin vaan suzukilla... niin, ja mulla on tylsää.
Minä odotan innolla tonnisen fasun päivitystä,olis jo aikakin tulla naku versio..Mutta mistä huhu että kaasariversio?Pikku Fasussakin jo ruisku.
Mistähän niitä ennakkokuvia pääsis vilkuilee?
Eipä taida tulla, koska kaasarimalleja joudutaan päivittämään ruiskuihin päästörajoituksien takia.(Theodor @ Elo. 08 2005,20:59) kirjoitti
Huono tie, parempi mieli
Lupaavalta kuulostaa ehkä 2007 vuodeksi tuleva uusi V-Max.
kirjoitti
Suzuki GSX-R750 -99
Joo, piti kirjoittaa, että ruiskuversio, taatusti on ruisku.(Theodor @ Elo. 08 2005,20:59) kirjoitti
Usko pois, et halua niitä ennakkoluonnostelmakuvia nähdä...
Ystävällisin terveisin Antti
http://www.yamaha-motor.com/sport/pr...25/0/home.aspx
siinä jenkkimarkkinan uutuudet![]()
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Ei oikeen mitään, no jenkkimarkkinat on muutenkin aika köyhät...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
No vihdoin sain Biken 07/05 käsiin ja siinähän jo varmana tietona tuota netissäkin leviteltyä kuvaa väitetään uudeksi tonnifazuksi. Saa nähdä miten sitten on, sääli vain jos tuon rykkösen ensimmäisen ikäpolven ylimääräiset ruiskumoottorit tuonne tyrkätään. Käsittääkseni tässä 04-05 mallissa kun heppoja on otettu hiukkasen enemmän ulos. Saisivat siellä Yamahan insinööriosastolla katsoa tarkkaan mitä Bemusta tyrkätään ja siitä hiukkasen parantaa. Alkaisi se keulakin keventyä herkemmin.Eikä tarvitsisi hävetä ajavansa toiseksi tehokkaimmalla nakulla.
Se ei oo mikää ihme että susnamiäs ei huamaa mitää eroa. Taiteellisuus on geeneis....
Ei silti, on niitä hienoja susniakin, mutta ei se liity tähän.![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Onko herunut mitään tietoa mistään, siis lähinnä uudistuuko FJR dramaattisesti ensi kaudelle?
Uusi XJR näyttää aivan CB 1300:lta
Sääli, olisivat vain tehneet oman mopon.
Desmo Jugend
R1:stä liikkuu tällainen kuva maailmalla, mutta kyllä tuo minun silmiin vaikuttaa aika pitkälti photoshopatulta. Jos se tuon näköinen olisi, niin silloin.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
Hitto että oli hyvän näköinen.... vaihtuuko Gixxeri ens vuonna R1:s....(Mik@ @ Elo. 23 2005,15:51) kirjoitti
Fun is not a straight line
Tuo kuva on liikkunut R1 foorumilla miljoona kertaa, siellä alkavat olemaan kypsiä, kun kaikki laittavat uuden aiheen pystyyn, jossa aina tuo sama kuva.
Kuvassa on Benellistä otettuja palasia, esim tankki.
Muutaman viikon päästä tiedetään tarkemmin miltä esim. FZS-10, ja uusi R1 näyttävät.
Sama kuva oli muuten uusimmassa Bike lehdessä.
Juu ja etuvilkut ja ajovalot muistuttaa kans erehdyttävästi TNT:een valoja. Ny vissii ens kuun alussa julkastetaan uus Rykköne...(Pasi K @ Elo. 23 2005,16:57) kirjoitti
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Uutta kilokyykkyä pukkaa niille joilla on rahaa.
1000
Toivottavasti eivät pilaa tota rykköstä! Se on hienoin kilonen kyykky tällä hetkellä![]()
Pain is just weakness leaving the body
Oisko tässä uus R6...
Photoshopattu tai ei, mutta näyttää aikas hyvältä!
Tässä vielä toinen:
Kilpitelineen joutus siistiin kyllä tästäkin
Kuvat poimittu R1-forumilta...
Hirvee härpäke toi kilpiteline.... ihan hirvee tuuninki viritys! Onneksi ne lähtee eka pois kun mopo kotona!! Muuten ihan bueno!!(SamiR1 @ Elo. 27 2005,09:16) kirjoitti
Fun is not a straight line