Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Hondan puolella jo vastaava keskustelu käynnissä niin alotetaan täälä vastaava. Eli ootteko kuullu mitää huhuja miten mallit tulee muuttumaan ens vuodeks? R6 kuulemma olis muuttumassa vähä enemmä ny kuin R1... ite en oo oikee muuta kuullu. Toiveita elättelen, että Rykköseen tulis musta yhdeks värivaihtoehdoks niinku R6:ssa ja rapakon takana rykkösessäkin on nyt
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  2. #2
    Tä? R6:han muutui aika paljon jo vuodeksi 05. Ei kai se taas ole muuttumassa? Luulisi, että R1 saa ennemmin normaalin kahden ikävuoden faceliftin.
    - JAM Racing Team -
  3. #3
    * potkua lisää ja painoa pois *



    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  4. #4
    Oikeestaan Yamahan ei tarttis tehdä mitään enää, se on aikaa sitten tehny jo täydellisen moottoripyörän...

    Osoituksena oli kyseisestä mallista tehty 2005 vuoden versio, jota en enää ostaisi. 2002-mallikin oli semmoinen että meni just ja just, se tankki oli menny jo huonompaan suuntaan...

    Täytys itte tehdä muutoksia, että jos jollain on -97 tonnisen fazerin takaosanmuoveja takavaloineen, niin hep! ilmoitus mulle...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  5. #5
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Elo. 07 2005,11:58) kirjoitti
    Osoituksena oli kyseisestä mallista tehty 2005 vuoden versio, jota en enää ostaisi. 2002-mallikin oli semmoinen että meni just ja just, se tankki oli menny jo huonompaan suuntaan...
    No ei se tankin muutos niinkään mutta moottorin maalauksen pois jättäminen on kyllä käsittämätöntä, ei mitään tyylitajua...*
    Power is nothing without mojo!
  6. #6
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Elo. 07 2005,11:58) kirjoitti
    Oikeestaan Yamahan ei tarttis tehdä mitään enää, se on aikaa sitten tehny jo täydellisen moottoripyörän...

    Osoituksena oli kyseisestä mallista tehty 2005 vuoden versio, jota en enää ostaisi. 2002-mallikin oli semmoinen että meni just ja just, se tankki oli menny jo huonompaan suuntaan...
    Juu, jos XJR:stä puhutaan, niin itselläkin sellainen oli ja meni, 3 vuotta ja 30 tkm. Oli kyllä siinä mielessä loistopyörä, että ehkä sellainen tulee vielä joskus uudestaan hankittavaksi, jos/kun Suomessa prätkien kateusverosta luovutaan, ja jos vakuutuksissa tulee käyttöön kuljettaja- eikä ajoneuvokohtainen vakuutus. Tai ehkä muutenkin. Mutta silloin nimenomaan vuosimallia 2002-2003. Vai onko aiemmissa malleissa tankin muotoilun lisäksi jotain muuta, minkä vuoksi se olisi parempi?

    Ja tankin muotokin on toki makuasia, itse tykkäsin tästä uudemmasta. Muutoksia 2002-malliin kuitenkin tehtiin pääasiassa muualla, ja ainakin paperilla ne vaikuttavat ehdottomasti parannuksilta, vaikkakaan perstuntuma ei lyhyellä 1999-mallin koeajolla suuresta erosta kertonut. 2004 ilmeisesti jo muuttui äänenvaimentimet hölmön pitkiksi ja vaikeammin modattaviksi, joten ei kiitos.
  7. #7
    No, tonnifasusta tulee tuommoinen FZ6-S -tyylinen "enduromaisempi" kaasariversio (EDIT: PITÄÄ OLLA RUISKUVERSIO). Tää on siis veikkaus, netissä olleet ennakkokuvat ovat olleet järkyttäviä rumuudessaan, ans kattoo ny...

    Olisin yllättynyt, ellei FZ6(-S) -malliin jotain pientä päivitystä tulisi, eihän noi -04 ja -05 mallit muuten vanhenisi...



  8. #8
    Jos rupee vertaileen, niin kyl oli ennen paremmin asiat! Ainakin ulkonäköpuolella...



    Nooh, olkoon vähän vannetta vaihdettu ja (rumaa) häränsilmävilkkua...

    Sitte uus 2005:



    Että on menny huanoon suuntaan! Noi torvekki on ku alpeilta raahattu, tuleekohan niistä enää mitään ääntä ulos? Ruvekkaa ny Yamahan pojaat hiukan virkoomaan ettei mee hyvä pyärä pilaalle!
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  9. #9
    joo ja jaa...?
    Kyllähän se on totta jotta kauneus on katsojan silmissä...
    Ja totta on sekin että "ääntä" ei ole "torvissa"
    tosin hyvä niin sillä koirat haukkuu ja karavaani kulkee...vai miten se oli?
    Vanteet on kyllä HIENOT tossa vanhemmassa...siis...minunmielestä...heh.
    Ja oli miten oli, en vielä rumaa XJR:ää ole nähnytkään,
    vaikka kaiken näköisiä "matkalaukku" malleja on vastaan tullutkin.
  10. #10
    Joo, uuden torvet on tosiaan kohtuuttoman kokoiset ja törkeän näköiset. Miksi piti mennä laittamaan samanlaiset kuin GSX1400:ssa, joka on kuitenkin vain (huono) kopio XJR:stä, poislukien ehkä GSX:n ruisku vs. XJR:n kaasuttimet. Tosin hyvinpä ne kaasuttimetkin pelasi. Vakiossa oli kuitenkin äänet vähän vaisut ja tehoakin kun aloin kaipaamaan lisää, niin tuunaushommiinhan sitä joutui. Esim. omassa mopossa saatiin n. 500 e kustannuksilla 115 hp takapyörältä, Korpiahon mukaan Akran kokoputkella olisi saanut kokonaista 5 hp lisää, ja hintaa lisää yli 900 euroa... Sinänsähän tässäkään ei tietenkään mitään järkeä ollut, kun mopo meni sittemmin aika pian vaihtoon, mutta ehdinpä sentään pari kuukautta ajella.

    2005:ssa joutuisi käytännössä vaihtamaan kokoputkiston tai ainakin uudet äänenvaimentimet, kun taas vanhemmissa riittää Duesen modaus (hintaa max joitakin kymmeniä euroja) lähes samaan efektiin.

    Vaan eipä taida tuon vanhemman vanteet olla ihan orkkiskamaa, mistä ovat peräisin?
  11. #11
    En tiijä, taisin joltain italiansaitilta kuvan nappasta itelleni, joku oli sinne kerännyt niitä...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  12. #12
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Elo. 08 2005,11:08) kirjoitti
    Jos rupee vertaileen, niin kyl oli ennen paremmin asiat! Ainakin ulkonäköpuolella...



    Nooh, olkoon vähän vannetta vaihdettu ja (rumaa) häränsilmävilkkua...

    Sitte uus 2005:



    Että on menny huanoon suuntaan! Noi torvekki on ku alpeilta raahattu, tuleekohan niistä enää mitään ääntä ulos? Ruvekkaa ny Yamahan pojaat hiukan virkoomaan ettei mee hyvä pyärä pilaalle!
    Onko mussa jotain vikaa kun noi näyttää mun silmään ihan samanlaisilta ja yhtä hienoilta/rumilta? , mutta mähän ajelenkin vaan suzukilla... niin, ja mulla on tylsää.
  13. #13
    Minä odotan innolla tonnisen fasun päivitystä,olis jo aikakin tulla naku versio..Mutta mistä huhu että kaasariversio?Pikku Fasussakin jo ruisku.
    Mistähän niitä ennakkokuvia pääsis vilkuilee?
  14. #14
    Lainaa (Theodor @ Elo. 08 2005,20:59) kirjoitti
    Minä odotan innolla tonnisen fasun päivitystä,olis jo aikakin tulla naku versio..Mutta mistä huhu että kaasariversio?
    Eipä taida tulla, koska kaasarimalleja joudutaan päivittämään ruiskuihin päästörajoituksien takia.
    Huono tie, parempi mieli
  15. #15
    Lupaavalta kuulostaa ehkä 2007 vuodeksi tuleva uusi V-Max.

    Lainaa kirjoitti
    England's Motorcycle News is reporting Yamaha has a new V-Max ready for production with a new 1800cc V-4 engine. According to MCN, one of the reasons Yamaha has not brought this bike to market earlier is a concern it will be too powerful.

    The original V-Max was a horsepower brute for its era, but to make a similar splash today, the bike would have to make 200 horsepower or so. An 1800cc V-4 could reach that power level, but making that much power controllable by the average street rider presents significant challenges for any manufacturer.

    If MCN is right, we could see a new V-Max announced later this year as a 2007 production model.
    Suzuki GSX-R750 -99
  16. #16
    Lainaa (Theodor @ Elo. 08 2005,20:59) kirjoitti
    Minä odotan innolla tonnisen fasun päivitystä,olis jo aikakin tulla naku versio..Mutta mistä huhu että kaasariversio?Pikku Fasussakin jo ruisku.
    Mistähän niitä ennakkokuvia pääsis vilkuilee?
    Joo, piti kirjoittaa, että ruiskuversio, taatusti on ruisku.

    Usko pois, et halua niitä ennakkoluonnostelmakuvia nähdä...


    Ystävällisin terveisin Antti
  17. #17
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  18. #18
    Ei oikeen mitään, no jenkkimarkkinat on muutenkin aika köyhät...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  19. #19
    No vihdoin sain Biken 07/05 käsiin ja siinähän jo varmana tietona tuota netissäkin leviteltyä kuvaa väitetään uudeksi tonnifazuksi. Saa nähdä miten sitten on, sääli vain jos tuon rykkösen ensimmäisen ikäpolven ylimääräiset ruiskumoottorit tuonne tyrkätään. Käsittääkseni tässä 04-05 mallissa kun heppoja on otettu hiukkasen enemmän ulos. Saisivat siellä Yamahan insinööriosastolla katsoa tarkkaan mitä Bemusta tyrkätään ja siitä hiukkasen parantaa. Alkaisi se keulakin keventyä herkemmin. Eikä tarvitsisi hävetä ajavansa toiseksi tehokkaimmalla nakulla.
  20. #20
    Se ei oo mikää ihme että susnamiäs ei huamaa mitää eroa. Taiteellisuus on geeneis....

    Ei silti, on niitä hienoja susniakin, mutta ei se liity tähän.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  21. #21
    Onko herunut mitään tietoa mistään, siis lähinnä uudistuuko FJR dramaattisesti ensi kaudelle?
  22. #22
    Uusi XJR näyttää aivan CB 1300:lta

    Sääli, olisivat vain tehneet oman mopon.
    Desmo Jugend
  23. #23
    R1:stä liikkuu tällainen kuva maailmalla, mutta kyllä tuo minun silmiin vaikuttaa aika pitkälti photoshopatulta. Jos se tuon näköinen olisi, niin silloin .
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  24. #24
    Lainaa (Mik@ @ Elo. 23 2005,15:51) kirjoitti
    R1:stä liikkuu tällainen kuva maailmalla, mutta kyllä tuo minun silmiin vaikuttaa aika pitkälti photoshopatulta. Jos se tuon näköinen olisi, niin silloin .
    Hitto että oli hyvän näköinen.... vaihtuuko Gixxeri ens vuonna R1:s....
    Fun is not a straight line
  25. #25
    Tuo kuva on liikkunut R1 foorumilla miljoona kertaa, siellä alkavat olemaan kypsiä, kun kaikki laittavat uuden aiheen pystyyn, jossa aina tuo sama kuva.

    Kuvassa on Benellistä otettuja palasia, esim tankki.
    Muutaman viikon päästä tiedetään tarkemmin miltä esim. FZS-10, ja uusi R1 näyttävät.

    Sama kuva oli muuten uusimmassa Bike lehdessä.
  26. #26
    Lainaa (Pasi K @ Elo. 23 2005,16:57) kirjoitti
    Tuo kuva on liikkunut R1 foorumilla miljoona kertaa, siellä alkavat olemaan kypsiä, kun kaikki laittavat uuden aiheen pystyyn, jossa aina tuo sama kuva.

    Kuvassa on Benellistä otettuja palasia, esim tankki.
    Muutaman viikon päästä tiedetään tarkemmin miltä esim. FZS-10, ja uusi R1 näyttävät.

    Sama kuva oli muuten uusimmassa Bike lehdessä.
    Juu ja etuvilkut ja ajovalot muistuttaa kans erehdyttävästi TNT:een valoja. Ny vissii ens kuun alussa julkastetaan uus Rykköne...
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  27. #27
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Uutta kilokyykkyä pukkaa niille joilla on rahaa.
    1000
  28. #28
    Toivottavasti eivät pilaa tota rykköstä! Se on hienoin kilonen kyykky tällä hetkellä
    Pain is just weakness leaving the body
  29. #29
    Oisko tässä uus R6...
    Photoshopattu tai ei, mutta näyttää aikas hyvältä!


    Tässä vielä toinen:


    Kilpitelineen joutus siistiin kyllä tästäkin

    Kuvat poimittu R1-forumilta...
  30.  
  31. #30
    Lainaa (SamiR1 @ Elo. 27 2005,09:16) kirjoitti
    Oisko tässä uus R6...
    Photoshopattu tai ei, mutta näyttää aikas hyvältä!


    Tässä vielä toinen:


    Kilpitelineen joutus siistiin kyllä tästäkin

    Kuvat poimittu R1-forumilta...
    Hirvee härpäke toi kilpiteline.... ihan hirvee tuuninki viritys! Onneksi ne lähtee eka pois kun mopo kotona!! Muuten ihan bueno!!
    Fun is not a straight line
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen