Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
    Tana ! Syy Liikenneturvallisuuden vaarantaminen / vakava piittaamattomuus.Ylinopeus sakot 528 Eur 70km/h rajotusalueella tutkassa 113 ja kortti hyllylle.Kyseinen Poliisi soitti mulle myöhemmin kotiin ja kyseli,että oletko jo maksanut sakon?!! Ja ilmoitti,että sakossa on väärää tietoja.Tapahtuma paikka ei ole oikein.Kysyisin kannattaako virheen takia vastustaa sakosta kihlakunnansyyttäjälle ?

Vituttaa !!!!
    Jos et muuta keksi, niin pyydä se sakko euron erissä Oppivathan olemaan...

Ei mutta asiaan. Jos tuosta sakon korjaus ym. tapahtumasta tulee kohtuuttomasa ylimääräistä vaivaa, niin voit varmaan saada vähän "alennusta" sakoista.
    Hiljaiseloa.
    Lainaa (s-saasko @ Touko. 12 2005,21:37) kirjoitti
    Jos et muuta keksi, niin pyydä se sakko euron erissä * Oppivathan olemaan...

Ei mutta asiaan. Jos tuosta sakon korjaus ym. tapahtumasta tulee kohtuuttomasa ylimääräistä vaivaa, niin voit varmaan saada vähän "alennusta" sakoista.
    Vai alennusta sakoista?

Mitä jos alvin tinkis pois?
    Jäis enää maksettavaa 432,80 egee
    Lainaa (Hevi @ Touko. 12 2005,21:18) kirjoitti
    Tana ! Syy Liikenneturvallisuuden vaarantaminen / vakava piittaamattomuus.Ylinopeus sakot 528 Eur 70km/h rajotusalueella tutkassa 113 ja kortti hyllylle.Kyseinen Poliisi soitti mulle myöhemmin kotiin ja kyseli,että oletko jo maksanut sakon?!! Ja ilmoitti,että sakossa on väärää tietoja.Tapahtuma paikka ei ole oikein.Kysyisin kannattaako virheen takia vastustaa sakosta kihlakunnansyyttäjälle ?

Vituttaa !!!!
    Kauanko kortti on hyllyllä?
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
    Tana ! Syy Liikenneturvallisuuden vaarantaminen / vakava piittaamattomuus.Ylinopeus sakot 528 Eur 70km/h rajotusalueella tutkassa 113 ja kortti hyllylle.Kyseinen Poliisi soitti mulle myöhemmin kotiin ja kyseli,että oletko jo maksanut sakon?!! Ja ilmoitti,että sakossa on väärää tietoja.Tapahtuma paikka ei ole oikein.Kysyisin kannattaako virheen takia *vastustaa sakosta kihlakunnansyyttäjälle ? *

Vituttaa !!!!
    kiistä kaikki ethän ole ollut väitetyssä paikassa väitettyyn aikaan ...taisit päästä säikähdyksellä
    Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
    Jos tapahtumapaikka on lappuun merkattu väärin, niin olet aika vahvoilla...

Mun kohdalla syyttäjä hylkäs yhen sakon kun poiliisit oli kirjoittanut väärän tien siihen lappuun

Eli kiistä koko homma...
    ZX-10R + ZX-6RR
    Käräjillä ku kävin tos viimesyksynä, ni kirjottivat siel sakkolappuun ja tuomioon väärän nimen Hetken kerkes toivoon jo et nyt pääsiki helpolla, mut sit ne perhana lähetti korjatut postis

The more I learn about women
    The more I love my motorcycle
    No ilmeisesti kuitenki nopeus/nopeusrajoitus olivat oikein niin eiköhän sakkokin ole silloin aiheellinen *. No onhan ne aina * ja kun pyörällä kerää yllättävät nopeudet pienelläkin matkalla.

OT: otetaanko pikavoiton jaossa tai kortin poistamisessa huomioon olosuhteet?? Välillä hyvillä avoimilla suorilla tuota nopeutta tulee paikalta kiihdyttäessä niin arvaamattoman äkkiä että kortin lähtö on usein vain tuurista kiinni * =>
    Tana ! Syy Liikenneturvallisuuden vaarantaminen / vakava piittaamattomuus.Ylinopeus sakot 528 Eur 70km/h rajotusalueella tutkassa 113 ja kortti hyllylle.Kyseinen Poliisi soitti mulle myöhemmin kotiin ja kyseli,että oletko jo maksanut sakon?!! Ja ilmoitti,että sakossa on väärää tietoja.Tapahtuma paikka ei ole oikein.Kysyisin kannattaako virheen takia *vastustaa sakosta kihlakunnansyyttäjälle ? *

Vituttaa !!!!
    Vastusta sakkoa ja pääset käräjille. Poliisin tekemä erehdys tapahtumapaikasta ei joka tapauksessa poista tekosi rikosoikeudellista moitittavuutta, jos olet ajanut kertomallasi tavalla ylinopeutta. Jos tekopaikan kirjauksella ei ole mitään tekemistä rangaistuksen mittaamisen kanssa, maksaisin sakot mukisematta. Toki voit soittaa syyttäjälle (joka vahvistaa rangaistuksen) ja kertoa, että sakkoon on kirjattu väärä tekopaikka ja kysyä onko sillä merkitystä päiväsakkojen lukumäärään. Syyttäjän on viran puolesta itse tarkistettava onko rangaistus "oikeudenmukaisessa suhteessa rikoksen vahingollisuuteen ja vaarallisuuteen, teon vaikuttimiin sekä rikoksesta ilmenevään muuhun tekijän syyllisyyteen". Käytännössä kuitenkin hyvin useissa tapauksissa poliisi vain katsoo ylinopeuden määrän ja kirjoittaa rangaistusvaatimuksen taulukon mukaisesti.
    Ehdottomasti maksamalla sakot pois alta lakkaa vitutuskin nopeammin. Jos asiaa pitkittää on se vain koko ajan mielessä.

T: Kohtalotoveri vuosien takaa, eli puhun kokemuksen tuomalla syvällä rintaäänellä.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
    Lainaa (cartman @ Touko. 14 2005,19:09) kirjoitti

Vituttaa !!!!
    Kauanko kortti on hyllyllä?
    Kävin juuri kuulemassa kauanko kortti on hyllyllä.TANA 2:ksi kuukaudeksi veivät korttin !
    Sitä on liikkeellä... *
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Lainaa (Hevi @ Touko. 18 2005,12:15) kirjoitti
    Kävin juuri kuulemassa kauanko kortti on hyllyllä.TANA 2:ksi kuukaudeksi veivät korttin !
    Osanotot... Mutta 2kk päästä on "vasta" heinäkuu ja 3kk ajokelejä jäljellä

Mutta joo, kortin lähtö vituttaa aina.

Nimim. Viime vuonna kortti hyllyllä 3kk
    Pain is just weakness leaving the body

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Sitä on liikkeellä tosi paljon! *Tänä keväänä muutamat kanssaveljet ovat onnistuneet ärsyttämään 250:n nopeuksilla koko jeparikunnan, ollaan oltu aikaisempaa näkyvämmin lehtien otsikoissa. Poliisien ylpeys, valkoinen Jaguaarikin on romutettu *prätkähuligaanien takia. Eli virkavalta pani viikatteen heilumaan! 2 kuukautta parhaaseen ajoaikaan on tosi pitkä aika! Nyt sitä kannattaa itse kunkin miettiä, miten ajelee.
    Lainaa (kava10 @ Touko. 18 2005,11:35) kirjoitti
    Nyt sitä kannattaa itse kunkin miettiä, miten ajelee.
    Parempi keino; kolehti pystyyn ja kertyneillä varoilla lahjotaan joku poliisivarikon työntekijä tunkemaan kaikki tutkat täyteen kastematoja.

Vituttaa !!!!
    Ketä syyttelet.
    Poliisi väärässä paikassa huomioiden ajoreittisi.
    Jos rajoitus 70 km/t, niin olisiko ehkä koulu, lastentarha tai muu.
    Missä Suomessa 70:n rajoitus? Olisiko ollut 60?
    Näyttää tuon tosi totuuden kertominen olevan tiukassa. En mä olen mitään tehnyt ja mä luulin, että..... plää plää plää.
    Ei sympatiapisteitä.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
    Lainaa (Jutajammu @ Kesä. 01 2005,00:47) kirjoitti
    70km/h rajoituksia on esim. Tampereella: Kekkosentiellä, Hervannan valtaväylällä ja Rantatiellä, lisäksi mm. Vaasantiellä lähellä Ylöjärveä. Lisää?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Lainaa (Holtsu @ Kesä. 01 2005,00:51) kirjoitti
    70km/h rajoituksia on esim. Tampereella: Kekkosentiellä, Hervannan valtaväylällä ja Rantatiellä, lisäksi mm. Vaasantiellä lähellä Ylöjärveä. Lisää?
    Jyväskylästä löytyy myös ko. rajoitusalueita.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Kehä III on 70km/h rajoitusta pullollaan
    ZX-10R + ZX-6RR
    kuten myös kehä I
    Yamaha FZ6-S -06

Kawasaki ZX-10R -06

Yamaha YZF 1000 R Thunderace -00

Suzuki GSF 600S Bandit -01

Suzuki GR650 -89
    Taitaa olla itäväylälläkin 70 ainakin alkupäässä. Vihdintie on kanssa alkupäästä.
    Musta 600 CBR F(armari)
    Turku - Kaarina väli myöskin.
    TL1000R
    Lahti - VT12
    Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
    Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
    Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
    Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita
    Kotka- Hyväntuulentie 70km/h (tutka usein)

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi

Vituttaa !!!!
    Ketä syyttelet.
    Näyttää tuon tosi totuuden kertominen olevan tiukassa. En mä olen mitään tehnyt ja mä luulin, että..... plää plää plää.
    Ei sympatiapisteitä.
    Kehä1 leppävaaran kohdalla esim. on 70:n rajoitus, yleensä "isoilla" teillä se nopeus on laskettu 60 tai jopa 50 km/h, missä niitä kouluja ym. laitoksia on.
    Ketä syyttelet.
    Ei sympatiapisteitä.
    "Liikennevaloja saa käyttää vain tiellä, jolla ajoneuvon suurin sallittu nopeus on enintään 70 kilometriä tunnissa." (Liikennevaloasetus 2§)

Ton takiahan sitä 70 rajotusta käytetään.
    - Gpz 900 R -

- CB 600 F Hornet -
    Sakkolappu pitää aina kuitata omilla allekirjoituksilla sekä poliisin että rankaistavan henkilön. Eikös se, että paikanpäällä vetäisee puukstaavit proopuskaan osoita, että oli ihan itse läsnä sakotuspaikalla, eikä jossakin kilometrien päässä...

Nerouteni ohella yksi lukuisista hyveistäni on vaatimattomuus.

Yamaha FJR1300A
    Suzuki GSX750F
    Suzuki GS500E
    Pappa-Tunturi
    Kymco Cobra Cross
    Honda CB125
    85 40 alueella kortti pois kuukauden vielä pariviikkoa ja sit
    Lainaa (tonppa @ Elo. 08 2005,23:16) kirjoitti
    85 40 alueella kortti pois kuukauden * vielä pariviikkoa *ja sit *
    Vai 40 kympin alueella 85km/h todellista.
    Mitä on päässä liikkunut, että "taajamassa" vedetään lähemmäksi sataa *
    Sitten ihmetellään kun poliisit on veemäisiä!
    Pitäisikö tuosta suorituksesta antaa kukkia tai vaikka mennenvuosien teidenritarien punainensulka.
    No tää on tätä "jeesustelua" ,mutta silti älyhoi älä jätä *
    Hattussani ei ole kukkia.
  30.  
    sitä tietä ei oikein taajamaks voi sanoa mut on kuitenkin 40 alue.... mut kohta mopoillaan taas ja mitään ei opittu muuta ku ens kerralla jos alla on kotilon sijaan pyörä saattaa maija jäädä ihmettelemään mun perävaloja
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen