Katso äänestykset tulokset: 1600 km vuorokaudessa - onko järkee? -

Äänestäjät
297. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Hullun touhua

    119 40,07%
  • En osaa sanoa

    38 12,79%
  • Vain tosimiehille/-naisille

    140 47,14%
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 93:sta
  1. #1
    Oletko itse ajanut tämän lyhimmän ajon?
    Onko tämmösessä pitkässä matka-ajossa mitään järkeä?
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  2. #2
    1600km per päivä ei taatusi ole mitään järkee!
    300-400km on sopiva
  3. #3
    Tottakai on, se on ihan kaiken toiminnan huipentuma kun kykenee tuohon

    Ja vakavasti sanoen, jokainen ajaa ja tekee tyylillään, vittuako se mulle kuuluu.
  4. #4
    Äänen antaminen hiukka vaikeata, koska pitäisi vastata ekaan ja vikaan!! Hullun hommaa vain tosimiehille ja -naisille!! Lisäksi pitää olla hyvä ja laadukas moottoripyörä.

    Nimimerkillä: Kokemusta on.
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  5. #5
    Oma enkkani on about 400km/ päivä. Ja oli perse ihan tarpeesk puutunu jo siitä. Suoraa tietä vaan...pooooooo
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  6. #6
    En ole vielä ajanut, mutta aion ehdottamasti ajaa joko vielä tänä tai sitten ensi kesänä.

    Mutta ei siinä kyllä mitään järkeä ole.



  7. #7
    sunnuntaix luvannu hyvää säätä, josko kävis ajamassa. kaverix saa lähtee.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  8. #8
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Ei tollasessa voi olla mitään järkeä, tietysti jos oot lähettihommissa niin..

    Sitäpaitsi helvetin vaarallisia kuskeja..



  9. #9
    Hullun hommaa, sen takia se kai mulle sopiikin
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  10. #10
    Lainaa (VOGON @ Heinä. 26 2005,23:58) kirjoitti
    Äänen antaminen hiukka vaikeata, koska pitäisi vastata ekaan ja vikaan!! *Hullun hommaa vain tosimiehille ja -naisille!! *Lisäksi pitää olla hyvä ja laadukas moottoripyörä.

    Nimimerkillä: Kokemusta on.
    Kiva tietää, että mulla onkin hyvä ja laadukas moottoripyörä 2002 eka ajokaudella tuon suoritin. Tosimieheksi en itseäni kuitenkaan sanoisi. Tähän mennessä mopoa on modattu sen verran, että olis kiva kokeilla, miten persaus kestäis tuon ajon.
    Humppaa taikka kuole
  11. #11
    On tossa tullut ajeltua sellaisia melkein 700km:n päiväajeluita n. kahteentoista tuntiin, piiitkillä pausseilla, eikä tuntunut edes pahalta, vasta kun seuraavana päivänä.
    Ei tosiaan tehnyt mieli ajamaan.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  12. #12
    Enpä kommentoi että onko 1600km/vrk mitään järkee, mut +2000km/vrk rataa on jo vähän niinku hulluutta :

    Tässä rapaterseen tulokset.

    NIMI TULOS
    Tomi Piiparinen 2099 km
    Keijo Suvinen 1639 km
    Joonas Värtinen 1202 km
    ZX-10R + ZX-6RR
  13. #13
    sitä en lähde kommentoimaan että onko järkeä! (moottoripyöräilyssä yleensä) mutta kyllähän joka jätkä nakkarilla käy näytillä! mutta ne jotka ei halua olla massa muuleja voivat kokeilla esim jotain tällaista!! *



    Suzuki Savage ls 650 -92 --> Honda cb500 -03 --> Honda cbr1000f -00 --> Honda cbr 1100xx -04 --> Yamaha FJR 1300a -05 --> Honda Pan European -08
  14. #14
    Lainaa (VOGON @ Heinä. 26 2005,23:58) kirjoitti
    Äänen antaminen hiukka vaikeata, koska pitäisi vastata ekaan ja vikaan!! *Hullun hommaa vain tosimiehille ja -naisille!! *Lisäksi pitää olla hyvä ja laadukas moottoripyörä.

    Nimimerkillä: Kokemusta on.
    Nja! Kesällä -93 tuli tempaistuksi SS 1000 Kawawanhuksella, nimittäin 1983 GPz 1100 ruiskulla. Ei se pyörää niinkään katso, kunnossa sen tietenkin pitää olla. Asenne myös.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  15. #15
    Eipä tuo mitään hullun hommaa ole ja voi joskus mennä ihan mukavan ajopäivän jatkeena. Mutta onhan tuossakin tietysti jo ajamista, joten jos rautaperseajosta puhutaan, niin siihen kannattaa jo vähän valmistautuakin. Henkilökohtaisesti pidän kyllä reissuillani enemmän tuollaisista n. 1000 km päivä matkoista, niin ehtii välillä vähän nautiskella paikalla olostakin.
    <p>Honda NTV650 Revere -90 -&gt; Honda CBR600 F -00 -&gt; Kawasaki KLE500 -05 -&gt; Honda CBR600 F -07 -&gt; KTM 990 Supermoto R -11 -&gt; KTM 690 Enduro R -17</p>
  16. #16
    Otetaan aluksi tuollainen 1300 km siirtymä kotimaassa klo 05.00-21.00 (pari kertaa syömässä ja muutama kahveepaussi) ja sitten illaksi tanssilattialle (ei tarvi askarrella ketjujen kanssa). Siitä sitten aamulla muutaman sadan kilometrin *tutustumisajelulle pitkin tunturien rinteitä ja vuonojen rantoja. Ja lisää tekee mieli.. Ei siihen rautapersettä tarvi, *vain kunnon vermeet ja hyvä mieli *



    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

    Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
  17. #17
    Mielestäni tuossa ei ole mitään järkeä, mutta jos joku tykkää niin mikäs siinä... Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  18. #18
    Eihän tuossa mitään järkeä ollut ja kaikin puolin puuduttava reissu, mutta tulihan tehtyä pari vuotta sitten toukokuun 5 pv. Melkein koko reissun tuli vettä taivaalta ja välillä enemmän kuin Esterin ahterista ja lämpötila ei missään vaiheessa noussut yli 10 asteen, joten kylmää kyytiä väsymyksen lisäksi... mutta tuli kuitenkin tehtyä
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  19. #19
    Ottamatta kantaa reissun järkevyythen, niin kellä kokemusta on niin onko reissu parempi tehä yksin ajellen vai pyörä tai kaks kaverina? Kyytiläinen lienee tekkee hommasta hieman haastavamman?

    Sen verran tuli noita "rautaperse" sivuja kateltua, että kiinnostamhan alako
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  20. #20
    En mitään järkeä näe hommassa, mutta kyllä sen vois joskus ajaa
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---

    Honda Transalp XL 700V
  21. #21
    Ääni meni ekaan vaihtoehtoon; SS1000 tuli ajettua heinäkuun ekana viikonloppuna ( 1697 km/22 h 42 min ). Ei mitään ylipääsemättömiä ongelmia esim. väsymyksen kanssa, mutta yö oli kylmä ja pitkääääää...
    Se on vaan sellainen juttu mikä oli kokeiltava

    Tuo lyhin vaihtoehto käy jotenkin vielä laatuun, ne muut ovat jo jonkinlaatuista masokismia. Ja pienemmille teille ei juurikaan voi mennä, keskinopeus laskee yllättävän helposti. Valtateiden köröttely on taas
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  22. #22
    Lainaa (toimeve @ Heinä. 27 2005,09:07) kirjoitti
    Ottamatta kantaa reissun järkevyythen, niin kellä kokemusta on niin onko reissu parempi tehä yksin ajellen vai pyörä tai kaks kaverina? Kyytiläinen lienee tekkee hommasta hieman haastavamman?

    Sen verran tuli noita "rautaperse" sivuja kateltua, että kiinnostamhan alako *
    Kaks, kolme pyörää on mielestäni sopiva määrä. Ei tule tankilla ruuhkaa ja menee kusitauot sun muut paremmin yksiin. Toivottavaa ois sekin, että ajokaveri on samanlaisella "vuorokausirytmillä" varustettu. Eli jollekin sopii paremmin aikaisin aamulla liikkeelle lähtö, toinen tykkää lähteä tien päälle yötä vasten jne.
    Humppaa taikka kuole
  23. #23
    Ite ajoin Lofooteilta Yhdessä päivääs keski-suomeen aika hullun hommaa! Ois ees ollu joku kunnon "sohva" ajokkina mut ei. 1000gsxr k3!!
  24. #24
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 27 2005,04:11) kirjoitti
    Enpä kommentoi että onko 1600km/vrk mitään järkee, mut +2000km/vrk rataa on jo vähän niinku hulluutta :

    Tässä rapaterseen tulokset.

    NIMI TULOS
    Tomi Piiparinen 2099 km
    Keijo Suvinen 1639 km
    Joonas Värtinen 1202 km
    Tuo vaatii jo asialle omistautumista
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  25. #25
    ei oo järkeä. PERIOD.

    Ihminen rupeaa olemaan henkisesti semmoisessa pisteessä tommosen 600km jälkeen, ettei edes tajua kuinka väsynyt on. sitä vaan ajaa. Sitten totetaa että hyvin meni, ne joilla ei mennyt ei oo kertomassa?
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  26. #26
    Lainaa kirjoitti
    Lisäksi pitää olla hyvä ja laadukas moottoripyörä.
    Niin, mullahan se onkin hyvä ja laadukas pyörä, Yamaha FZ750 vm-85 mut tulipahan tuo viikko sitten heitettyä.
    --------------
    Road Runners Kouvola
    - "Transu" = Honda Transalp 600
    "Parhaimmillanikin olen vain, keskivertoa huonompi rakastelija"

    "Silikonirinnat naisella on vähän sama, kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä, mutta kyyti ei parane yhtään"
    ...
  27. #27
    Lainaa (jaket @ Heinä. 27 2005,13:46) kirjoitti
    Ihminen rupeaa olemaan henkisesti semmoisessa pisteessä tommosen 600km jälkeen, ettei edes tajua kuinka väsynyt on.
    Tämä kaikki riippuu niin paljon siitä miten hyvin on valmistautunut, minkälainen pyörä on, asenne on, kunto, ymsyms. Itse olen pitänyt tuollaista matkaa sopivana iltalenkkinä käydä kahveella jossain mukavassa paikassa. Ainoa rajoitushan tuossa on aika jonka se vaatii, ei matka.
    Rautaperseajothan perustuvat osaksi juuri siihen, että ne panee kuljettajan valmistautumaan ja miettimään etukäteen. Siis suunnittelu. Olen tavannut kavereita jotka Perjantaina töitten jälkeen ovat suihkaisseet pohjoisen miitinkeihin lähes loppumatka kuoleman rajamailla. Ovat heput kertoneet että myöhempi rautaperse ajo on pannut miettimään muitakin reissuja etukäteen, ettei tule lähdettyä väsyneenä ajamaan ihan miten vaan.
    Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
  28. #28
    On se kumma, että kaikki kukkahattutädit/sedät on heti jeesustelemassa jos joku ajaa lievää ylinopeutta tai vähän keulittelee mutta sitten tälläinen juttu on kaikkien mielestä ihan ok eikä vaaranna kenenkään turvallisuutta? Tuo rataperse olisi kyllä ihan kokeilemisen arvoinen juttu.
    Red Meat
  29. #29
    Lainaa (Nalkis @ Heinä. 27 2005,15:25) kirjoitti
    On se kumma, että kaikki kukkahattutädit/sedät on heti jeesustelemassa jos joku ajaa lievää ylinopeutta tai vähän keulittelee mutta sitten tälläinen juttu on kaikkien mielestä ihan ok eikä vaaranna kenenkään turvallisuutta? Tuo rataperse olisi kyllä ihan kokeilemisen arvoinen juttu.
    Kaipa hommassa painaa se, että rautaperse on a toistaiseksi ) aivan laillista touhua, b: kukaan ei ole telonut itseään otsikoihin näissä pitkissä ajoissa. Sen sijaan "lievät" kiihdyttelyt ( = tarkoittanee hetkellisesti 2xrajoitus ) ja keulimisleikit ovat aiheuttaneet/edesauttaneet muutamia murhenäytelmiä...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  30.  
  31. #30
    Kyllä varmaan on puutunut tommosen jälkiin....
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

    Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen