Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Laminar valmistaa Tripleen keulalle sopivia tuuliohjaimia. Onko kokemuksia moisesta pleksistä? Triumh Rat -forumissa käydyn keskustelun perusteella näyttää siltä, että moni brittikuski on hankkinut Tripleen tuollaisen pleksin.
    K1200R '06
  2. #2
    No kokemusta ei ole.Näyttää kyllä aika karseelta...no mielipiteensä kullakin...
    It only takes willpower.
  3. #3
    Tohon bemuun tuo menettelee, mutta muuten on mielestäni ruma kun pe..e. Eihän räyhäkkääseen nakupyörään kuulu tommosta touring-plexiä laittaa!
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  4. #4
    Lainaa (jhayrin1 @ Heinä. 14 2005,12:41) kirjoitti
    Eihän räyhäkkääseen nakupyörään kuulu tommosta touring-plexiä laittaa!
    UGH! Olen/olet puhunut!
  5. #5
    Työnnän tuon pleksin mielummin omaan perseeseen kuin asennan tripleen.
  6. #6
    Lainaa (jhayrin1 @ Heinä. 14 2005,12:41) kirjoitti
    Tohon bemuun tuo menettelee, mutta muuten on mielestäni ruma kun pe..e. Eihän räyhäkkääseen nakupyörään kuulu tommosta touring-plexiä laittaa!
    Niinpä niin; naku on naku. Arvelinkin viestini herättävän puritaanit kommentoimaan asiaa. Onko fillarin ulkonäkö käytettävyttä tärkeämpää? Ehkäpä niin on tiettyyn pisteeseen saakka. Hankinhan Tripleeni ylös nostetun äänenvaimentajan lähinnä ulkonäkösyistä. En ajatellut rakentaa Triplestäni touring pyörää... tosin se ei ehkä onnistuisikaan tuon muovinpalan avulla.

    Tällä välin löysin pari kommenttia Laminarin pleksistä TriumphRat.netistä: Valittivat 3M liimakiinnityksen irronneen kuukauden käytön jälkeen; pleksi oli irronnut vauhdissa ja lentänyt ajajan päälle. Jonkun mielestä pleksi on kaunis ja toimiva, toiset väittävät sen olevan paitsi ruma, myös lisäävän ilmavirran pyörteilyä kypärän tasolla. Ota nyt siitä sitten selvää.
    K1200R '06
  7. #7
    Kaikki adrealiiniä tuottava aiheuttaa riippuvuutta!
  8. #8
    Minäkin kannan korteni kekoon tässä hommassa. Mielestäni lisukkeena olevat touring plexit usein vain lisäävät tuulenpainetta ja täten myös kypärä melua. Triplessä ajoviima käyttäytyy vakiplexillä ainakin minun pituiselle 175 cm todella hillitysti ja kypärä melu ei ole häiritsevää, joten speed shield jää pois hankintalistaltani.
  9. #9
    Puritanismia tai ei. Naku on naku. Ja huono maku ei ole maku asia. Anaaliraiskaus sanon minä.
    --- Triumph Speed Four ---
  10. #10
    Tähän ketjuun taitaa olla sopivaa kertoa kun otin vihdoin tuon Fly-Screenin vallan pois. Ollut tarkoituksena jo pidemmän aikaa, mutta kun se mittarin taakse tuleva peitekotelo on puuttunut. Otin screenin pois putsausta varten, enkä enään viitsinyt laittaa takaisin. Kyllä sen kotelon pitäisi tulla ennemmin tai myöhemmin kun kerran on tilattu, siihen asti ajetaan mittarinkaapelit pitkällä..

    nojoo, en ole vielä ehtinyt ajaa kuin muutaman kymmenen kilsaa ilman tuota hattua, mutta ensikokemus on aika hyvä. En koskaan kuvitellutkaan siitä olevan erityistä hyötyä tuulensuojana, mutta nyt tuntuu että siitä on itseasiassa enemmän haittaa. Ilmavirta tulee nyt tasaisemmin koko yläkroppaan, eikä kypäräänkään vaikuta niin pahasti edessä olevien autojen ilmavirta. Ilmeisesti tuo melko voimakkaasti muotoiltu AGV:n kypärä toimii paremmin kun sen screeni ei sotke ilmavirtaa enempää.

    Ulkonäöstä on tietysti aikalailla kaksi (2) mielipidettä. Itse en alunperin hirveästi tykännyt siitä hatusta Fourin keulalla, mutta sitten siihen tottui. Triplessäkin se tuli mukana, mutta ajattelin heti alunperin ottaa sen pois. Se toisaalta kyllä sopii, mutta täysin nakuna pyörä on niin asiallisen rujon näköinen. Hetken päästä sen voi sitten taas laittaa takaisin. Vaihtelu kun tunnetusti virkistää eikä koko pyörää viitti vaihtaa..

    Itse aiheesta; se Laminar-Lip on kyllä niin ruma että vaikka se suojaisi tuulelta, sateelta, luodeilta ja sakkolapuilta, niin jäisi silti laittamatta..
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
  11.  
  12. #11
    Lippa jäi tilaamatta, sillä huomasin pärjääväni oikein hyvin ilman tuuliohjaimia. Suurin ongelma taisikin olla liian purjemainen ajotakki, mikä keräsi tuulta kuin lentokoneen siipi. ... ja olisihan se Laminar kieltämättä vähän oudon näköinen Triplen nokalla.
    K1200R '06