löytyykö mistää ohjausiskaria zetaan, ku kovissa kiihdytyksissä vispaa aikalailla
Don't hate the player, Hate the game
Osta parempi keula....
Eikös tollaseen nakuun saa ihan jonkun normi-iskari kylkeen kiinni? Ei vaadi paljoakaan modausta.
Tuohon malliin:
Jake
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Suspensions & Wheels Home > Suspensions & Wheels > Dampers
Rear Shocks (1), Steering Dampers (5)
Täällähän noita ......
Ihmettelen waan.... eipä ole vielä kukaan muu väittäny zetan wispaavan...mutta ollaankin ehkä kaikki muut waan kiihdelty warowaisesti![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
oho... onpa kalliita... täytyy sitten vaan hellittää kaasukahvasta tarpeeks ajoissa
halpaa kun sammakon kutu... tänään tuli SGN:lltä kirje jossa tarjotaan Z750 lisäwarustepakettia puoleen hintaan.....1213norm NYT 640 €...tohon ohjausiskari ei tunnu missääntai slipari tms.....
tää on waan niin.......![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
Juu sama kirje tuli mulleki. Meinas nauru päästä niiden minivilkkujen kohdalla. Taakse maksoivat vaan kivat 205e pariKyllä meikä tietenki ois tahtonu nähdä, miltä näyttää 199,5e kaatumatapitkin...
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Niin ja oma kilpiteline ja vilkut kustansi varmaan sen 30e.
ex-lulla.
edit:
Niin ja että ei ihan asian vierestä koko homma menisi..oisko zetassa ohjauslaakereissa/renkaissa jotain hämminkiä, jos ravistaa? Ite en saanu edes radalla kunnolla vispaamaan sitä (vaikka yritystä oli).
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
ei pitäis olla mitään mätää vielä... pyörä pari kuukautta vanha.(Ulpe @ Elo. 05 2005,00:01) kirjoitti
no slipari kyllä kuuluu suunnitelmiin... ehkä talvella sitten. ja sit se saatanan orggis kilpihärpäke saa lähteä helvettiin!! on se niin ruma.(samu69 @ Elo. 04 2005,23:41) kirjoitti
tulee muuten vähän vettä täällä helsingin päässä![]()
Nii joko oon sulle excalibur ehtiny tuota mun slipari tyrkyttään?-) Osta pois, hiilarina vielä ois :P
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
Kyllä mulla ainakin vispaa niin prkleesti kun lähtee mutkasta kiihdyttämään(samu69 @ Elo. 04 2005,21:30) kirjoitti
![]()
Keventää vissiin pikkasen tota keulaa kun vääntää tupesta tarpeeks![]()
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Tarwiiko niihin mutkiin oikeen sitten hiljennelläkkin(puti @ Elo. 05 2005,09:42) kirjoitti
.s--> koskas zetat kokoontuu jonnekkin ........
![]()
Kyllä se saattaa ravistella jos on kevyt kuski vääntämässä kahvaa, raskassarjalaiset ei sellasta huomaa kun on massaa mopon päällä, paitsi jos tehoihin lisätään 100 heppaa niin voi alkaa keula kevenemään..
Itellä teki kans just samaa aikasemmin eli esim. kakkoselle ku vaihto täyskaasulla ja keula ku tuli alas vispas jonkin matkaa vaikka piti torven auki. Vaihoin öhlinsin jouset etupumppuihin ja eipä oo enää tehny sen jälkeen. Tuli se alastulo kokeiltua vähän isommastakin vauhdista ja tuli kuin liimattuna tiehen vatkaamatta yhtään. Öhlins rules(excalibur22 @ Elo. 04 2005,18:36) kirjoitti
Jousisetti maksaa noin huntin. Ei paha.
![]()
Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
et oo tainnu vielä tyrkyttää... mutta tyrkytä ihmeessä!!(Ulpe @ Elo. 05 2005,08:36) kirjoitti
minkä merkkinen? ja hintaa on?
ja hiilari sen olla pitää
Tämmönen jäi pyörän vaihdon jälkeen jouten:(excalibur22 @ Elo. 05 2005,12:12) kirjoitti
MiVV Carbon Oval
On mulla ollu mielessä, että jos tuo ei ketään kiinnosta, niin modaan sen väliputken fazeriin sopivaksi ja heitän tuon siihen.
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
mulla on kovimmillaan tullu keula alas melkeestä 150 vauhista eikä oo antanu mitään merkkiä vispaamisesta..
Jotain loivaa mutkaa kun oon ajanu lujemmin niin on alkanut pientä huopaamista tullu, johtuneeko se sitten rungosta?
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
En kyllä saanut omaa ex-zetaa voblamaan sittä millään, annoin sille kuitenkin runtua 6000km ajan ja yhden ratakeissin verran..
Vaikka tuli eturengas tuli kuinka huonossa kulumassa alas niin ei silti mutta en sittä tiiä epäilisin jotain häikkää on jos herkkä voblaa..
- XT 660 R
Kyllä mun zeta ainakin ravistaa kovassa kiihdytyksessä kun etupyörä laskee takaisin maahan. ROCK![]()
Mainos pläjäys Kliketi klaks...... tuolla linkkejä yms Z aiheeseen![]()
saattaa sitten johtua mun painosta et alkaa voblaamaan. oon tämmönen höyhensarjalainen n.70kg(peksu @ Elo. 05 2005,11:07) kirjoitti
Mikä ihmeen höyhensarjalainen(excalibur22 @ Elo. 06 2005,21:38) kirjoitti
Meikä painaa 63kg![]()
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08