Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Lainaa (kotka @ Marras. 30 2005,00:09) kirjoitti
    Lainaa (jty @ Marras. 29 2005,20:57) kirjoitti
    Joo ja lisää on tulossa. Tällä hetkellä ainoat paikat pyörässä missä on väriä on punainen nopeusmittarin neula ja hätätkatkaisija -- tarvii ainakin katkaisija vaihtaa... Noi vilkut tosiaan sojottaa oudosti kun ei oo lisävalot paikallaan, mutta korjaantuu kun saan ne pakettiin. ei vaan mahtunu ton pleksin kanssa joten tarvi tilata valojen siirtosarja. takapään valoista tulossa ylpeydenaihe: harmaat lasit kun ei oo virtaa, vilkuissa oranssit polttimot jossa hopeointi päällä ja ympärillä ledirengas jarruvaloa/ajovalo. Takavalossa ledimatriisi integroidulla vilkulla - puolet vilkkuu keltaisena. Lisäksi kromipalaa kaikkialle mihin nyt vaan voi ja vielä vähän lisääkin. Hondan laukut ja raudat sekä Memphisin 2-up näppärästi irroitettava pleksi. Kuryakynin kahvat, throttleboss, mustat koristerenkaat ja peilit. Ja tietty V&H BigShotit joihin kyllä pistettävä vaimentimet ja PowerCommander III bikedoctorin säädöillä. Katotaan vielä jos hommais kaatumarautoihin jalkatapit. Eiköhän tolla nyt jo ens kesänä kelpaa ajella (enää 5kk vappuun...). Jaa miten niin keulii...

    Jenkeistä jos tilailee niin MeanCycles on parhaan palvelun paikka -- sinne saa lisäksi 5% alennuksen kun antaa Aero750 forumilta löytyvän alennuskoodin, en nyt muista mikä - oli joku aeroNNNN. Vertailuita oo tehny CruiserCustomizing joka on myös hyvä webkauppa -- websaitilla paljon arvosteluita.
    Vaude!!!
    Hieno homma. Itse olen kanssa harkitsemassa noita big
    shoteja. Nehän ei ole eu hyväksyttyjä, mitä se sitten meinaakaan käytännössä. Tuoltahan löytyy juttua ja erilaisia kokemuksia näistä putkista. Nehän ovat ainakin minun mielestäni ehdottomasti parhaan näköiset VTX:ään. Onko sitten niin, että big shotit tulevat vakiotilauksena suorina ilman mitään vaimennuksia,eli jos näin on, voiko vaimennuksia tilata putkien yhteydessä erikseen, vai onko vaan tungettava
    teräsvillaa putken peräpäähän? (asun omakotialueella)
    tiedosta kiitollinen tietämätön
    Noista putkista... selvittelin hiukan aiemmin että jos pyörä on rekisteröity ennen olikohan nyt 17.6.2003 Niin koneessa saa olla putket jotka täyttää EU määräykset päästöistä (R40) ja äänistä (R41)., mutta ne ei tarvi olla E-leimattu, No en tiedä täyttääkö noi bigshotit mutta nämähän tietty pitäis vielä todistaa. Vilkut ja valot tarvii E-leiman. Tästä on olemassa Excel-sheet joka muistaakseni löytyy AKEn sivuilta -- kirjoitin siitä juuri hiljattain johonkin forumiin joko tänne moottoripyora.orgiin tai teamcustom.orgiiin kun puuhis kyseli

    Mun putket oli pyörässä kun sen ostin ja se on rekisteröity juuri 2003 alussa. Putket on läpi auki mutta mun mielestä V&H websivuilla sanotaan että niissä on uutena vaimentimet. Lätinät on kuitenkin mulla sitä luokkaa ettei omakotialueelta kehtaa aamulla ajelulle lähteä joten tilasin em. meancycles:istä "V&H Quiet Baffles" jotka oli siinä 25 taalaa tsibale. En oo vielä sisään tunkenu kun kone on menossa viripenkkiin.


    Hei 101mm, hieno peli! Kyllä VTXstä saa tosi monen näkösen.
    Kuva tosin oli hiukan pimee ettei oikein nähnyt kunnolla. Mitkäs noi vilkut sulla on? Clear Alternativesit vaiko jotkut oikein E-hyväksytyt
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  2. #32
    Tunge nyt kuitenkin ne bafflet sinne ennen viritystä, jos aiot niitä alkaa pitää. Voi mennä muuten virihomma syteen. Vai ymmärsinkö jotain väärin.
  3. #33
    Bikedoctor hoitaa kummatkin.
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  4. #34
    Vien tosiaan motskan bikedictorille mutta vasta joulun aikoihin ja sit tarvii olla vieessä ihmettelemässä. VTX-ihmisille muuten: bongailin netistä niinsanotun "desmog" modin. Koneessa on kuulemma jonkinlainen ihme systeemi jolla pumpataan puhdasta ilmaa johonkin pakosarjaqn alkupäähän. tämä kuulemma aiheuttaa paukkumisen.
    Mietin että kannattaako toi modi tehdä, siinä periaatteessa heitellään turhat letkut kuikkaan... Onko kukaan duunaillut tota ja mikä vaikutus jos pistää power commenderia?
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  5. #35
    Nythän se on enemmän kohdallaan
    Tuo desmog kuulostaa samalta kuin "pair valve" esimerkiksi läski-iineksessä (Suz LC1500). Moni on päässyt sen poistolla paukkumisesta ja nykimisestä, eli ilmeisesti kannattaa. Vaikuttaa säätöihin tietysti kans.
  6. #36
    Lainaa (jty @ Joulu. 01 2005,00:13) kirjoitti
    []
    Noista putkista... selvittelin hiukan aiemmin että jos pyörä on rekisteröity ennen olikohan nyt 17.6.2003 Niin koneessa saa olla putket jotka täyttää EU määräykset päästöistä (R40) ja äänistä (R41)., mutta ne ei tarvi olla E-leimattu, *No en tiedä täyttääkö noi bigshotit mutta nämähän tietty pitäis vielä todistaa. Vilkut ja valot tarvii E-leiman. Tästä on olemassa Excel-sheet joka muistaakseni löytyy AKEn sivuilta -- kirjoitin siitä juuri hiljattain johonkin forumiin joko tänne moottoripyora.orgiin tai teamcustom.orgiiin kun puuhis kyseli

    Mun putket oli pyörässä kun sen ostin ja se on rekisteröity juuri 2003 alussa. Putket on läpi auki mutta mun mielestä V&H websivuilla sanotaan että niissä on uutena vaimentimet. Lätinät on kuitenkin mulla sitä luokkaa ettei omakotialueelta kehtaa aamulla ajelulle lähteä joten tilasin em. meancycles:istä "V&H Quiet Baffles" jotka oli siinä 25 taalaa tsibale. En oo vielä sisään tunkenu kun kone on menossa viripenkkiin.


    Hei 101mm, hieno peli! Kyllä VTXstä saa tosi monen näkösen.
    Kuva tosin oli hiukan pimee ettei oikein nähnyt kunnolla. Mitkäs noi vilkut sulla on? Clear Alternativesit vaiko jotkut oikein E-hyväksytyt
    Mites sitten on kun minun pyöräni on rekisteröity vasta keväälla 2005 ?
  7. #37
    Kirkkaat vilkut on alkuperäiset, tulee mukaan f-paketissa, ne ovat DOT hyväksytyt. Valitettavasti kuva on hiukan hämärä. Itseasiassa pyörä on hyvin pitkälti vakio vtx1800f.

    Hondan VTX-1800 perhe vastaa lähes HD-malliston nykyistä laajuutta, ja lähes kaikkien osat sopivat keskenään. Eri runkomalleja on 5 ja jokaisesta saa pari kolme eri varustetasoa. Toivotaan jonain päivänä koko mallisto rantautuu eurooppaan.

    Ääniä ja selkeää ulkonäköä tarjoaa Roadhouse Slip-on shorty. http://www.roadhousebrand.com/sound_clip.html

    http://www.roadhousebrand.com/Merchan....=52-311

    Hardkrome Sideburner on näyttävä ja lähes yhtä kovaääninen kuin vh:n bigshot, jos tykkää kovista äänistä.
    Suzuki GSX1300R
    Honda VTX1800F
    Suzuki TL1000S
    Aprilia AF1 125
  8. #38
    Menee hiukan ohi topicin, mutta näyttää että suurinosa vtx1800 omistajista on tämän topicin alla.

    Eli olisiko 1800 omistajilla, tai pgm-fi Hondien omistajilla tietoa ajoituksen säädöstä? Dynojet myy säätöpalikkaa, joka valitettavasti on kalliimpi kuin itse pc3. Olen jossain kuullut sytkän "manuaalisesta" säädöstä anturia liikuttamalla. Vaatii kuulemma hiukan kiinnitysreikien fiksaamista.

    p.s. virimiehille: jossain päin amerikkaa tarjotaan vajaalla 4000 taalalla yli 140 vetopyörähevosvoimaa ilman ahdinta. Turbon ystäville Hondadirectin valikoimassa on myös turbo-kitti.
    Suzuki GSX1300R
    Honda VTX1800F
    Suzuki TL1000S
    Aprilia AF1 125
  9. #39
    Lainaa (kotka @ Joulu. 02 2005,13:14) kirjoitti
    Lainaa (jty @ Joulu. 01 2005,00:13) kirjoitti
    []
    Noista putkista... selvittelin hiukan aiemmin että jos pyörä on rekisteröity ennen olikohan nyt 17.6.2003 Niin koneessa saa olla putket jotka täyttää EU määräykset päästöistä (R40) ja äänistä (R41)., mutta ne ei tarvi olla E-leimattu, No en tiedä täyttääkö noi bigshotit mutta nämähän tietty pitäis vielä todistaa. Vilkut ja valot tarvii E-leiman. Tästä on olemassa Excel-sheet joka muistaakseni löytyy AKEn sivuilta -- kirjoitin siitä juuri hiljattain johonkin forumiin joko tänne moottoripyora.orgiin tai teamcustom.orgiiin kun puuhis kyseli

    Mun putket oli pyörässä kun sen ostin ja se on rekisteröity juuri 2003 alussa. Putket on läpi auki mutta mun mielestä V&H websivuilla sanotaan että niissä on uutena vaimentimet. Lätinät on kuitenkin mulla sitä luokkaa ettei omakotialueelta kehtaa aamulla ajelulle lähteä joten tilasin em. meancycles:istä "V&H Quiet Baffles" jotka oli siinä 25 taalaa tsibale. En oo vielä sisään tunkenu kun kone on menossa viripenkkiin.


    Hei 101mm, hieno peli! Kyllä VTXstä saa tosi monen näkösen.
    Kuva tosin oli hiukan pimee ettei oikein nähnyt kunnolla. Mitkäs noi vilkut sulla on? Clear Alternativesit vaiko jotkut oikein E-hyväksytyt
    Mites sitten on kun minun pyöräni on rekisteröity vasta keväälla 2005 ?
    No tarvis olla E-leimat putkissakin lain mukaan. Oon käsittäny näistä nettikeskusteluista että käytännössähän homma on vähän sama kun ajelis autolla joka ei menis katsatuksesta läpi. Jossain kuulemma viranomaiset ovat olleet erikseen kiinnostuneita varsinkin kopterien laillisuudesta.

    Lisäksi tuossa Pohjolan uudessa tehopainosuhdevakuutuksessa homma meni erilaillla riippuen oliko 2002 vai uudempi tuon pakoputkihomman kanssa. Eli kannattaa sekin tsekata ensin.

    Niin muuten jos meinaat vaihtaa orkkisputket pois niin mä voin ne sulta halvalla ostaa
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  10. #40
    Lainaa (HarriS @ Joulu. 02 2005,11:23) kirjoitti
    Nythän se on enemmän kohdallaan
    Tuo desmog kuulostaa samalta kuin "pair valve" esimerkiksi läski-iineksessä (Suz LC1500). Moni on päässyt sen poistolla paukkumisesta ja nykimisestä, eli ilmeisesti kannattaa. Vaikuttaa säätöihin tietysti kans.
    Joo tää on joku semmonen. Jos ne roippeet vaan repii pois niin sit kyllä saa taas erikseen toivoo ettei pakokaasutesti iske. Tosin hommasin jo hondadirectlinestä semmoset levyt joilla saa venttiilinaukot kiinni että kaippa sekin tulee tässä joululomahommiksi

    Vai "kohdallaan"
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  11. #41
    Lainaa (101mm @ Joulu. 03 2005,01:23) kirjoitti
    Menee hiukan ohi topicin, mutta näyttää että suurinosa vtx1800 omistajista on tämän topicin alla.

    Eli olisiko 1800 omistajilla, tai pgm-fi Hondien omistajilla tietoa ajoituksen säädöstä? Dynojet myy säätöpalikkaa, joka valitettavasti on kalliimpi kuin itse pc3. Olen jossain kuullut sytkän "manuaalisesta" säädöstä anturia liikuttamalla. Vaatii kuulemma hiukan kiinnitysreikien fiksaamista.

    p.s. virimiehille: jossain päin amerikkaa tarjotaan vajaalla 4000 taalalla yli 140 vetopyörähevosvoimaa ilman ahdinta. Turbon ystäville Hondadirectin valikoimassa on myös turbo-kitti.
    101mm, tiedoksi sulle myös tuo Team Custom, et taida siellä ainakaan olla listautuneena VTX1800 omistajaksi.

    Näytti tuon turbokitin arvosteluissa olevan että valmistus lopetettu ja asennuskin vaatii että pyörä toimitetaan paikan päälle
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  12. #42
    Lainaa (jty @ Joulu. 07 2005,22:01) kirjoitti
    [Niin muuten jos meinaat vaihtaa orkkisputket pois niin mä voin ne sulta halvalla ostaa
    No niin. Täytyy vielä kysellä paikalliselta katsastuskonttorilta, antavatko ne minkäännäköistö oorderia.
    Saattaa olla, että jos on odotettavissa onghelmia putkien kanssa, niin jää vaihtaminen kyllä tekemättä. Tosin olen esim. custom-unionin albumeissa nähnyt että useimmissa 1800:ssa on jo big shotit.
    Ehkä originaalit putket kannattaa säilyttää, vaikka vaihtaa uudet. Kiitos kuitenkin ostotarjouksesta.
  13. #43
    Lainaa (kotka @ Joulu. 08 2005,23:34) kirjoitti
    Ehkä originaalit putket kannattaa säilyttää, vaikka vaihtaa uudet. Kiitos kuitenkin ostotarjouksesta.
    No toihan se oli munkin pointti kun ostin mopon valmiina Vance & Hineseilla.

    Se linkki muuten siihen AKEn aineistoon on http://www.ake.fi/pdf/MPjaL5ver1_2.xls

    Tuolla "Mopon tuonti ulkomailta" foorumilla on jonkin verran juttua vaatimuksenmukaisuustodistuksista joka ulkomaankoneesta vaaditaan. Siinä yhteydessä toteavat että katsastusasemat ovat asiasta tarkkoja.
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  14.  
  15. #44
    No niin tiedoks, nyt näytti LTD avanneen Team Customin puolelle oman threadin VTX lätinöille.



    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12