Noista putkista... selvittelin hiukan aiemmin että jos pyörä on rekisteröity ennen olikohan nyt 17.6.2003 Niin koneessa saa olla putket jotka täyttää EU määräykset päästöistä (R40) ja äänistä (R41)., mutta ne ei tarvi olla E-leimattu, No en tiedä täyttääkö noi bigshotit mutta nämähän tietty pitäis vielä todistaa. Vilkut ja valot tarvii E-leiman. Tästä on olemassa Excel-sheet joka muistaakseni löytyy AKEn sivuilta -- kirjoitin siitä juuri hiljattain johonkin forumiin joko tänne moottoripyora.orgiin tai teamcustom.orgiiin kun puuhis kyseli(kotka @ Marras. 30 2005,00:09) kirjoitti
Mun putket oli pyörässä kun sen ostin ja se on rekisteröity juuri 2003 alussa. Putket on läpi auki mutta mun mielestä V&H websivuilla sanotaan että niissä on uutena vaimentimet. Lätinät on kuitenkin mulla sitä luokkaa ettei omakotialueelta kehtaa aamulla ajelulle lähteä joten tilasin em. meancycles:istä "V&H Quiet Baffles" jotka oli siinä 25 taalaa tsibale. En oo vielä sisään tunkenu kun kone on menossa viripenkkiin.
Hei 101mm, hieno peli! Kyllä VTXstä saa tosi monen näkösen.
Kuva tosin oli hiukan pimee ettei oikein nähnyt kunnolla. Mitkäs noi vilkut sulla on? Clear Alternativesit vaiko jotkut oikein E-hyväksytyt
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Tunge nyt kuitenkin ne bafflet sinne ennen viritystä, jos aiot niitä alkaa pitää. Voi mennä muuten virihomma syteen. Vai ymmärsinkö jotain väärin.
Bikedoctor hoitaa kummatkin.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Vien tosiaan motskan bikedictorille mutta vasta joulun aikoihin ja sit tarvii olla vieessä ihmettelemässä. VTX-ihmisille muuten: bongailin netistä niinsanotun "desmog" modin. Koneessa on kuulemma jonkinlainen ihme systeemi jolla pumpataan puhdasta ilmaa johonkin pakosarjaqn alkupäähän. tämä kuulemma aiheuttaa paukkumisen.
Mietin että kannattaako toi modi tehdä, siinä periaatteessa heitellään turhat letkut kuikkaan... Onko kukaan duunaillut tota ja mikä vaikutus jos pistää power commenderia?![]()
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Nythän se on enemmän kohdallaan
Tuo desmog kuulostaa samalta kuin "pair valve" esimerkiksi läski-iineksessä (Suz LC1500). Moni on päässyt sen poistolla paukkumisesta ja nykimisestä, eli ilmeisesti kannattaa. Vaikuttaa säätöihin tietysti kans.
Mites sitten on kun minun pyöräni on rekisteröity vasta keväälla 2005 ?(jty @ Joulu. 01 2005,00:13) kirjoitti
Kirkkaat vilkut on alkuperäiset, tulee mukaan f-paketissa, ne ovat DOT hyväksytyt. Valitettavasti kuva on hiukan hämärä. Itseasiassa pyörä on hyvin pitkälti vakio vtx1800f.
Hondan VTX-1800 perhe vastaa lähes HD-malliston nykyistä laajuutta, ja lähes kaikkien osat sopivat keskenään. Eri runkomalleja on 5 ja jokaisesta saa pari kolme eri varustetasoa. Toivotaan jonain päivänä koko mallisto rantautuu eurooppaan.
Ääniä ja selkeää ulkonäköä tarjoaa Roadhouse Slip-on shorty. http://www.roadhousebrand.com/sound_clip.html
http://www.roadhousebrand.com/Merchan....=52-311
Hardkrome Sideburner on näyttävä ja lähes yhtä kovaääninen kuin vh:n bigshot, jos tykkää kovista äänistä.
Suzuki GSX1300R
Honda VTX1800F
Suzuki TL1000S
Aprilia AF1 125
Menee hiukan ohi topicin, mutta näyttää että suurinosa vtx1800 omistajista on tämän topicin alla.
Eli olisiko 1800 omistajilla, tai pgm-fi Hondien omistajilla tietoa ajoituksen säädöstä? Dynojet myy säätöpalikkaa, joka valitettavasti on kalliimpi kuin itse pc3. Olen jossain kuullut sytkän "manuaalisesta" säädöstä anturia liikuttamalla. Vaatii kuulemma hiukan kiinnitysreikien fiksaamista.
p.s. virimiehille: jossain päin amerikkaa tarjotaan vajaalla 4000 taalalla yli 140 vetopyörähevosvoimaa ilman ahdinta. Turbon ystäville Hondadirectin valikoimassa on myös turbo-kitti.
Suzuki GSX1300R
Honda VTX1800F
Suzuki TL1000S
Aprilia AF1 125
No tarvis olla E-leimat putkissakin lain mukaan. Oon käsittäny näistä nettikeskusteluista että käytännössähän homma on vähän sama kun ajelis autolla joka ei menis katsatuksesta läpi. Jossain kuulemma viranomaiset ovat olleet erikseen kiinnostuneita varsinkin kopterien laillisuudesta.(kotka @ Joulu. 02 2005,13:14) kirjoitti
Lisäksi tuossa Pohjolan uudessa tehopainosuhdevakuutuksessa homma meni erilaillla riippuen oliko 2002 vai uudempi tuon pakoputkihomman kanssa. Eli kannattaa sekin tsekata ensin.
Niin muuten jos meinaat vaihtaa orkkisputket pois niin mä voin ne sulta halvalla ostaa![]()
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Joo tää on joku semmonen. Jos ne roippeet vaan repii pois niin sit kyllä saa taas erikseen toivoo ettei pakokaasutesti iske. Tosin hommasin jo hondadirectlinestä semmoset levyt joilla saa venttiilinaukot kiinni että kaippa sekin tulee tässä joululomahommiksi(HarriS @ Joulu. 02 2005,11:23) kirjoitti
Vai"kohdallaan"
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
101mm, tiedoksi sulle myös tuo Team Custom, et taida siellä ainakaan olla listautuneena VTX1800 omistajaksi.(101mm @ Joulu. 03 2005,01:23) kirjoitti
Näytti tuon turbokitin arvosteluissa olevan että valmistus lopetettu ja asennuskin vaatii että pyörä toimitetaan paikan päälle![]()
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
No niin. Täytyy vielä kysellä paikalliselta katsastuskonttorilta, antavatko ne minkäännäköistö oorderia.(jty @ Joulu. 07 2005,22:01) kirjoitti
Saattaa olla, että jos on odotettavissa onghelmia putkien kanssa, niin jää vaihtaminen kyllä tekemättä. Tosin olen esim. custom-unionin albumeissa nähnyt että useimmissa 1800:ssa on jo big shotit.
Ehkä originaalit putket kannattaa säilyttää, vaikka vaihtaa uudet. Kiitos kuitenkin ostotarjouksesta.![]()
No toihan se oli munkin pointti(kotka @ Joulu. 08 2005,23:34) kirjoitti
kun ostin mopon valmiina Vance & Hineseilla.
Se linkki muuten siihen AKEn aineistoon on http://www.ake.fi/pdf/MPjaL5ver1_2.xls
Tuolla "Mopon tuonti ulkomailta" foorumilla on jonkin verran juttua vaatimuksenmukaisuustodistuksista joka ulkomaankoneesta vaaditaan. Siinä yhteydessä toteavat että katsastusasemat ovat asiasta tarkkoja.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
No niin tiedoks, nyt näytti LTD avanneen Team Customin puolelle oman threadin VTX lätinöille.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine