Nyt on uusi tonninen Zeta sisäänajettu ja olen toodella tyytyväinen hankintaani! Olen lueskellut näitä foorumeita ja yrittänyt imeä vinkkejä pyörän pienestä piristämisestä ja miltei aina mainitaan putkien uusiminen, pidän noista neljästä kultaisesta pillistä, onko siis keinoja pyörän piristämiseen ilman putkien vaihtoa tahi onko olemassa samanmoisia tehoputkia?
P.S. yritän myöhemmin laittaa nettiin kuvia mopostani, esim. laitoin sen z1000:n genuinen tankkipadin ja näyttää hyvältä asennettuna, itse olisin kaivannut kuvia asennetuista padeista kun moista valkkailin...
Onnittelut
Itselläkin kolmatta viikkoa ollut tonninen zeta ja kovaa vauhtia ollaan tunaamassa pyörää. Olen tilannut renthalin sarvet, puig:n kilpitelineen, arrow vilkut eteen / taakse. Seuraavana (kun saan rahaa kasaan) lähtee vakio pillit pois ja tilalle powercommander + yoshimura TRS.
CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
Onnittelut sinnekin
Samoja osia meinasin vaihdella, pcIII jäänee luultavasti hommaamatta kun putkistoa en halua vaihtaa...
Minkä Renthalin tilasit?
Putki taitaa olla vakiopyörän rajoittavin osa... siis tehojen osalta...(ZenZ1k @ Elo. 03 2005,13:12) kirjoitti
Jep, näin taitaa olla ja kyllä mukavammaksi muuttui.(Hubert @ Elo. 03 2005,13:50) kirjoitti
ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
jep hienon laitteen valitsit!!
tota itse laitoin tollasen devilin 4-1 putkiston ja laite tosiaan muuttu paljon herkemmäks,eli putkiston kimppuun vaan!!!!!