Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    onko näillä paljonkin eroja muuten kuin 2000€ hinta?
  2. #2
    niin plajon että ei viitsi listata.
    Käyppä vaikka mahantuojan sivuila vertailemassa.

    Summa summarum, toinen radalle toinen maantielle.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #3
    mutta onko rr hintansa värtti ff verrattuna? Kun en noita kaikkia siitä listalta oikeen tiedä niin tarkkaan.
  4. #4
    Lainaa (bitt @ Elo. 04 2005,21:32) kirjoitti
    mutta onko rr hintansa värtti ff verrattuna? Kun en noita kaikkia siitä listalta oikeen tiedä niin tarkkaan.
    Niinkuinn yllä mainittiin niin varmaan on kiinni juuri tuosta käyttötarkoituksesta. Jos on tarkoitus kaarrella pääosin ajoteillä eikä radalla niin F-malli on varmasti parempi, ja samoin jos on edes pieni ajatus kuskata jotakuta pelkääjän paikalla niin valitse itse F-malli. Mutta onhan tuo RR-aivan eri peli. Muotoilu ja moottori eri planeetalta!!!

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  5. #5
    Pyörät ovat aivan erilaisia niin käyttötarkoitukseltaan, näöltään kuin ajoasennoltaankin. Uskoisin olevasi uusi pyörä"busineksessä" , jolloin varmaankin F - malli olisi parempi vaihtoehto, koska sillä on laajempi käyttöalue.
    esim. F:n ajoasento on mukavampi kaupungissa ja matka-ajossa kuin RR:än, mutta jos radalle haluaa niin kyllä F:llä voi myös jätättää RR:än jos tietää mitä tekee...
    Terv. onnellinen -99 F:än omistaja!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  6. #6
    Taitaa tulla lyhyempi lista, kun kirjottaa mitä noissa pyörissä on samaa...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  7. #7
    Lainaa (bitt @ Elo. 04 2005,21:26) kirjoitti
    onko näillä paljonkin eroja muuten kuin 2000€ hinta?
    polvikulma RR:ssä tiukempi,
    ajoasento matkaystävällisempi/pystympi FF:ssä,
    FF:llä voi kyyditellä, mutta mun puoliso ei ainakaan onnesta soikeana tule RR:n kyytiin...
    ja RR:llä ei jaksa ajaa kovinkaan pitkään ns. puuduttuvaa matkaajoa "yhtä soittoa"... Mutta ole kyllä ollut tyytyväinen RR:n palvelukseen ja kaupunkialueella pätsäilee ilokseen.. radalta ei VIELÄ kummosempia kokemuksia..
    Tosin kannattaa kokeilla molempia niin siitähän luulis olevan apua
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
  8. #8
    Lainaa (jhayrin1 @ Elo. 05 2005,08:34) kirjoitti
    Taitaa tulla lyhyempi lista, kun kirjottaa mitä noissa pyörissä on samaa...
    Takajarrulevy on sama...
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  9. #9
    [pilkun nussinta]

    Ei tollasta FF- mallia ole olemassakaan, on vaan F ja RR

    [\pilkun nussinta]

    Iski silmään vaan niin pahasti kun puhuttiin väärällä nimellä...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  10. #10
    Lainaa (tuosar @ Elo. 05 2005,10:53) kirjoitti
    ja RR:llä ei jaksa ajaa kovinkaan pitkään ns. puuduttuvaa matkaajoa "yhtä soittoa"
    Äläs sano. Just käytiin heittääs 4000km euroopan kierros
  11. #11
    Lainaa (Spede1 @ Elo. 05 2005,11:26) kirjoitti
    Äläs sano. Just käytiin heittääs 4000km euroopan kierros
    Näin on asennekysymys.

    Eikös tolla f-mallilla ole voitettu super sporttien maailman mestaruuksia vielä tämän vuosituhannen puolellakin?
    (Tai näin ainakin muistelisin. En nyt jaksa alkaa tarkistamaan.)

    Eli ei äffästäkään radalla tavalliselta kuolevaiselta ominaisuudet aivan heti lopu kesken.
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Spede1 @ Elo. 05 2005,11:26) kirjoitti
    Lainaa (tuosar @ Elo. 05 2005,10:53) kirjoitti
    ja RR:llä ei jaksa ajaa kovinkaan pitkään ns. puuduttuvaa matkaajoa "yhtä soittoa"
    Äläs sano. Just käytiin heittääs 4000km euroopan kierros *
    Kova jätkä, no mä en lähtisi eurooppa tourille..
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800