-98 GSX 750r, ISR:n 6 mäntäiset jarrut, mistähän vois kysellä jarrupaloja!? tyyppimerkintää ei löydy, mutta joka männälle oma pala, koko n.20x30mm.
Kiitos!
Jussi, Varkaus 0400-882146, iltaisin
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Moi,
Mulla on Motoguzzissa Isr:n 6-mäntäiset jarrusatulat ja ainakin EBC tekee sopivaa palaa.
Maksoivat viime talvena 19,5 euroa pari Stormin kautta tilattuna. Kun noita menee 6 paria, niin eihän ne ihan halvat ole.
Luettelo löytyy tuolta :
http://www.ebcbrakes.com/catalogues.html
Miun satuloihin oikea pala oli FA175, mutta tarkista tuolta katalookista. On oikein kuvat ja kaikki![]()
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Juu, sitä samaa sanoin itsekin täällä, mutta joku poisti viestini...???(Ekku @ Elo. 02 2005,13:51) kirjoitti
Elikkäs ainakin Storm myy noita, saattaa olla turussa hyllyssäkin. Jos ajat radalla niin osta silloin GFA-HH palat, ei tavallisia. Ovat kalliimmat, mutta kestävät rata-ajoa toisin kuin perus FA-pala.
(tämä ei ole mikään mainos, saa kai EBC:n tuotteita mistä vain, itselle tuli nyt nopeimmin mieleen Storm)
Tai sitten tilaat suoraan pajalta
ISR
Samalla kannattaisi varmaan tilata uudet tiivisteet mäntiin, jos satulat ovat mallia race, eli ilman pölysuojaa.
Joskus tuolta olen tilannut, ja aikoinaan paikallakin käynyt, asiakaspalvelu on hyvää.
Hitaus on malttia!
ANY10.
Taitaisi paikan päällä käynti olla kätevin tapa saada tuolta tavaraa.(Mika 14R @ Elo. 02 2005,16:37) kirjoitti
Sähköpostia ei firma käytä ja faxeihin eivät tunnu reagoivan mitenkään. Puhelimella homma näyttäisi jotenkuten toimivan.
Luottokortti ei myöskään käy maksuvälineenä, eli pankkiin pitää vaivautua.
Kai siellä voisi ensi talvena käydä, kun pitäsi varmaan hommata varastoon muutakin tarviketta kuin jarrupalat.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Postiennakollahan noi lähettää pohjoismaihin.(Ekku @ Elo. 02 2005,19:14) kirjoitti
Ja puhelimella tosiaan olen paloja itselleni tilannut. Puhui ne siellä parempaa englantia kuin minä *
Hitaus on malttia!
ANY10.
KIITOS kaikille, jotka vaivautui vastaamaa, homma hanskassa, ja hanskat hukassa! Eli palat tilailen, kun ajokelit loppuu!
Stormilta sain erinomaista palvelua! (ei mainos, vaan KIITOS)
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....