pitää toi mun äffä sussu viedä säädettäväksi kun tulee putkisto,joten kyselin hintaa huollosta.
no tällänen tarjous tuli:
venttiili välysten tarkistus,tarvittaessa säätö
kaasareiden säätö ja synkkaus
ja hinta 135€ kun ite purkaa katteet pois.siis onko kallis vai halpa ku ei ole aikasempia kokemuksia liikkeiden huolto hinnoista
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
En tiedä hinnasta mutta kannatta kysyä kokemuksia ite liikkeestä... Muutamaan kertaan ollut juttua että oisivat maksuttaneet tyhjästä työstä...
Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
meinaan kyllä vieressä kytätä että ne toimenpiteet tehdään mistä maksetaan.jos siinä oppis vaikka jotain![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
No kysy sitten liikkeeltä että onko tuo mahdollista, aika monet haluaa tehdä työnsä rauhassa ilman turhia neuvoja.(Salmon @ Elo. 01 2005,20:03) kirjoitti
kysyin jo asiasta eikä huoltomiehellä ollu mitään sitä vastaan että seurailen tilannetta.enhän minä nyt sentään neuvomaan käy(häpi @ Elo. 01 2005,20:56) kirjoitti
toivottavasti
![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
ei kyllä todellakaan kuulosta hinta pahalta työhön nähden.(Salmon @ Elo. 01 2005,19:41) kirjoitti
Veikkaisin, että siellä Ihalainen Servicessä saat ainakin seurata vierestä. Ainakin kaverini, joka minullekkin paikkaa suositteli sanoi istuneensa vieressä penkillä ja seuranneensa koko huollon ja juttelivat siinä samalla niitä näitä.
Semper omnia haerent!
halpa jos ne todella ne säätää ne venat ja synkkaa yms.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
jos eivät anna "kytätä" vierestä kandee sellanen huoltopaikka jättää väliin sillä ammattimies ei häpee näyttää mitä osaa ja onhan se niin et kyl siinä palkoille pääsee ku vahtii et kaikki tehdään kunnolla(häpi @ Elo. 01 2005,20:56) kirjoitti
ite oon raskaankaluston korjaamossa duunis ja niin sanottuja niskapokia on aina välillä eikä ne silleen häiritse se on palveluammatti sekin.
vähän ohi menee vuos sitte teetin takan viikon oli muurari duunis olin ite lomilla ja välillä seurasin et miten takka tehdään kysyin muurarilta et häiritsenkö se sano et missään nimes sähän tän maksat ja sano jonkun videokameralla kuvanneen ku oli takkaa muurannut.
p.s. hinta ei kuulosta pahalta
elä ja anna muiden roudata
Jos ajamalla aiot viedä pyörän sinne huoltoon, niin otahan eväät ja makkari mukaan, venavälykset mitataan kylmästä moottorista.(Salmon @ Elo. 01 2005,21:15) kirjoitti
![]()
Oisko antaa jotain vinkkejä, missä ois suht edullista huollattaa pyörää (äffä-suitzaa) ? Jotain nyrkkipajaa tms. pääkaupunkiseudulla? About 50e/tunti valohoidosta jossain merkkiliikkeessä ei nappaa... JL-bike pyysi 18tkm huollosta ja venasäädöstä 275 euroa...
Joku täällä foorumilla mainitsi jostain pätevästä pikkupajasta joskus muinoin, mutta kun ei muistu mieleen ja haullakaan ei tärppää...![]()
Suo, kuokka ja Suzuki
Itse maksoin keväällä rkutosen venojen säädöstä/kaasarien synkkauksesta 150 eskoa...et ihan normi hinnoissa tuo hinta näyttää olevan![]()
Yamaha YZF-R1 vm. 2005