Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Lainaa (johtaja @ Elo. 29 2005,16:24) kirjoitti
    Jos helppoa ratapyörää haet, niin pysy 600:ssa. Tuskin menet yhtään kovempaakaan isommalla pyörällä. Jarrut, avaus ja mutkanopeus ovat kaikki niin paljon helpompia kontrolloida kuussatasella. Täytyy oikeasti tietää, mitä tekee, jos haluaa hyödyntää tonnisen tehoja. Ne kaverit ovat harvassa suomenmaalla. Itse ajan kisaa tonnisella ainoastaan sen vuoksi, että kuvittelin aikoinaan niiden olevan huoltovapaampia.

    Tonninen on kiva kadulla, mutta puree omistajaa turhan helposti radalla. Se, että suosittelin tonnista perustui aivan täysin luulooni, että ajat enemmän kadulla kuin radalla. Kadulla tonnisen vääntö on pirun kiva.

    Ja johonkin aiemmaan kommenttiin viitaten, kyllä se tonninen vaatii sitä habaa vs. 750. Se repii avauksissa joka suuntaan ja jarrujen annostelu on raskasta. Itselläni oli aiemmin kadulle GSX-R 750 K1 ja kyllä se oli kevyt ajaa vs. tonniset. Ajoin puoli kautta nopeammin sillä 750:lla kuin tonnisella, vaikka taidot kehittyivät vielä siinä vaiheessa nopeasti. Se osoittaa, kuinka hauska pienempikuutioinen vehje on.

    Mutta vääntöä siinä ei ollut lainkaan vs. tonninen.
    Juurikin näin. Katukilsoja toki tulee huomattavasti enemmän, mutta radalla on tarkotus rampata niin paljon kuin vaan mahdollista. Ehkä tossa kwaakussa on ihan järkevää pysytellä vielä ainakin ens kesä kun kerran tolla cruisaamisella ei oo mitään oleellista eroa 750 suitsaan ainakaan kierrosten puolesta. Kattoo sitten uudestaan fiilikset.
    04 636 zx-r -> 05 cbr 1000rr -> 01 Hayabusa
  2. #32
    Lainaa (jaska74 @ Elo. 25 2005,22:42) kirjoitti
    Ei ole vielä "kerenny", mutta eiköhän tuota kippuraa tässä syksyllä saa aikaiseksi.

    Olishan se ollu kiva mitata vakiona, mutta mielenrauhan kannalta varmaan parempi näin. *
    Tänään kävin Korpiaholla penkissä - takapyörältä 130 hv/80 Nm, Arrowin täyspiippu ja vakio ilmanputsari.

    Joku oli Yoshin Race putkella saanut 135... No, toivottavasti se oli edes kalliimpi
    suo siellä vetelä täällä
  3. #33
    Lainaa (jaska74 @ Syys. 21 2005,21:12) kirjoitti
    Tänään kävin Korpiaholla penkissä - takapyörältä 130 hv/80 Nm, Arrowin täyspiippu ja vakio ilmanputsari.

    Joku oli Yoshin Race putkella saanut 135... No, toivottavasti se oli edes kalliimpi
    Jees! Eipä huono sekään! Mulla on Yoshin TRS race putkisto tossa, eli toiveet on korkeella Pyörää ei oo vielä käytetty penkissä mutta eiköhän se tapahdu ennen ens ajokautta
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #34
    Lainaa (jaska74 @ Syys. 21 2005,21:12) kirjoitti
    Tänään kävin Korpiaholla penkissä - takapyörältä 130 hv/80 Nm, Arrowin täyspiippu ja vakio ilmanputsari.

    Joku oli Yoshin Race putkella saanut 135... No, toivottavasti se oli edes kalliimpi
    Ai joku saanut Korpiahon penkistä noinkin hyvin täysputkella...no se on sitten hyvin! Ei kyllä luulis olevan noin paljon eroa Arrowiin, ehkä oli yksilöissäkin eroa
  5. #35
    No niin... Nyt on gixu säädetty ja penkitetty

    136.4hp ja 83.3Nm

    Mopossa on Yoshin TRS kokoputkisto, PCIII ja K&N filsu... Vakiona moposta irtosi 120hp takikselta... Eli reilu 16hp tullu lisää.
    Oon melko tyytyväinen

    Edit: Pistin toisen dynokäppyrän mistä näkyy tulokset pelkällä putkella ja putkella+PCIII+filsulla



    Pain is just weakness leaving the body
  6. #36
    Lainaa (mekanik @ Loka. 31 2005,16:11) kirjoitti
    Pyhä tehokäppyrä Batman! Jokohan keväällä jaksas omankin säädättää?
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  7.  
  8. #37
    Lainaa (Welho @ Marras. 01 2005,11:05) kirjoitti
    Pyhä tehokäppyrä Batman! Jokohan keväällä jaksas omankin säädättää?
    Todellakin pyhä! Kannattaahan se säätää ja sen eron huomaa. Ainakin mun mopossa huomas... Kaasuun vastaa ihan erilailla ku säätämättömänä.
    Pain is just weakness leaving the body
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12