Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Ongelmana on CBR1000RR:n jälkeen tuplaXX:n "laiskuus" lähinnä alakierroksilla... tosin käyttötarkoituskin pidenpien matkojen myötä ja kuljetuskapasiteetin kautta on muuttunut.

    Hinku olis saada lisää voimaa, hyvää ja halvalla... Onko mitään järkeä laittaa pelkkää Commanderia ja säätää se orkkis putkiin sopivaksi... Ei ole tarvetta korostaa omaa erinomaisuuttaan järkyttävillä käyntiäänillä...
  2. #2

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Jos haet lisää voimaa niin pelkkää PC:tä on turha laittaa. Tässäkin pätee vanha viisaus: Hyvää ja halpaa ei saa samassa paketissa. PC:llä saat parannettua pyörän toimivuutta eli vastaa kaasuun paremmin, ei nypytä tasakaasulla matalilla kierroksilla yms. Voiman lisäys todennäköisesti lähinna marginaalinen.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  3. #3
    Lainaa (cbr1000RR @ Loka. 25 2007,06:30) kirjoitti
    Hinku olis saada lisää voimaa, hyvää ja halvalla... Onko mitään järkeä laittaa pelkkää Commanderia ja säätää se orkkis putkiin sopivaksi...
    Ei taida olla järkeä. Mulla on itseasiassa päinvastoin, täys akra ilman PC:ia. Hyvin toimii, kaasuun vastaavuus voisi olla vähän terävämpikin, mutta toisaalta tietynlainen pehmeys tuntuu hyvältä mutkatiellä.Ei se mummiälestä oo laiska ollenkaan, tosin voishan se modernin tonnikyykkärin jälkeen tuntua siltä.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  4. #4

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (mopedman @ Loka. 25 2007,14:14) kirjoitti
    Lainaa (cbr1000RR @ Loka. 25 2007,06:30) kirjoitti
    Hinku olis saada lisää voimaa, hyvää ja halvalla... Onko mitään järkeä laittaa pelkkää Commanderia ja säätää se orkkis putkiin sopivaksi...
    Ei taida olla järkeä. Mulla on itseasiassa päinvastoin, täys akra ilman PC:ia. * Hyvin toimii, kaasuun vastaavuus voisi olla vähän terävämpikin, mutta toisaalta tietynlainen pehmeys tuntuu hyvältä mutkatiellä.Ei se mummiälestä oo laiska ollenkaan, tosin *voishan se modernin tonnikyykkärin jälkeen tuntua siltä. *
    Tuo hyvin toimiminen on aika suhteellinen käsite. Oletko vertaillut vastaavaa pyörää kokoputkellä ja säädetyllä Commanderilla? Ainakin mulla omassa pyörässä ero on aika iso vaikka ei ole edes täysputkistoa vaan slip-on vaihdettuna.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  5. #5
    Lainaa (TeroT @ Loka. 25 2007,15:40) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Loka. 25 2007,14:14) kirjoitti
    Lainaa (cbr1000RR @ Loka. 25 2007,06:30) kirjoitti
    Hinku olis saada lisää voimaa, hyvää ja halvalla... Onko mitään järkeä laittaa pelkkää Commanderia ja säätää se orkkis putkiin sopivaksi...
    Ei taida olla järkeä. Mulla on itseasiassa päinvastoin, täys akra ilman PC:ia. * Hyvin toimii, kaasuun vastaavuus voisi olla vähän terävämpikin, mutta toisaalta tietynlainen pehmeys tuntuu hyvältä mutkatiellä.Ei se mummiälestä oo laiska ollenkaan, tosin *voishan se modernin tonnikyykkärin jälkeen tuntua siltä. *
    Tuo hyvin toimiminen on aika suhteellinen käsite. Oletko vertaillut vastaavaa pyörää kokoputkellä ja säädetyllä Commanderilla? Ainakin mulla omassa pyörässä ero on aika iso vaikka ei ole edes täysputkistoa vaan slip-on vaihdettuna.
    Kyllä siinä on hirveä ero, jos sen säätää oikeesti hyvin..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #6
    Komppaan Tylyä, eroa kuin yälä ja päiväl...
  7. #7
    Ehkä paras vaikuttavuus on kun on kokoputki ja PC + välitykset vaihdettu kohdilleen. Halvin vaihtoehto on tietty ensiksi laittaa nuo ratastukset. Katselet sitten oliko riittävästi lähtöjä.
    Joka tapauksessa huimista hummista ei loppupeleissä puhuta, käyttäjäystävällisyys kyllä nousee pykälää paremmaksi.
  8. #8

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (jussixx @ Loka. 26 2007,12:48) kirjoitti
    Ehkä paras vaikuttavuus on kun on kokoputki ja PC + välitykset vaihdettu kohdilleen. Halvin vaihtoehto on tietty ensiksi laittaa nuo ratastukset. Katselet sitten oliko riittävästi lähtöjä.
    Joka tapauksessa huimista hummista ei loppupeleissä puhuta, käyttäjäystävällisyys kyllä nousee pykälää paremmaksi.
    Huipputehoon tuo kokoputki vaikuttaa eniten mutta usein slip- tai bolt-on vaimentajan vaihdolla saadaan parempi lopputulos ala- ja keskikierroksille. Yläkierroksillahan kokoputki virtaa paremmin ja siten myös antaa parhaan huipputehon. Toki tietysti vakiokäyrien mitoituskin vaikuttaa kokoputken tai vaimentimen vaihdon toimivuuseroihin.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  9. #9
    turbolla kerkee......
    honda 1100 xx
  10. #10
    Commader yhdessä vapaavirtasuodattimella acrojen jatkeeksi.Penkitys ja säätö osaavassa liikkeessä
  11. #11
    Lainaa (CBR07 @ Loka. 26 2007,19:54) kirjoitti
    Commader yhdessä vapaavirtasuodattimella acrojen jatkeeksi.Penkitys ja säätö osaavassa liikkeessä
    Yhdyn samaan, ei muuta kuin putken ostoon
  12. #12
    mitäs ratastusta suosittelette kun pitää saada kiihtyvyyttä?
    aattelin laittaa 3 piikkiä taakse isompaa se ei varmaan vaikuta vielä paljoa matka kierroksiin.
    koko acra + commander jo on
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  13.  
  14. #13
    Paljonko toi Slipari-Commander-Vapari yhdistelmällä vaikuttaa dynolla tohon katalysaattori XX:ään?
    ex Honda CBR 1100XX -99
    Honda CBR 600RR-05
    Aprilia RSV 1000R Mille -04
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Yamaha R1 2009

    Pessimisti ei pety.