Oisko mitä ideoita millä sais vähän piristeltyä konetta?
Mielellään sellasia suht helppoja toimenpiteitä. Ei oo oikein tuo tekniikka hallussa.
Onko muita ketkä on samanlaisia pyöriä piristäny?
Omia kokemuksia mukaan.. paljon tullu tehoo jne.
En nyt kovin tarkkaan jaksanut tutustua tuohon virittelyyn kun tuollainen pyörä vielä oli, mutta sellainen kuva jäi että aika nihkeää hommaa on tuon virittely ilman isompaa remonttia.
Syttypyörän vaihto nyt on ainakin yksi, varsin simppeli homma jolla saa nimellisesti lisäpirteyttä... Ohjeita tuohon taisi olla esmes www.gstwin.com :ssa. Ja oikeastaan aika paljon muutakin tuohon pyörään liittyen, jos vain tuo lontoon murre taipuu.
Taitaa tehoputken hankkiminen olla helpoin tapa saada lisäpotkua, muut viritykset vaativat yleensä jonkinmoista ammattitaitoa ja -tietämystä. Vaimon -89 Suzukissa oli ostettaessa jonkinmoinen viriputken tapainen ja pyörä hyökkäsikin aika terhakkaasti saadessaan kaasua. Haittapuolena oli korkeahko melutaso ja alakierrosten olematon vääntö; alle 5000 rpm:n ei tapahtunut mitään. Hankin Stormilta alkuperäisvaimentimen ja alakierroksille tuli kokoisekseen aika hyvä puhti. Eli pakopuoli kannattaa tutkia josko löytyisi tarvikehyllyiltä apua.
Helposti kuitenkin tuollaisen twinikoneen pilaa väärillä konsteilla ja esim. kuussatkujen 4-sylinteristen veroista ei siitä helpolla saa. Ja rahaa palaa myös enemmän kuin tehokkaamman menopelin hankkiminen muuten maksaisi...
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
saakoha mihinkää yli 10v vanhaa laitteesee ennää putkee vai pitäsköhä teettää semmoinen jossaki ja vaimentimeks tietenki joku yoshimuran pönttö.![]()
![]()