Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 60:sta
    no nyt kaikki juttelemaan ja kehumaan sekä haukkumaan 1100 xx maan rakoon tai taivaisiin!!

ois kiva saada monenlaista mielipidettä kyseisestä pyörästä, koska olen kuullu siitä jotain, ja yleensä sen vakio lauseen, että on huonompi matkapyöränä ku 1000f!!! mutta pitääkö se paikkansa??? itselläni oli kyseinen 1000f-92 matkasarvilla varustettuna, ja täytyy sanoa, että oli mahtava ajella matkaa!!! mutta myin sen justiin pois uudemman pyörän toivossa! ja HONDAHAN se olla pitää!!!!

mutta miten on XX:n laita?????

ja minkälaisia ongelmia(jos on ollut) ni pyörän kanssa on ollut?

olen himoinnut pyörää jo usean vuoden, mutta nyt voitta mun pään kääntää, tai sitten hommata jäbän kauppaan kaupoille!!!!!
    *

honda rules
    Mulla on toista kesää XX -04 alla, enkä ole katunut hankintaani. Onhan isot mopetit painavia, mutta esim. 1000f on painavampi kuin XX. Tehoa on mulle ollut ihan riittävästi, en oo harkinnut mitään pc:a tai putkistokikkailua. Kyllähän tuo XX jaksaa kulkea oikein mukavasti, vääntöä piisaa, ettei vaihteitten kanssa tarvi yhtenään raplata.

Olen sen verran persjalkanen, että satulan olen modannut matalammaksi, siinä ainoa muutos mitä on tarvinnut tehdä, sekin itsestäni johtuen...

Monia testejä kun tarkkailee, niin perusvaraosat ja tarvikkeet on kohtuu hintaisia. Ja kun on tollanen "kaikkien suosikki" niin tarvikeosia saa joka myymälästä *

Lopulta kuitenkin itse päätät minkä pyörän hankit, käy testaamassa useampaa, jotta löydät mieleisesi!!
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Mulla nyt ei f-mallisesta hondasta ole kokemusta...tän kesän xx:llä ajelleena voi sanoa ettei vieläkään kyllästytä. Hieno peli ajaa matkaa ja emäntä tykkää kyydeistä.
    Olen kuitenkin sitä mieltä, että yhtälailla muutkin on yhtä hyviä merkkejä. Entinen 600 gsx-f Suzuki ainakin toimi moitteetta.
    Ainut vika minkä keksin on toi koneen ääni tietyillä kierroksilla, jota olen monen kuullut valittavan. Uuttako olet hommaamassa? Ainakaan tuontipeleistä joita kävin katsomassa ei yksikään ollut ulkoisesti ilmoitettujen kilometrien vaatimassa kunnossa.
    Mulla oli -99 malli. Ensimmäinen ruisku siis. Ei mitään valittamista pyörässä. Tehoa mukavasti ja vääntöä riittämiin.

Itse ajoin ennen XX:ää myös 1000F:llä ja sen jälkeen XX tuntui kyllä PALJON ketterämmältä. Tosin ei se mikään ratapyörä ole.

Ainut "huono" puoli siinä sitten onkin se, että se on juuri se "kaikkien suosikki". Niitä vaan on liikaa......

Mutta yleispyöränä mitä mainioin!!! Ja hieno.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Ihan hyvä yleispyörä. Pystyy käymään jopa ratallakin.
    Vaihdoin kesäkuun alussa 1000F:stä 1100XX:n. Kyllä 1000 oli ihan hyvä ajaa. On vaan hiukan raskas, että vaatii määrätietoiset otteet.

1100XX on todella upea ajettava. Ja voimaa riittää.

Nyt kun on ajanut Bläkkäriä, tuntuu kilocebari niin kuin pataraudalla lähtisi liikenteeseen.
    Eka tuhat takana uudella tuplaäxällä...ja entinen oli 1000f ja pakko sanoa että on kuin yö ja päivä..
    -xx kääntyy mutkiin todella näppärästi,kuin issekseen
    -vakiojousitus on todella napakka,ainakin yksin ajellessa..
    -jaksaa vääntää..

ja ne puutteet..
    -kaipaan sivuseisontatuen varotusvaloa..kun jalka on alhaalla
    -pleksi vaihtuu tuplakuplaan...luultavasti suojaa paremmin,mitä olen seurannut juttuja
    -eihän Hondassa muita puitteita olekkaan=))
    kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
    Lainaa (Kiloceppari @ Heinä. 28 2005,10:39) kirjoitti
    kaipaan sivuseisontatuen varotusvaloa..kun jalka on alhaalla
    Miksi?
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Mulla sellanen vanhempi, -98.
    Loisto pyörä jos et uutta ole ostamassa niin ei vanhempikaan malli huono ole. Eniten aluksi kaipasin korkeampaa pleksiä, pituutta 193cm, mutta kun testasin uudempaa, korkeampi pleksistä, unohdin koko jutun. Kun pleksiin totuin niin todella jees.

ei koskaan ollut omaa kilosta cebaria mutta sellaisella joskus ajelleena, XX ainakin tämän pituiselle paljon mukavampi. Ja johtuuko pituudesta, mutta ei minusta laisinkaan liian kyykky asento, pidemmälläkään matkalla.

Itselläni varmaan niitä eniten ajettuja XX:iä suomessa Suomi pyörä) (>90tkm) mut hyvin toimii. Ainoastaan virtalukko on alkanut temppuilemaan, mut likainen kai vain?! 96tkm huolto ens viikolla hieman ajoissa, mut saapi nähdä sitten mitä sanoo. Loisto pyörä ja kilometrejä tuntuu kestävän, vaikka mikäs tollasella koneella on ajellessa kun ei välttämättä tarvitse pitkälläkään matkalla nostaa kierroksia yli 40% maksimista=)!

onko kellään uuten paljon ajettua XX:ää?? Kokemuksia kunnolla ajetuista ois kiva kuulla muiltakin!!
    Honda 1100XX Blackbird -98
    Triumph Daytona 1200 -96
    Hyvä pyörä 33000km ajaneena voi sanoa, ajoasento voi lyhyt kätiselle olla huono, koska stonga on ikäänku etäällä satulasta verrattuna moneen muuhun matkasporttiin, mutta minun mittaiselle 178cm lyhyelle sopii kuin nyrkki hanskaan.

Teho ja vääntöä on ihan mukavasti kaksinkin ajellessa, jaksaa hyvin lähteä ohituksiin kutosellakin, kokoonsa nähden suhkot ketterä ajettava. Huonoja puolia on pyörän rajalliset kallistusvarat, etenkin radalla katteen alaosat ja pakoputki moottorin alta ottavat ahnaasti kallistuksissa asfalttiin kiinni ja tuloksena rumat jäljet katteissa, mutta eihän xx olekaan mikään ratapyörä, maanteillä harvemmin voi kallistaa niin rajusti, että tätä ongelmaa oisi. Hyvä pel osta pois, harvempi varmaan on pettynyt, joka tämän tyyppistä pyörää on hakenut !
    bird
    Niin, miksi? Moottori sammuu jos kytket vaihteen päälle jomman kumman seisontatuen ollessa alhaalla.
    Mä laitan sen kyllä joskus...

XX -04
    Joo minäkin olen ollut kans tosi tyytyväinen (ei tee mieli enää laittaa kuussatku ceebbaria).

Ja painosta ei hoksaa muutakuin kapungissa hitaassa ajossa (matelemalla) kun kääntyy risteyksessä että on vähän painavempi pyörä kyseessä, mutta muuten ei ajossa huomaa että on vähän painavampi
    ...suosittelen
    Tässä ketjussa on mainittu paljon hyvää ko. pyörästä. Itselläni -04 XX, jolla olen nyt ajanut 18 tuhatta.

Pyörä on mielestäni kompromissiratkaisu, eli toimii yksin tai kaksin ajettaessa ja suoralla sekä mutkissa. Varmasti löytyy parempia ratapyöriä ja parempia matkapyöriä, mutta XX on jotain näiden väliltä..

Itse en ole tehnyt ko. mopoon mitään muutoksia, tehot riittää ja pleksi on ihan hyvä. ( Itse 190 cm, kyydissä 172 cm ja takalaukku )

Mitään vikaa en ole tähän mennessä XX:stä keksinyt.
    Mä laitan sen kyllä joskus...

XX -04
    toi sivuseisontatuen varotusvalo on lähinnä tottumuskysymys...semmonen kun oli tonnisessa..ja joskus tulee laitettua jalka"heittämällä"..alas tai siis huolimattomasti...ja herää epäilys että menikö se alas vai nousiko takas ylös...mutta....ei siis mitenkään ratkaseva juttu=))
    kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
    Siis nyt on pakko kysyä, että onko tuo sivuseisontatuen varoitusvalo poistunut XX:stä mittariston uusimisen yhteydessä? Omassa -98 mallissani tuo on kyllä olemassa.
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
    Eipä ainakaan näissä uusissa ole.
    Juu se valo vaihtui vuonna -99, kun tuli ruisku. Sivuseisontatuen valo vaihtui ruiskun merkkivaloksi.
    Kausi 04 meni kilo CBR:n ohjaimissa. Vakuutusyhtiö halusi ostaa sen syksyllä -04. Hyvä pyörä toi oli mutta tosi raskas.
    Tilalle sain jo syksyllä -04 XX vm 01. Nyt on pyörällä ajettu 38000 km, joista mä olen ajanut 7500 km. Paljon parempi on kun kilonen, tosin on myös XX raskas, mutta ei pahasti.
    Kyytiläinen kyllä piti kilosta parempana istua kyydissä. Sai kuulemma istua pystymmässä, tiedähäntä kun en ole kyydissä istunut.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    Moi vaan kaikille! Kertokaapa minulle, mistä löydän alkuperäisen 1100 XX Ready to go -lisävarustepaketin edullisimmin? Saksassa kun ei tunneta ko. pakettia laisinkaan?
    -XXJJ
    Lainaa (J.R. @ Heinä. 28 2005,15:50) kirjoitti
    Niin, miksi? Moottori sammuu jos kytket vaihteen päälle jomman kumman seisontatuen ollessa alhaalla.
    Ei päde keskitukeen, elikä keskituella voipi rasvata ketjut moottori käynissä ja vaihde päällä
    Lainaa (ortexsammakko @ Elo. 01 2005,15:12) kirjoitti
    Kyytiläinen kyllä piti kilosta parempana istua kyydissä. Sai kuulemma istua pystymmässä, tiedähäntä kun en ole kyydissä istunut.
    Omaani teetin tämmösen
    "sohvan"
    BW Vantaa möi omaani sopuhinnalla RTG-paketin.
    Lainaa (hannes @ Elo. 01 2005,21:26) kirjoitti
    Lainaa (ortexsammakko @ Elo. 01 2005,15:12) kirjoitti
    Omaani teetin tämmösen
    "sohvan"
    Hannes! Missäs teetit tuollasen sohvan ja oliko kallis? Ite olen "samanlaisesta" haaveillut...

On ainakin pehmeämmän näköinen. Pitänee testata, kun tuon laittaa ei voi enää käyttää Ankanperää
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    Laitanpa tähän samaiseen ketjuun

Olen päättänyt vihdoinkin hankkia tupla X:n. Mutta miten on koneen, jousituksen ym laita jos mittarissa on kutakuinkin 70 000km? Ihmettelen myöskin sitä, että missään myynti-ilmoituksissa ei näy lähemmäs satatuhatta ajettuja pyöriä Ja jos ostan esim 70 000km ajetun niin mitäs sitten kun omassa on se 100 000km mittarissa.... Pääsenkö siitä ikuna eroon

Tarkoitukseni on pitää pyörää ainakin pari kolme vuotta ja siksi on tärkeää, että ei tarvitsisi mitään suurempia remppoja pyörään tehdä ko aikana.

Avitusta hankintaan
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Lainaa (stouni @ Heinä. 28 2005,15:11) kirjoitti
    Mulla sellanen vanhempi, -98.
    Loisto pyörä jos et uutta ole ostamassa niin ei vanhempikaan malli huono ole. Eniten aluksi kaipasin korkeampaa pleksiä, pituutta 193cm, mutta kun testasin uudempaa, korkeampi pleksistä, unohdin koko jutun. Kun pleksiin totuin niin todella jees.

ei koskaan ollut omaa kilosta cebaria mutta sellaisella joskus ajelleena, XX ainakin tämän pituiselle paljon mukavampi. Ja johtuuko pituudesta, mutta ei minusta laisinkaan liian kyykky asento, pidemmälläkään matkalla.

Itselläni varmaan niitä eniten ajettuja XX:iä suomessa Suomi pyörä) (>90tkm) mut hyvin toimii. Ainoastaan virtalukko on alkanut temppuilemaan, mut likainen kai vain?! 96tkm huolto ens viikolla hieman ajoissa, mut saapi nähdä sitten mitä sanoo. Loisto pyörä ja kilometrejä tuntuu kestävän, vaikka mikäs tollasella koneella on ajellessa kun ei välttämättä tarvitse pitkälläkään matkalla nostaa kierroksia yli 40% maksimista=)!

onko kellään uuten paljon ajettua XX:ää?? Kokemuksia kunnolla ajetuista ois kiva kuulla muiltakin!!
    73000 ajettu suomi XX, josta ite ajanu n. 30tkm, ei mitään ongelmia so far.......enkä oo vielä vaihtamassa.....
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Mulla vm. -98 xx, tänään hain 96tkm huollosta, kilometrejä 93tkm. Mitään vikaa ei ollut, venttiilejä ei kuulemma tarvinnut säätää, vain kaasuttimet synkronoitiin ja sellaista pientä kuluvaa. Hyvin on siis toiminut, joskaan itse en ole ajanut kuin viim. 10tkm mut ainakaan huoltohistoriassa ei mitään ihmeempää ollut, aina samassa paikassa huollettu, siis tähän asti;)...

Pieni ääni kuuluu nokkaketjusta mut se kaiketi(?) on jossain määrin ominaisuus näissä, eikä huoltomies, ilmeisen asiansa osaava, ollut lainkaan huolissaan asiasta. Ja vain tietyillä kierroksilla sitä kuuluu, eikä edes pahasti.

Mielestäni jousitus toimii ihan kuin uudessa, siis mitä on tullut koeajettua, ehkä kaksi päällä hieman havaittavissa löysyyttä, mut yksin ajellessa ei mitään vikaa, eikä kaksinkaan häiritsevästi. Ja itselläkin painoa kahden pienen ihmisen verran;).

Ois tosiaan kiva kuulla muista enemmän ajetusita kun yhtään ei ole tullut vastaan, siis yli 75tkm ajettuja... Siis suomipyöristä on puhe, tuontipyöristähän ei mitään tiedä;)!!!
    Honda 1100XX Blackbird -98
    Triumph Daytona 1200 -96
    Lainaa (Tepe1 @ Elo. 04 2005,08:49) kirjoitti
    Ja jos ostan esim 70 000km ajetun niin mitäs sitten kun omassa on se 100 000km mittarissa.... Pääsenkö siitä ikuna eroon

Tarkoitukseni on pitää pyörää ainakin pari kolme vuotta ja siksi on tärkeää, että ei tarvitsisi mitään suurempia remppoja pyörään tehdä ko aikana.

Avitusta hankintaan *
    100000 km ajettuna XX on vasta kunnolla sisäänajettu,näin ainakin vakuutteli eräs motskariasentaja.Koneella ajaa kevyesti toisen satkun lisää.
  30.  
    Lainaa (Tepe1 @ Elo. 04 2005,08:49) kirjoitti
    Ihmettelen myöskin sitä, että missään myynti-ilmoituksissa ei näy lähemmäs satatuhatta ajettuja pyöriä
    Sama ilmiö melkein kaikissa pyörissä. Suomessa EI OLE kuin 50-70tkm ajettuja sportti- ja matkapyöriä, iästä ja historiasta riippumatta. Kummallista. * Joten tuollainen yli 70tkm ajettu XX on melkoinen harvinaisuus *

Ihmettelen vain miksi isoja matkapyöriä ostetaan, kun niillä ajetaan vain 4tkm vuodessa tai alle* *tai sitten mittari on mennyt kerran tai kaksi ympäri tai joku on ruuvannut mittaria... mutta eihän kukaan vääriä tietoja myydessä anna... eihän... ja kaikkihan uskovat näihin kilometreihin... uskovathan...
    cbrkf
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen