Moro kaikille! Oletteko tehneet muutoksia FZ6 seen?vaihtaneet putkia,huggereita yms.?Olis mukava saada tietoa/kuvia osista ja paikoista josta olette ostaneet tarvikkeita.
Mulla itelläni on FZ6N mustana,en ole vielä tehnyt muuta kun laitoin peräpäähän minivilkut ja rosterisen rekisterikilven pidikkeen..ja avot! Nyt näkyy takakiekko kunnolla! Mielestäni *alkuperäinen oli vähän turhan jykevä ja peitti hienona takanakkia liikaa.
Moro, mistäs hankit tuon rekisterikilven pidikkeen? Itsellä myös FZ6N hopeisena ja takapään "keventäminen" houkuttelisi, kun alkuperäinen muoviviritelmä on melkoisen peittävä. Alkuperäiset vilkut on meikäläisen mielestä ihan ok, pystyykö noita hyödyntämään? Duellilla näyttäisi olevan Puigin pidikkeitä, muistaakseni 119 e. Ite tekemällä ei oikein onnistu, kun ei ole tiloja eikä taitoja... Minkälainen kiinnitys pyörään telineessä on?
Vaimentimien vaihtokin kiinnostaisi, jos äkkirikastuminen joskus yllättäisi. Onko jollain putket vaihtaneella kokemusta, että vaatiiko vaihto koneen säädättämisen vai meneekö ilmankin? Pystyykö FZ6:n ruiskua tms. edes säätämään penkissä ilman PowerCommanderia? Meikäläinen kun on hieman newbie etenkin tällä rakentelupuolella...
Köy.
Tietääkseni ainoastaan Suzukin boksia voi jonkin verran säätää, muuten tarvii Commanderin.(Matteus @ Heinä. 27 2005,12:19) kirjoitti
Takapäästä..mä otin/otatin koko sen takaosan pois..siis sen raskaan muovisen systeemin ja laitatin tilalle sellasen rosteripidikkeen.Näin semmosen Kawan z750 sessä joka oli liikkeessä mistä ostin pyöräni ja sanoin pontevasti myyjälle että mulle kanssa tommonen riskillä alennuksella tietysti.Siinä alkuperäis mutikassa kun on ne vilkut kiinni niin vaihatin samalla sitten sirommat vilkut.Koko paketti asennuksineen maksoi 135 eetua,siihen siis kuului minivilkut se pidike ja asennustyöt..vilkut on sellaset hiilikuitupintaset ja se pidike on tilattu kai Duellilta,siinä on sellanen pikku ledi rekisterikilven valona.
Vilkkujen vaihto aihettaa sitten pieniä sähkötöitä,sinne tarvii väliin jonkun palikan ettei vilkut ala säksättää..En ymmärrä noista sähköhommista mitään ja muutenkin olen pikkasen peukku keskellä kämmentä joten oli parempi antaa ammattilaisten hoitaa duunit.Sain kuitenkin alennusta ihan mukavasti..en olis tainnu saada tarvikkeita Duellilta tilaamalla samaan rahaan.
Ja kaikkein tärkeintähän on että homma näyttää hyvältä,laittaisin kuvia mutta digikamera kastui ja meni paskaks..eli ei ainakaan vähään aikaan.
Mulla on musta pyörä ja etsin joka paikasta krominväristä tankinsuojatarraa..eilen tärppäs ja löysin etsimäni Vantaalta Tokimotosta,ne muuten tarjos mulle Devilin slipareita (E hyväksyttyjä)ja lupas heti puhelimessa tinkiä hinnastakin..pyysivät asennuksineen n.700 eetua ja siellä väittivät että ei tarvitse säätää vaihdon jälkeen..tiedä sitten?
Kuvia Devilin putkista löytyy tietysti Devilin kotisivuilta ja Laserin putkista on kuvia Laserin sivuilla ja allrightin katalogissa..ne Laserin X-treme putket on sitten hienot.
Tarkoitin, että jos säätää haluaa, tarvii commanderin. Jos sliparin vaihtaa ei välttämättä tarvitse mitään, kai ne ruiskut hieman säätää itse itseään.(Theodor @ Heinä. 27 2005,13:24) kirjoitti
Niin minäkin olen kuullut..että säätyvät vähän itsestäänkin.Mutta vaikuttaako se putkien vaihto takuuseen vai onko Yamahalla joitain putkia mitkä saa laittaa??
Alkukesästä vaihdoin Leovincet, ainakin äänet parani 100% ja tehtaan mukaan 7% tehoa?? varmaan vaikuttaa se kun katti jäi pois. Voisin myydä hyvän pyörän pois -04 mallia FZ6N ylä ja alakatteella, ajettu 9500km, yksi omistaja, huoltokirja.
sami.kontto@pp.inet.fi
Herätetäämpä tämä ketju uudelleen eloon
Mistä porukka on ostellut noita kilpitelineitä tuohon FZ6:een? Oon kysellyt muutamista liikkeistä tuota saatavuutta, mutta tuntuvat olevan aika kiven alla. Lisäksi tuo hinta tuntuu olevan joissakin tapauksissa aika älytön.
Onko joku muuten mahdollisesti väsäillyt tuota telinettä itse? Itse vähän mietin vaihtoehtoa, josku tuota rupeis vääntelemään alumiinilevystä.
Onko jollakin muuten tietoa, vaikuttaako LeoVincen putket jotekin tuohon kilven kiinnitykseen. Mulla on putkut tilauksessa ja ajattelin tässä samassa rytäkässä päivittää tuon koko perän.
Saksan ebaysta http://ebay.de noita löytyy useampaakin erilaista, hinnat vaihtelee joten jokainen voi päättää mikä on älytön. Hakusanoiksi vaikkapa "yamaha kennzeich* fazer". Oman hankin myös Ebaysta, kauppiaalta nimeltä RoMaTech (tästä klik). Ja tältä se sitten näyttää: (tästä klik). Telineen ja kilven väliin tein plexistä sovitepalan kiinnityksille ja heijastinkin tuli laitettua, kilpivalo tuli telineen mukana ja alkuperäiset vilkut kävivät suoraan kiinni. Itse tekeminenkin varmasti onnistuu jos on intoa ja tilat, mutta kun on kädetön eikä tiloja ole niin ostamaan joutuu...(kmn @ Kesä. 29 2006,17:52) kirjoitti
Kilpitelineen kiinnitys ei muutu putkien asennuksessa. Veikkaisin tosin että alkuperäinen tellinki näyttää vielä huonommalta uusien putkien kanssa mutta poishan se olikin tarkoitus ottaa
Köy.
Mulla devilit,tankkitarra,15 piikkinen etuhamppi ja molemmat lyhdyt palaa lyhkäsillä..alakate tartteis saada,onko vinkkejä/linkkejä mistä kannattas etsiä.
.
yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
Kiitos Matteus vinkistä!(Matteus @ Kesä. 29 2006,18:40) kirjoitti
Tuo Leo + EBayn teline näytti sen verran hyvältä yhdistelmältä, että laitoin samanlaisen telineen tilaukseen. Hintakaan ei ollut mikään paha.
Onko joku muuten lähtenyt muuttamaan tuota FZ6:sen tankoa tai sen kiinnikkeitä? Kiinnostuksena olis saada tuo ajoasento hieman matalammaksi ja samalla sporttisemmaksi.
Tangonvaihtoprojektikin on meneillään, mutta kohtasi vähän vastatuulta kun etujarrun pääsylinteri ei oikein mahdu paikoilleen. Tarkoituksena olisi siis vaihtaa uuden FZ1S:n tanko vanhan tilalle ja tuntuisi kyllä muuten sopivan hyvin mutta jarruletkun kiinnitys pääsylinteriin ei oikein futaa... Lisää tuolla FZ6S-ketjun puolella (klik)(kmn @ Heinä. 02 2006,21:41) kirjoitti
Köy.