Katso äänestykset tulokset: 1600 km vuorokaudessa - onko järkee? -

Äänestäjät
297. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Hullun touhua

    119 40,07%
  • En osaa sanoa

    38 12,79%
  • Vain tosimiehille/-naisille

    140 47,14%
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 93:een 93:sta
  1. #91
    En muuten kommentoisi, mutta omakohtaista kokemustakin on. Joku vuosi sitten kesälomalla ei parempaakaan tekemistä löytynyt ja ajattelin kokeilla SS-1000- ajoa. Kyselin tuttavamotoristeilta halukkuuta hommaan, mutta kiireitä tuntui riittävän... Laitoin nettiin ilmoituksia ajoseuran hakemisista, vastauksia tuli kiitettävästi mutta aika moni perui loppumetreillä. Yksi ajokaveri kuitenkin löytyi ja tuumasta toimeen. Ajo ajettiin. Erinäisen pitkäaikaisen taistelun jälkeen ajomme hyväksyttiin ja "rautapersediplomi" kolahti postiluukusta. Tuli kokeiltua omia kestävyysrajoja ja voin olla jollain tavalla ylpeä suorituksestani. Ei se vuorokauden valvominen mopon päällä niin vaikea asia loppujen lopuksi ole. Sama matka samassa ajassa ei varmaan olisi onnistunut auton ratissa.
  2. #92
    Täytyy yrittää ajaa joku kerta ko.ajo,kerranhan täällä vaan ollaan
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  3.  
  4. #93
    Lainaa (mka @ Elo. 06 2005,20:29) kirjoitti
    Tuollasten kuskien takia juuri tarvittaneen alhaisia nopeusrajoituksia tms, kun tilannenopeudesta ei tarvi välittää kunhan vaan lailisesti ajellaan.
    Minkäslaisia nopeusrajoituksia tarvitaan niitten takia jotka ajaa hytti pystyssä kahtasataa kaupungissa Onkos silloin oikea "tilannenopeus"
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234