Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Tuossa viimevuonna virittelin / hehkutin hieman ajatusta FJR kuskien
    tapaamisesta, jossakin päin Suomea.

Luulen, että meitä alkaa olla jo aikamoinen porukka !

Muissa maissa näyttää olevan Clubeja ja kokoontumisajoja, mutta me Suomalaiset olemme ilmeisesti hieman erakko luonteisia ?

Busanistit järjestävät omia juttujaan, kuten Gold Wing Club (johon aikoinaan kuuluin itsekin, kun sohvalla ajelin).

Mites pojat ja tytöt on ?
    Olemmeko me Suomen FJR kuljettajat munattomia vai vain saamattomia

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    Ollaan ilmeisesti vaan saamattomia....
    Kannatan ajatusta! Käytännön organisointi on aina sitten se pulma, että saadaan homma startattua. Vaatisi itse Melko Persoonan, joka ottaisi ja organisoisi tapahtuman!

Toinen tapa lähteä liikkeelle voisi olla se, että ensin koitetaan saada kasaan 5 -10 hengen *"suunnitteluryhmä", joka kokoontuu esim. jonain iltana vähän miettimään milloin ja missä varsinainen kokoontuminen olisi ja miten tieto siitä saataisiin mahdollisimman monelle FJR-kuskille tiedoksi. Yms.

Miltäs kuullostaa, löytyykö suunnitteluryhmänjäseniä ja sille sopivaa kokoontumispaikka/ aikaa? Itse voisin osallistua, jos aika ja paikka passaa omiin menoihini. Tätä foorumia voisi näin aluksi käyttää asian eteenpäin viemiseen.
    Moikka kaikki muutkin jammu-kuskit!

Maailmalla on paljon yhteisiä yamaha kokoontumisia. Viime kesänä käytiin porukalla Ruotsissa Yamaha Bike Meetissä. Jammuja oli laidasta laitaan, vaikka tapahtuman järjestäjänä oli paikallinen Yamaha Custom kerho. Tapahtuman sponsorina oli yamahan Skandinaavian organisaatio.
    Muutenkin custom kerhoilla on euroopassa aktiivista toimintaa ja paljon tapahtumia.

Suomen vastaava kerho Yamaha Custom Club Finland www.yccf.fi suunnittelee ensi kesäksi kotimaista ja seuraavaksi kesäksi kansainvälistä kokoontumista.

Mielestäni kaikki jammikuskien välinen yhteistyö olisi tervetullutta. Meillä on kerhossamme myös FJR-kuskeja.
    Lainaa (Kuvernööri @ Elo. 25 2005,13:45) kirjoitti
    Mielestäni kaikki jammikuskien välinen yhteistyö olisi tervetullutta. Meillä on kerhossamme myös FJR-kuskeja.
    Joo tossa asiassa kannatan....
    Oikeen kunnon yammumeeting vaan pystyyn.
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
    Itse en ole erityisen kiinnostunut suurimittaisista kokoontumisista, joissa (näkemieni kertomusten ja kuvien mukaan) tuntuu olevan liemiruoka pääosassa. Jos lähistölle (pk-seutu) viritellään miitinkejä samaan tapaan kuin esim. "HD-keskiviikko kahvituvalla" niin tulen ainakin joskus paikalle. *
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
    Kaikissa kokkareissa liemiruoka kuuluu tapahtuman kulttuuriin enemmän tai vähemmän. Kukin mieltymyksensä mukaan. Paljon on porukkaa jotka eivät ota tuskin ollenkaan.
    Koskaan en kuitenkaan ole nähnyt mitään tappelua tai muuta tunnelman latistajaa. Yöllisiä putkien paukutuksia kyllä kuitenkin.

Yamaha Custom Club kokoontuu Bembölen kaffetuvalla tiistaisin n. klo 18.00. Joskus vain kahvitellaan ja joskus lähdetään kimpassa ajelemaan. Käyty on Fiskarssissa, Kaivarissa tai vaan Bodomin lenkillä.
    Mukaan vaan jos kiinnostaa.
    Kun tätä kokoontumisjuttua on ehdotettu ja kait pohdittukin jo pari? vuotta, voisiko ajatella, että aloitetaan vaatimattomasti ja pienellä porukalla ? Koska taidetaan kaikki tykätä ajamisesta niin sovitaan paikkaan X kokoontuminen kesäkuun 2006 2. lauantai klo 14.00. Paikassa X on hotelli ja/tai leirintäalue jossa voi yöpyä jos haluaa. Ohjelmassa on: 1. kokoontuminen. 2. läsnäolioiden esittely. 3. tutustuminen edustavaan riviin? FJR-pyöriä. 4. keskustelu mahdollisten tapaamisten jatkamisesta. 5. RUOKAILU... mahdollinen illanvietto. Ja katsos FJR-Team on kokoontunut ensimmäisen kerran (toivottavasti ei viimeistä).
    Entäs kokkoontuminen ulukomaila? Ite oon menossa 24.6. pidettävään Assenin GP:hen. Oishan joku Etelä-Suomen paikka tietty matkan varrella poiketa 2. lauantaina, jos tästä jotain tulee. Oon mukana.
    FJR:iä näkyi muuten ainakin Touring Finlandin kokoontumisessa Posiolla. Ja oli tosi mukava jutella "alan miesten" kanssa.
    Lainaa (wanha @ Syys. 07 2005,14:00) kirjoitti
    Kun tätä kokoontumisjuttua on ehdotettu ja kait pohdittukin jo pari? vuotta, voisiko ajatella, että aloitetaan vaatimattomasti ja pienellä porukalla ? Koska taidetaan kaikki tykätä ajamisesta niin sovitaan paikkaan X kokoontuminen kesäkuun 2006 2. lauantai klo 14.00. Paikassa X on hotelli ja/tai leirintäalue jossa voi yöpyä jos haluaa. Ohjelmassa on: 1. kokoontuminen. 2. läsnäolioiden esittely. 3. tutustuminen edustavaan riviin? FJR-pyöriä. 4. keskustelu mahdollisten tapaamisten jatkamisesta. 5. RUOKAILU... mahdollinen illanvietto. Ja katsos FJR-Team on kokoontunut ensimmäisen kerran (toivottavasti ei viimeistä).
    Tervehdys vaan FJR kuljettajat.

Edellä esitetty ehdotus kannattaa mielestäni laittaa korvalihaksen taakse, "muhimaan".

Järjestelyjen ei olisi siis todellakaan tarkoitus rasittaa sen suuremmin ketään ja noiden asioiden toteuttaminen tuntuisi aika helpolta.

Pistämme tämän siis mieliimme talveksi.

Omat kilometrini ovat tänä kesänä vaatimattomat 11 000km ja luulen homman tyssäävän tuonne 12 000km paikkeille !

Kuinka veljillä ja siskoilla on asian laita ??

FJR Cowboy.

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    Tänään tilasin 10 000 km huollon, joten tulisko 11 000 km ? tälle kesälle. Toki pyörän sain *"vasta" toukokuussa. Ja kokoontumisesta olin ihan tosissani.
  12.  
    Jotain 8000 km täynnä. Ehkä 1000 km vielä.
    Muuten, tossa viimeisimmässä MP maailma lehdessä (04/05) oli testi "Suomen suosituimmat moottoripyörät" ja sielläpä FJR oli kolmantena: 176 kpl myyty 1-6/2005. Eikä ihme.