tulipa päivitettyä toi kilonen ähfä tuplaäxäänja tyhjäkäynti on noin 1500 kierrosta....ja nyt ihmetyttää että saakos tollasta ruiskua säädettyä ja jos niin mistä...vai vienkö huoltoon...
kiittäen jo etukäteen...
kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
Mulla ainakin on 99 mallin ruiskussa vasemmalla puolen katteesta näkyvä musta pyöreä muovinappula josta saa tyhjäkäyntiä säädettyä.
Yksi kaikkien,kaikki yhden puolesta!
Juuri näin, siitä on helppo vaikka liikennevaloissa säädellä tyhjäkäynti kohdalleen (eli sinne 1200 kierroksen tuntumaan). Ainakin omani käy kuumana selvästi reippaampaa tyhjäkäyntiä kuin muuten, joten olen säätänyt tuon kohdalleen silloin kun lämpöä on reilut 100 astetta (haaleana käy sitten noin 1000 kierrosta, mikä ei tunnu haittaavan).
kiitoksia tiedoista....ihmettelinkin että missä se ruuvi on..kun kiinnike oli tyhjänä..no löytyhän se kun purki katteita..ja laitto paikalleen,..sinne minne se kuuluukin....ja uuspyörä....hmm..
laitoin sitten kaikki muutkin hukkaletkut kulkemaan omiin paikkoihin...että semmonen luovutushuolto..
kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
Minäkin päivitin 1000F:n 1100XX:n kuusi viikkoa sitten(Kiloceppari @ Heinä. 24 2005,21:28) kirjoitti
Ohjekirjan mukaan tyhjäkäynti on 1100 +/-100 rpm. Minkähän takia se on säädetty 1500 rpm? Onko se jossain huollossa tarkoitus ruuvata pienemmäksi?
ehkä eri huoltopaikat säätä sen eri kohtiin?
mulla on nyt ollu 2 kertaa huollossa ja ensin oli säädetty 900-1000
ja seuraavassa oli säädetty 1000-1100 ite pidän n.1200-1300
vastaa paremmin kaasuun jos tulee nopee lähtö
pienemmillä kierroksilla tuntuu että ei vastaa kaasuun heti
(commander kiinni)
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99