Jakoremmit voisi vaidattaa,vaihdattaa siksi ettei itsellä osaamista/asiallisia tiloja ko.operaatioon ole.Senpä takia nyt kyselenkin löytyykö Oulun alueelta paikkaa jossa toimenpide hoituisi?Valtuutettu lähin olisi Jyskälässä mutta eipä ole sinnepäin asiaa.Eli jos joku tietää pajan joka hommaan ryhtyisi ja sen asiallisesti tehtyä saisi niin ilmoituksia,kiitos!
Aprilia Rsv Tuono
Bikefoxista en ole varma, mutta kannattanee kysyä. Toisaalta ei se pelkkien remmien vaihto tosiaan mikään niin ihmeellinen toimitus ole. Tuolla jossain ketjussa oli hyvä linkki kuvitettuun oppaaseen, en nyt muista että missä näistä monista.
Jos ilkeät lähtä reissulle hiukan pitemmälle, niin ainakin Ekka Andersson Pietarsaaressa on aika hyvä noissakin hommissa ja tehnee sen kohtuuajassa ja -hinnalla. Tietty ne remelit kannattaa tilata etukäteen valmiiksi. Näillä keleillähän pikku reissaaminen yhdistettynä mopohuoltoon ei liene kovin pöllö idea, ainakin jos ottaa kevyemmät tamineet mukaan huollon aikaiseen sighseeingiin tms.
Oispa tässä kyllä asiaa tuonne etelärannikon suuntaan tällä viikolla.Oisko Canepazzolla heittää sen Pietarsaaren hemmon yhteystietoja...
Aprilia Rsv Tuono
MC Dealer Englund Kb Teollisuustie 1, 68660 PIETARSAARI Puh: 06-7232650(kippari @ Heinä. 18 2005,19:54) kirjoitti
Kysele Ekkaan, niin eiköhän remelit saa vaihdettua.
Taitaa vaan tuo naapurin kauppias olla useimmiten sen verran uptagen eli ylösotettu, joten kannnattaa soitaa ko. huoltoliikkeeseen suoraan, eli 050-5877213.
Sano Oulun Ducati-mieheltä terveisiä.![]()
Pietarsaareen aika varattu.Soittelinpa muutamat Oulun mp-huoltopuljut läpi ja kyselin Ducati tietämystä.Yhdestä löytyi huoltomies joka oli rassaillut Ducateja Emc:n tiloissa,silloin kun liikkeellä oli piiriedustajan arvo.Jotenkin vain jäi sellainen maku puhelusta ettei kokemusta nyt niin kamalasti ole.Eräässä toisessa käskettiin ottamaan workshop manuaali mukaan,jos pyörän sinne toisi...Eipä ollut vaikea valita mihin mopon kiikuttaa.Kiirettä tuntui rannikolla myös olevan.Ja välitetäänpä terveisiä sinnepäin.
Aprilia Rsv Tuono
Ne remmit ei oo turhan vaikea vaihtaa ittekään. Vaihdoin tuossa keväämmällä ennen ajokauden alkua ja iltapuhteina menee aika helposti. Seuraavalla vaihtokierroksella pistä viestiä palstalle, hanki remmit ja käy mulla Kempeleesä kylässä niin katotaan remelinvaihto.(kippari @ Heinä. 19 2005,12:29) kirjoitti
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Eikös tohon löydy remmit ihan autoliikkeestäkin. Jostain lueskelin et jonku fiiun remmi olis sama. Jos ostais Gatesin tai contitechin hihnan se ei taatusti olis alkuperäistä huonompi. Varmuuden vuoks vois edullisemman hinnan takia vaihtaa vaikka 15tkm välein/joka talvi huollon yhteydessä, kun työnä se ei kovin iso oo. Sit suodatinta katsellessa tuli myös väistämättä mieleen et jostain autosta löytyy takuulla samanlainen. Ducatin alkup. bikeworldissa oli 25 eskoo ja 10 eurolla on yleensä saanu m-filterin suodattimia varaosakaupasta. Ei sillä et toi hintaero olis maata kaatava mutta kuitenkin. Ostaa vaikka sillä erotuksella parempaa öljyä ;)
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Olisiko tarkempaa tietoa noista tarvikeremmien osanumeroista tms. 800:ssa ja 750:ssa näyttäisi Ducatin tietojen mukaan olevan samat hihnat. Kukaan tilaamassa maailmalta?
Noita Hi-Flo ja sen sellaisia tarvikeöljynsuodattimia saa alle kympillä moottoripyöräliikkeistä.
Desmo Jugend
Se Talbotin 1.3 ja Pösön ja Sitikan 1.4-litrasen moottorin öljynsuodin sopii.(Sledgehammer @ Heinä. 21 2005,13:08) kirjoitti
(Hihnoja ei löydy niin helposti).
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Eikä näköjään tulppia. Toki niitä muunmerkkisiä, esim. Densoja saa mistä vaan, mutta noita alkuperäisiä Championin tulppia on saanut varaosaliikkeestäkin odotella jo neljä päivää, vaikka ne päivässä luvattiin. Liekö sitten vika tulpan harvinaisuudessa vai autotarvikeketjun hitaudessa...
Ois vissiin pitänyt tilata postin kautta hailakilta. Nooh, kulkeehan tuo onneksi noilla vanhoillakin, ja erimerkkisillä 'varatulpilla'.
Mulla on V-Rod Harrikan merkkitulpat s750:ssä. Pitäis olla samat lämpöarvot kuin alkuperäisissä.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Mulla on pahoja kokemuksia noista erikerkkisistä "korvaavista" tulpista. Kevari poltti 2 mäntää championin tulpilla joiden piti vastata ngk:n alkuperäistä mallia... Parempi vaan odotella...
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Antti80 keväällä lupasi laittaa hihnojen tietoja näkyville, saatuaan tavarat Desmoworldista.(verner @ Heinä. 21 2005,13:30) kirjoitti
Lieneekö unohtanut?
Ducati 900 SS
Mulla oli 40tkm kohdalla hihnat ihan vimpan päälle kunnossa joten ajattelin vielä sen matkaa noilla ajella et saan mitattua palat venttiilien säätöä varten ja tilattua nekin, sit hihnojen vaihto samalla. Nyt ajettu 40tkm ja venat alkaa olla säätöä vaille.
Hihnojen säätöön löytyy tuolta vinkkiä:
http://www.ducatisuite.com/belttension
Tarkistin just 40tkm kohdalla hihnojen tiukkuuden mutta oikeasta kireydestä emme päässeet yhteisymmärrykseen - onneksi sain pajalla Nokian 6630:lla googletettua tuon ducatisuiten sivun ja vot, ohjeet tulivat puhelimeen kuvineen päivineen![]()