Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Juu, elikkä pitäisi päästä pesemään enimmät pa***t pyörästä. Missäs kyseisen operaation voisi suorittaa? Vaatimuksena olisi, että saa käyttää omia välineitä (niihin auton pesuun tarkoitettuihin harjoihin en koske!). Lippulaivan hallissa olen kotilon pessyt mutta ei oikein sovellu mopon pesuun. Siellä kun joutuu noudattamaan niin orjallisesti sitä automaatin ohjelmaa, sekä juuri niitä likaisia harjoja ei tee mieli käyttää. *
    Ducati SS900FF -02
    Espoon keskuksen K-Raudan vieressä on Neste tms. Siellä on TI-halli, jossa on muistaakseni painepesuri. Ihan satavarma en ole. Hinta oli jotain vitosen luokkaa per 30 min
    Suomenojan Shelli ja Matinkylän Ison Omenan parkkihalli.
    Lainaa (Johu @ Heinä. 22 2005,14:23) kirjoitti
    Onko omenassa myös pesupaikkoja?? Enpäs ole huomannut.
    Ducati SS900FF -02
    Lainaa (viper78 @ Heinä. 22 2005,14:25) kirjoitti
    Hmm.. Saakohan sinne sitten mennä hankaamaan moponsa ihan omilla välineillä.. ainakaan lippulaivassa eivät katso hyvällä moista.
    Ducati SS900FF -02
    Lainaa (MaximX @ Heinä. 22 2005,14:21) kirjoitti
    Espoon keskuksen K-Raudan vieressä on Neste tms. Siellä on TI-halli, jossa on muistaakseni painepesuri. Ihan satavarma en ole. Hinta oli jotain vitosen luokkaa per 30 min
    Siellä oon pyörää aina pessy. Painepesuri löytyy ja toimii poleteilla.
    1e/poletti ja niitä menee mulla viisi.
    Olarin Neste. TI-systeemi.

Rakastan Itseäni
    Nesteen sivuilta kun kävi etsii Ti- pesupaikkoja, niin oli vaan Muurala, ennen oli *Olarissa, minne lie hävinny se ominaisuus *

Edit: no lienee se vielä siellä, kun tossa edellisessä viestissä niin sanotaan, perkuleen nesteen sivut

Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Kiitokset vastauksista.. Pitää käydä illalla väijymässä nuita paikkoja *

Asustelen Kivenlahdessa, niin vois olla tuo muurala ehkä lähinnä..
    Ducati SS900FF -02
    Leppavaarrassa, siellä perkkaalla on joku autojen pesupaikka. Tulee vettä jne. Täysin ilmainen.
    Se liikkuu sittenkin!
    Lainaa (viper78 @ Heinä. 22 2005,14:35) kirjoitti
    Hmm.. Saakohan sinne sitten mennä hankaamaan moponsa ihan omilla välineillä.. ainakaan lippulaivassa eivät katso hyvällä moista.
    Omilla sienillä olen mopon siellä pessyt...
    Lainaa (JAMMUJani @ Elo. 16 2005,12:02) kirjoitti
    Leppavaarrassa, siellä perkkaalla on joku autojen pesupaikka. Tulee vettä jne. Täysin ilmainen.
    Voitko tarkentaa? Missä siellä? Ilmainen?
    ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
    Juu se on kun tullaan sellon suunnalta, sen danafitnesin ohi ja siitä ehkä joku 100 m niin oikealle kääntyy perkkaankuja. Siinä pihalla on sellainen autonpesupaikka(Aidattu alue). Siinä mä itse moponi pesen.
    Se liikkuu sittenkin!
    muuralan nesteellä olen käynyt painepesuri löytyy miinuksena on hintavuus eli useammin suomenojan shell
    Lainaa (JAMMUJani @ Elo. 16 2005,14:51) kirjoitti
    Juu se on kun tullaan sellon suunnalta, sen danafitnesin ohi ja siitä ehkä joku 100 m niin oikealle kääntyy perkkaankuja. Siinä pihalla on sellainen autonpesupaikka(Aidattu alue). Siinä mä itse moponi pesen. *
    No voihan jumankekka.... ja nyt vasta tuon kerrot. Asun itse Perkkaalla enkä ole kuullutkaan moisesta. Tähän asti olen käynyt pesemässä Malminkartanossa olevassa pesupaikassa josta löytyy 3 pesupaikkaa painepesureineen ja tavalliset vesihanat jos haluaa käyttää ämpäriä perinteiseen tapaan.
    Honda CBR1100XX
    www.kauramaki.fi ......... saa palvelupesun
    Reissut mielessä........
    (poistettu tili)
    Lainaa (CebariTonni @ Elo. 17 2005,21:09) kirjoitti
    Lainaa (JAMMUJani @ Elo. 16 2005,14:51) kirjoitti
    Juu se on kun tullaan sellon suunnalta, sen danafitnesin ohi ja siitä ehkä joku 100 m niin oikealle kääntyy perkkaankuja. Siinä pihalla on sellainen autonpesupaikka(Aidattu alue). Siinä mä itse moponi pesen. *
    No voihan jumankekka.... ja nyt vasta tuon kerrot. Asun itse Perkkaalla enkä ole kuullutkaan moisesta. .
    Sama vika, naapuri. Pitää käydä tsekkaamassa.
    Lippulaivan parkkihallissa kivenlahdessa on kans pesupaikka.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 17 2005,22:21) kirjoitti
    No voihan jumankekka.... ja nyt vasta tuon kerrot. Asun itse Perkkaalla enkä ole kuullutkaan moisesta. .
    Sama vika, naapuri. Pitää käydä tsekkaamassa.[/quote]
    Ja täällä sama vika, naapurit, asun toisella puolen rataa enkä ole kuullutkaan....
    No, jopas meitä perkkaalaisia täällä notkuukin

Uusi tieto minullekin...
    Joillakuilla on tässä jotain hauskaa...
  21.  
    Ison Omenan parkkihallin pesulassa ei käsittääkseni saa pestä omilla tarvikkeilla, mutta en tiedä kuinka hyvin sitä tarkkailevat...muuten on hyvä paikka...itsekin kivenlahdessa asuvana kiinnostaa tietää lähipaikkojen pesupaikat...täältä tulikin monta vinkkiä
    CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)