Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
    juu,tänään läksi sit ysi ärrä maailmalle ja kymppi ärrä tilalle.300km tehty tuttavuutta,enkä kyl moitittavaa löydä,voimooki tuntus olevan ihan mukavasti * nyt tais käyvä niin et oon *
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    onneks olkoon vaan... ja turvallisia kilsoja sulle
    Don't hate the player, Hate the game
    Onnee munki puolesta! Onko jo ohjausiskari paikoolla?
    Onneksi olkoon! *kateudesta vihreä*
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Lainaa (Riku81 @ Heinä. 22 2005,00:24) kirjoitti
    varmaan menee ens kesän hankintoihin kuten kaikki muutkin härpäkkeet, aika karsee on se orggis vilkku/kilpi hässäkkä...
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa (ace73 @ Heinä. 22 2005,07:36) kirjoitti
    Lainaa (Riku81 @ Heinä. 22 2005,00:24) kirjoitti
    varmaan menee ens kesän hankintoihin kuten kaikki muutkin härpäkkeet, aika karsee on se orggis vilkku/kilpi hässäkkä...
    nii on se on ihan järkyttävä heti pois vaan.

se on varmaan ensimmäinen modaus pyörään kaikilla.

onneksi olkoon ja hyviä kilometrejä

ota rauhallisesti

kuvia
    Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (johtaja @ Heinä. 22 2005,09:19) kirjoitti
    Samaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 22 2005,09:37) kirjoitti
    Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Lainaa (jukepoksi @ Heinä. 22 2005,10:13) kirjoitti
    Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria *
    Riippuu varmaan ajotyylistä, ja siitä kuinka rivakasti sillä ajelee. Jos reippaammin ajelee, tai radalla, niin en vois kuvitella miten sillä selviää ilman ohjausiskaria? Eikös Johtajallakin meinannu radalla käydä alussa hassusti muutaman kerran ilman ohjausiskaria?
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Myös uusi zx-6r tuntui paljon hermostuneemmalta kuin gsx-r600, jossa on "vain vakioiskari". Uskoisin tuon isomman pelin tarvitsevan ohjausiskaria vielä kipeämmin..?
    Nopeudet kyllä vaikuttaa tohon keulan hermostuneisuuteen paljon. Ennen ohjausiskarin asennusta ei juurikaan yli 200 km/h tohtinu kiihdyttää, kun keula puisti niin törkeesti ETTÄ! Keula puisti todella pahasti juuri kiihdytettäessä, eli aina silloin kun keula alkaa kevenemään. Mutta huomaa tuon ohjausiskarin tarpeellisuuden myös vakionopeudella ajettaessa, on huomattavasti vakaampaa meno. Suosittelen!
    Lainaa (Riku81 @ Heinä. 22 2005,12:03) kirjoitti
    Nopeudet kyllä vaikuttaa tohon keulan hermostuneisuuteen paljon. Ennen ohjausiskarin asennusta ei juurikaan yli 200 km/h tohtinu kiihdyttää, kun keula puisti niin törkeesti ETTÄ! Keula puisti todella pahasti juuri kiihdytettäessä, eli aina silloin kun keula alkaa kevenemään. Mutta huomaa tuon ohjausiskarin tarpeellisuuden myös vakionopeudella ajettaessa, on huomattavasti vakaampaa meno. Suosittelen!
    Just näin! Kyllä toi entinen Gixxeri ja R1 vaativat myös ehdottomasti ohjausiskarin! Gixxerin ohjausiskari oli syytä vaihtaa parempaan, orkkis on aika kelvoton...

Juu ohjausiskari ehdottomasta, kannattaa harkita tota Tobyä jota Rm-heino myy, halvenpi ja paljon sironman näköinen kuin öhlärin vastaava.
    - XT 660 R
    Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria *
    en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa (ace73 @ Heinä. 22 2005,19:40) kirjoitti
    Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria
    en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...
    Jos kuitenkin sen iskarin aiot laittaa, niin laita heti, tuskin ne ens kesänä halvempia on. Ja todennäköisyys, että olet vielä ehjänä kertomassa miltä pyörä tuntuu nostaessaan tassua parissa sadassa on ainakin paljon suurempi. Onnea vaan pyörälle ja malttia.
    laitampa tuossa nyt yhden kuvan uudesta pelistä... photo
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa kirjoitti
    Käyppäs kokeileenkin hieman vanhemmalla asfaltilla, jossa on epätasaisuuksia, routapatteja yms. Alkaa se keula olla sitten todella levoton. Ja pelottavinta on - niin kuin joku jo sanoikin - kun pyörä keventelee keulaa vielä parin sadan vauhdeista.
    Lainaa (ace73 @ Heinä. 24 2005,18:31) kirjoitti
    laitampa tuossa nyt yhden kuvan uudesta pelistä... photo
    Onnittelut uuden mopon johdosta
    Oikean värinenkin vielä
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaa (jhh @ Heinä. 24 2005,23:19) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Käyppäs kokeileenkin hieman vanhemmalla asfaltilla, jossa on epätasaisuuksia, routapatteja yms. Alkaa se keula olla sitten todella levoton. Ja pelottavinta on - niin kuin joku jo sanoikin - kun pyörä keventelee keulaa vielä parin sadan vauhdeista.
    testailin juuri railoisella,pomppuisella vanha pintaisella pätkällä ja eihän se tietenkään mikään juna ole kovemmissa vauhdeissa mut enemmän jännitystä oli ysillä kikkaillessa. siinä kun tilanne tuli päälle aina hieman yllätyksenä,ekaks täysin vakaata menoa ja yhtä äkkiä onki kauhia vatkaus päällä * juu, aiemmin olikin juttua niist tobyn iskareist, 390 euroo ei oo kyl ollenkkaan paha jos on vielä toimiva kapistus.
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa (ace73 @ Heinä. 25 2005,13:45) kirjoitti
    Lainaa (jhh @ Heinä. 24 2005,23:19) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    testailin juuri railoisella,pomppuisella vanha pintaisella pätkällä ja eihän se tietenkään mikään juna ole kovemmissa vauhdeissa mut enemmän jännitystä oli ysillä kikkaillessa. siinä kun tilanne tuli päälle aina hieman yllätyksenä,ekaks täysin vakaata menoa ja yhtä äkkiä onki kauhia vatkaus päällä * juu, aiemmin olikin juttua niist tobyn iskareist, 390 euroo ei oo kyl ollenkkaan paha jos on vielä toimiva kapistus.
    Nii ja nimenomaan kiihdyttely mutkista epätasaisuuksien yli aiheuttaa woblaamista. Kyllä tuo 10R on aika herkkä etupäästään, laittasin siihen kyllä heti ohjausiskarin.

peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Oon samaa mieltä ohjausiskarin kanssa, hommaa heti vaan ja paikalle myös..
    Suoraan availee ihan turvallisestikin mut pieni kallistus/railo tms.. se on yleensä kerrasta menoa ja suhteellisen nopeastikin..

Onnea uudelle menopelille..

Onnea.

Turvallisia kilometrejä...
    Lainaa (peksu @ Heinä. 25 2005,13:59) kirjoitti
    Suoraan availee ihan turvallisestikin mut pieni kallistus/railo tms.. se on yleensä kerrasta menoa ja suhteellisen nopeastikin..
    Sinänsä pistää vähän ihmettelemään että miten tuollaisa pyöriä voi tehtaalta tulla ulos... kuulostaa vialliselta suunnittelulta mun korvaan *
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Kuulema uusiin asennellaan valmiiksi ohj.iskareita.. entiedä, tehtaalla tai jälleenmyyjillä.. jotain huhupuheita kuulin.
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 22 2005,10:20) kirjoitti
    Riippuu varmaan ajotyylistä, ja siitä kuinka rivakasti sillä ajelee. Jos reippaammin ajelee, tai radalla, niin en vois kuvitella miten sillä selviää ilman ohjausiskaria? Eikös Johtajallakin meinannu radalla käydä alussa hassusti muutaman kerran ilman ohjausiskaria?
    Viisastuin kerrasta. Tankslapperi tuli ekalla kerta kun vääsin tupin nurin. Slicksit alla (=tajuton pito, hieman levoton rengas). Sain pyörän mittariin 500km tms. ja totesin, että testataan miten irtoaa. Pyörä oli avatessa hieman kallellaan motoparkin takasuoralle. Räppäsin kaasun auki ja pyörä keuli hieman kallellaan varmaankin kakkosen tehoalueen loppuun. Vaihdettaessa keula putosi alas ja seurasi helvetillinen tankslapperi. Olin aivan varma, että nyt meni henki. Pyörä oli menossa suoraan bussipysäkistä ulos ja vauhtia noin 160-180. Takajarrua ei voinut ajatellakaan, ja hyvä kun eteensä näki. Slapperi loppui juuri ennen ulosmenoa, ja sain pyörän räpylään täysin viime tingassa. Sain sen käännettyä asfaltin reunaa viistaen. Pari metriä mentiin hiekan puolella. Hyvä näin, sillä pyörä olisi takuulla lähtenyt alta, jos se olisi osunut slapperin aikana hetkeksikään hiekalle.

En ikinä ajaisi radalla vapaaehtoisesti ilman ohjausiskaria. Tuolloin oli pakko, sillä sain pyörän pari viikkoa ennen '04 ekaa kisaa ja ohjausiskarin toimitus oli myöhässä.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (jjari @ Heinä. 25 2005,14:36) kirjoitti
    Lainaa (peksu @ Heinä. 25 2005,13:59) kirjoitti
    Sinänsä pistää vähän ihmettelemään että miten tuollaisa pyöriä voi tehtaalta tulla ulos... kuulostaa vialliselta suunnittelulta mun korvaan *
    Aggressiivisella keulakulmalla lienee haettu nopeutta ja ketteryyttä radalla, ja sitä on saatukin. Sivutuotteena tulee tuo keulan elävyys. Ohjausiskarin puuttuminen lienee riippunut myyntihinnasta, jota on yritetty puristaa alas.

Uusiin kymppeihin todellakin asennetaan ohjausiskari samaan rahaan, ikäänkuin "takuukorjauksena". Sitä en tiedä kuka lystin maksaa, ilmeisesti tehdas.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    Lainaa (Make80 @ Heinä. 25 2005,17:15) kirjoitti

Uusiin kymppeihin todellakin asennetaan ohjausiskari samaan rahaan, ikäänkuin "takuukorjauksena". Sitä en tiedä kuka lystin maksaa, ilmeisesti tehdas.

Ootsä saanu kymppiis ohjausiskarin kaupan päälle? Mä en ainakaan saanu, sain kyl öhläriin hyvän tarjouksen..

Tunnus suljettu
    Liittyi Oct 2004
    Kirkkonummi
    Mun 10R nauttii joka tilanteessa. Jos osaa niin osaa. Ja mun mielestä japskit osaa tehdä aika brutaalin näkösii takahärveleitä. Vilkut vois ehkä olla vielä modattujamma.
  30.  
    mielenkiintoisia hetkiä 10r:n parissa
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen