Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
    perkeleen perkele... olin tyhmä ja lainasin siskolle omaa pyörää.
    siinä se heitti pienen lenkin ja tuli takas parkkikselle ja oli laittavinaan seisontatukea alas. sitten se hyppäs kyydistä pois ja pyörä kaatu tonttiin
    vasemmalta puolelta meni kytkinkahva, peili ja moottorista se sivukoppa.

siinä sitten vähän aikaa kiroilua ja soitin sumekolle ja kysyin osien hintaa... 290€ tulis maksamaan... taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
    Don't hate the player, Hate the game
    Lainaa (excalibur22 @ Heinä. 21 2005,17:16) kirjoitti
    taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
    No jos et itse maksa, niin ei kai sillon väliä..

Mutta kuitenkin, omavastuu n. 150 egee, bonarit putoo 20 pinnaa, eli maksat ensi ja seuraavana kesänä sitten aika lailla enemmän noita maksuja että ei järkeä ton kokosessa vahingossa. Siihen menee kuitenkin se muutama satanen ylimäärästä.. Mutta mitenpäin vaan.
    Kannattaa laskee tarkkaan onko järkevää menettää bonukset. Omassa vakuutuksessa omavastuu tollasessa 150 egee. Tilaa osat jostain muualta ku Sumekolta, linkkejä löytyy tuolta kawatalkista muistaakseni. Kaikista helpointa o tietty pistää systeri maksaan koska juuri HÄN unohti sen standin.
    Heinäpään Härkä, zx-10r
    paitti jos sattuu olemaan rahotusyhtiön vakuutukset niinkun varmaan aika monilla nykyään. Niin bonuksista ei tartte huolehtia..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Tai vaikka ois vakuutukset ihan yhtiöstä.. mutta bonuksettomat..

nimittäin tonnisessa pyöräs kasko täysin bonuksilla 980e/12kk ja bonuksettomana 1050e/12kk.. otin sit bonuksettoman ku bonarit ois tippunu 40ään
    nyt sitten varmistu että menee kotivakuutuksen piikkiin... maanantaina kustannusarvio ja sitten huoltoon
    Khöh....jää siin kopalle hintaa...
    Kahva EMC 10:-, peili jonku 30:-, kopalle jää hinnaksi 250:-??
    Onko juuri tosi?
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Heinä. 23 2005,09:01) kirjoitti
    Onko juuri tosi?
    Toi vasemman puolen koppa+tiiviste taisi sumekon mukaan olla aika lailla tuon 250 euroa. Mistäkö tiedän? Minun pyöräni kaatoi pikkuveli paikallaan.
    Koppa maksaa sumekolla 249 euroa. Kokemusta on. Löytyis koppa, ehjäksi korjattu naarmuista 100 ekee.

Onko juuri tosi?
    sumekon hinnat...
    peili n.45€ kytkinkahva n.20€ ja se koppa vähän päälle 200€
    Lainaa (VLU @ Heinä. 23 2005,12:57) kirjoitti
    Onko juuri tosi?
    Toi vasemman puolen koppa+tiiviste taisi sumekon mukaan olla aika lailla tuon 250 euroa. Mistäkö tiedän? Minun pyöräni kaatoi pikkuveli paikallaan.
    heh... löytyi kohtalon toveri
    Lainaa (upsidedown @ Heinä. 23 2005,13:40) kirjoitti
    Koppa maksaa sumekolla 249 euroa. Kokemusta on. Löytyis koppa, ehjäksi korjattu naarmuista 100 ekee.
    Ja oikean puolen koppa on samaa hintaluokkaa, nimim. kokemusta on täälläkin. En tosin ostanut vaan fixailin vanhan kun oli vain pintanaarmuja.
    Huh, elämä on.....
    sitten kait...
    Lainaa (excalibur22 @ Heinä. 22 2005,19:00) kirjoitti
    nyt sitten varmistu että menee kotivakuutuksen piikkiin... maanantaina kustannusarvio ja sitten huoltoon
    mitenkäs sait tuon kaadon kotivakuutuksen piikkiin
    meni systerin kotivakuutukseen... sano että kaato pihassa paikallaan.
    Lainaa (excalibur22 @ Heinä. 25 2005,00:29) kirjoitti
    meni systerin kotivakuutukseen... sano että kaato pihassa paikallaan.
    Nerokasta, toi o muistaakseni joku vastuuvakuutus tms, se sisältyy joihinki kotivakuutuksiin. Onni onnettomuudessa...
    Heinäpään Härkä, zx-10r
    Lainaa (Vince TB @ Heinä. 25 2005,03:09) kirjoitti
    Nerokasta, toi o muistaakseni joku vastuuvakuutus tms, se sisältyy joihinki kotivakuutuksiin. Onni onnettomuudessa...
    Mutta omavastuu se on siinäkin maksettavana => tuollaisessa vahingossa aika pieneksi sitten lopulta jää se vak.yhtiön maksuosuus. Tosin säästöähän se on jo eurokin
    - Pyörä myyty jo pois -
    plus jotta ei itte tartte vaihtaa osia..
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    mulle se olisi ollut ihan sama vaikka olisi mennyt kaskosta... mutta nyt tulee melkeen 200€ halvemmaksi systerille
    Lainaa (HiTec @ Heinä. 25 2005,09:33) kirjoitti
    Mutta omavastuu se on siinäkin maksettavana => tuollaisessa vahingossa aika pieneksi sitten lopulta jää se vak.yhtiön maksuosuus. Tosin säästöähän se on jo eurokin
    Meinasin lähinnä sitä et nyt ei mee ainakaan kaskon bonarit. Ainakaan mun kotivakuutuksessa ei o bonuksii...
    Heinäpään Härkä, zx-10r
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    siinä se heitti pienen lenkin ja tuli takas parkkikselle ja oli laittavinaan seisontatukea alas. sitten se hyppäs kyydistä pois ja pyörä kaatu tonttiin

siinä sitten vähän aikaa kiroilua ja soitin sumekolle ja kysyin osien hintaa... 290€ tulis maksamaan... taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
    Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
    Ajelet muoviluodilla.En todellakaan halua maksella toisen tyyppisellä ja kokoisella pyörällä tolla periaatteella maksatettuja vahinkoja omassa vuosittaisessa vakuurusmaksussa.
    Rupeen hakeen ulkomaista vakuuttajaa ihan vakavissani, koska nämä Suomen vakuutusyhtiöt on todella syvältä .V...u.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
    Lainaa (Vince TB @ Heinä. 25 2005,20:35) kirjoitti
    Lainaa (HiTec @ Heinä. 25 2005,09:33) kirjoitti
    Meinasin lähinnä sitä et nyt ei mee ainakaan kaskon bonarit. Ainakaan mun kotivakuutuksessa ei o bonuksii...
    eikä mun kaskossa... kun on rahotusyhtiön kasko
    Lainaa (Jutajammu @ Heinä. 26 2005,01:02) kirjoitti

Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
    Ajelet muoviluodilla.En todellakaan halua maksella toisen tyyppisellä ja kokoisella pyörällä tolla periaatteella maksatettuja vahinkoja omassa vuosittaisessa vakuurusmaksussa.
    Rupeen hakeen ulkomaista vakuuttajaa ihan vakavissani, koska nämä Suomen vakuutusyhtiöt on todella syvältä .V...u.
    otappa kuule kuukkelista kuvahaku ja kirjota siihen kawasaki z750!!!
    tuu sit sanoo ajanko mä muoviluodilla!!! mä luulen ettäsun daavitsonissa on enemmän muovia ku mun zetassa

kaikennäköstä hiihtäjää täälläkin liikkuu
    On näköjään enemmänkin tällästä liikkellä. Itelle kävi niin että sisko pisti pyörän lunariin. Tosin sopii mulle. Ei tarvi nähdä vaivaa ja myydä pois isomman tieltä
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
    Viime kesänä kun käytin Busaa paikoiltaan kyljellään tuli laskeskeltua missä vaiheessa kaskoa kannattaa käyttää (omavastuut + bonuksien menetykset huomioiden). Oman pyörän kohdalla lopputulokseksi tuli jotain 500-1000 euron väliltä. Eli jos vahinko menee tuon alle niin sitten omasta pussista. Toisinsanoen tuo täyskasko on käytännössä vain täystuhon varalta olemassa...
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Puristaako pipo päätä?

Tässä on Z750 kuva:

Onko tämä nyt sitten muoviluoti?
    Pain is just weakness leaving the body
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 26 2005,11:30) kirjoitti
    Puristaako pipo päätä? Onko tämä nyt sitten muoviluoti? *
    Se kommenttihan tuli HD-mieheltä. Niillehän Massey-Fergusonitkin ovat ylinopeita hightech-kulkuneuvoja.
    - JAM Racing Team -
    ObiVanKenobi

30.  
    On se niin epäreilua että kaikki pikku mokat nostavat juuri sun vakuutuksesi hintaa. Jos se o ni vittumaista maksella muitten mokia ja sulle ei koskaan tapahdu mitään ni aja ilman vakuutuksia kuten moni muukin.

Vaikka Z750 ei omasta mielestäni kauhee muoviluoti olekaan, niin kyl ihan oikeestakin muoviluodista saa koneen posken lommolle ilman et katteet menee paskaks, vaatii vaan vähän reenii... Ja taas sun harrastuksen kustannukset nousee!
    Heinäpään Härkä, zx-10r
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen