olettekos laittaneet vastaviin pyöriin moista? jäikö katti pois vai? ja se takuu...sopiiko siis pistää edes? saisi noita ääniä kohalleen jos ei muuta!
niin ja onko kellään varmaa faktaa mitä uuteen pyörään saa laittaa ja mitä ei?
Joo on tullu laitettua ja merkki oli LeoVince. Katalysaattori lähtee pois. Ko. putkessa on paikka lamda anturille ja tuki, ettei tarvii ottaa keskiseisontatukea pois. Toimii loistavasti ja äänetkin on ihan OK. Kaikki tietysti sanoo että Powercommander pitäs laittaa, mutta tiedä tuota, kun toi lamda anturi on kuitenkin pelissä mukana. Monet valmistajat myy noita putkia mutta niihin joko joutuu itse tehdä ton anturin kiinnityksen tai sitten joutuu keskiseisontatuen ottaa pois. Mä ostin pyörän MotoRaumasta ja soitin niiden huoltoon ja kysyin, että mites takuut, niin vastasivat ettei vaikuta sliparin vaihto siihen.
säädettiinkös sun pyörää mitenkään? käykö jossain välissä siis laihalla sliparin kanssa vai onko vain huhu puhetta?
Mulla on Mivv:n slipari ja siinä oli kans valmiina paikka lambda-anturille. Mulla on myös seosmittari jatkuvatoimisessa käytössä, eikä mene missään vaiheessa laihalle. Että voi ajaa ilman säätämistä aivan rauhassa.
1290 Super Duke R
juuri luin tuolta tylyttäjän kommentit että f4i.stä tuli paska ajettava ilman säätöjä. parempi oli ilmeisesti orkkiksena..![]()
No mun mielestä ei muuttunut mitenkään ajettavuudeltaan vakioon verrattuna.
Tuli tilattua slipari Italiasta.
www.redracingparts.com
G&G Bike:n titanium vaimennin irroitettavalla db-killerilla, lamdan paikka ja keskiseisontatuen tuki. Toimitus toimii, paketti perillä 10 päivässä.
Ja muuten melkein puoleen hintaan suomen hintoihin verrattuna...![]()
No tylyttäjä nyt kirjoittaa ihan mitä sattuu.(santtu-cbr @ Heinä. 22 2005,21:37) kirjoitti
Itselläni tuli Leovincen sliparilla F4i:stä varsin hyvä, PC:n säätö ei auttanut sen jälkeen juurikaan moottorin ominaisuuksiin vaan ainoastaan polttoaineen kulutukseen. Täysputkella tarvittiin sitten PC...