Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Tuossa joku aika sitten kun tultiin helsingistä työkaverin kanssa kuorma-autolla ja en sitten kehdannut kaveria aamuyöllä pistää kävelemään kotiinsa niin tarjouduin heittämään sen mopolla... Ai että kyllä kissa vikuroi mutkissa ja tuntui todella epämiellyttävältä kun takana istui 110kiloinen äijä iso reppu täynnä(kaljaa varmaan)

Jousituksia en jaksanut alkaa siinä säätelemään, olisiko ollut paljonkin vaikutusta? Vai mikäs se 600:sen kyykyn kantavuus keskimäärin on, nyt painoa oli siis vajaa 200kg, eli suurin piirtein sama mitä koko pyörä painaa

50kiloista avovaimoketta ei juuri edes huomaa siellä takana keikkumassa
    K750 -61
    Meikäläisen R6 manuaali sanoo jotta 180kg saa lastata yhteensä. Tulee muutenki hankalaa jos ylähytissä on huomattavasti painavempi ihminen. Mutta se + penkin koko on hyvä suodatin siihen että minkä kokoista naarasta siellä roikkuu kyydissä
    Lainaa (wille- @ Elo. 25 2006,14:23) kirjoitti
    Jousituksia en jaksanut alkaa siinä säätelemään, olisiko ollut paljonkin vaikutusta?
    On sillä vaikutusta. Takajousen esijännityksen säätö maksimiin aina tuollaisissa tilanteissa, tosin ei se prätkä välttämättä siitä autuaalliseksi ajaa muutu.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Viimekesänä kaverilla ja minulla oli kimppapyöränä 600 cbr ja ei kaveri valitellu mitään kun parikertaa tehtiin vaihto niin että kaveri heitti minut kotiin. Kaveri painaa ~70kg ja minä ~105kg. Ja tänäkesänä fzr 1000:ssa minulla oli kyydissä ~60kg painava nainen, joka ei ikinä ennen ollu kyydissä ja kyllä sen huomasi siinä takana. Toinen samankokoinen naikkonen oli kyydissä pari päivää myöhemmin, ja sitä ei huomannu muuten ku jarrutuksissa kun painautu selkää vasten. Kai se vähän riippuu myös kyyditettävästä, mutta tietysti painorajat on myös pyörissä.
    Kaksi raavasta miestä aatamin nahkapuvuissa pienen kyykyn selässä, tiukka ote kuskista kyytiläisellä, ai että on kaunista
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
    En halua isoa ihmistä kyytiin enkä edes pieniä miehiä, sirot naiset menee kun ei haittaa vaikka vähän vasten painautuukin ja pitää tiukasti kiinni Olen koittanut välttää taksin ajoa pyörällä, mielummin sitten vaikka autolla jos on pakko jotain kuljettaa paikasta a paikkaan b.

Kokemuksia on kun on yläpainoinen ja ylipainoinen kyyditettävä ja ei osaa pitää vastaan jarruissa yhtään tuntuu jo kaupungissa aivan kauheelle saatikka sitten jos joutus 100km/h jarruttamaan voimakkaasti ois varmaan sen päivän ojentaja treenit tehty.Miten siinä ohjaatkaan enää kun saa vaan painaa käsillä vastaan minkä ikinä jaksaa.
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    Minä itte 50kg/166cm ja pomo tuli kyytiin 90kg/190cm, oli siinä 9r:ssä pitelemistä pienellä miehellä

Heti meinasin kaatua paikalleen ku se hyppäs kyytiin vähän vauhikkaammin ja toinen mun jaloista ylttää jotenkuten vaan maahan paikallaan...
    - Vahingonilo on paras ilo, siinä ei ole tippaakaan kateutta -
    Eihän se painosta kiinni ole vaan siitä kyyditettävän taidosta/tiedosta.

Voi olla pienikin ihminen, mutta jos tietämättään pyörii, hyörii ja vaihtaa painopistettä sekä pistää kallistuksessa hanttiin, niin eihän siitä mitään tule.

Olen joskus kyydinnyt hyvinkin kevyttä henkilöä suurella tuskalla ja toisen kerran taas 130kiloista karjua melkein huomaamamtta (muuta kuin alentuneen tehon :-) ).

Tietty nuo korotetulla "takapenkillä" varustetut vinkuvat peräpuikot saattavat olla toisenlaisia.
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 25 2006,19:01) kirjoitti
    korotetulla "takapenkillä" varustetut vinkuvat peräpuikot

*reps*

* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa (SamiN @ Elo. 25 2006,20:38) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 25 2006,19:01) kirjoitti
    korotetulla "takapenkillä" varustetut vinkuvat peräpuikot

*reps*
    Kauniisti muotoiltu
    ainakin keulii herkemmin.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
    no ei sen kyyditettävän paljoa siellä tarvinnu heilua kun jos mutkassa oli pieniäkin heittoja niin pyörä heijas mukana kyllä kans aika hyvästi... noh ehkä ois pitäny ruuvailla ainaski takanta säädöt jäykimmilleen mut..
    K750 -61
    Lainaa (Savier @ Elo. 25 2006,20:51) kirjoitti
    Kauniisti muotoiltu
    Mjoo, no mä oon varppina ainoa täällä joka saa hymiötkin typotetttua
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Mitenkähän ratkaisevasti pyörän ajo-ominaisuudet mahtavat muuttua raskaassa lastissa? Huomasin tuossa vaimokkeen kanssa liikkeellä ollessa (mukana täydet kolme laukkua tietysti) että hiukan "kiireisemmän" ohituksen jälkeen pyörä käyttäytyi omalle kaistalle palatessa vähintäänkin levottomasti jonkin aikaa, ja alkoi epäilyttää että ZR7:n rajat tulivat siinä vastaan. Juu, toista kertaa en noin kiireellä ohi enää lähde, ainakaan täydessä lastissa.
  14.  
    Itellä oli vanhassa 1100-XX:ssä sama homma. Keula tuppas olee vähä painoton ku kyyditsi 110 kiloista kaveria ja itellä elopainoa 72 kiloa.

Uudessa busassa ei tätä tapahdu ku pelkääjänpaikka on suunniteltu vähä paremmin. Nojautuu vähä enemmän eteenpäin sen kyytiläisen paino.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson