Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Kaikki topikit mitä Speed Triplestä löysin tuntui käsittelevän tuota uutta mallia..

    Eli onkos noiden koneissa sitten minkälaista muutosta tapahtunut? Onko tuossa vanhassa jotain ehdottoman heikkoja tutkimisen vaativia paikkoja? Entäs tekniikassa muuten?

    Mitä istuskelin päällä ja käyttelin tuntui käyvän tosi nätisti, varsinkin vähän kierroksia antaessa ääni on nätti, vetää vertoja liki bokserille
    Yllättävän yläpainoiselta tuntui käsitellä(paikallaan), jos jollakin on kommenttia moisen ajo-ominaisuuksista, koneen käytöksestä jne, saa kertoa!

    Pieni kuume pääsi syttymään ja toisaalta olen katsellut jotakin asvaltti kulkinetta toiseksi fillariksi, ja vähän harvinaisempi peli olisi pelkkää plussaa.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  2. #2
    Kukaan ei vissiin enää ajele noin vanhoilla vehkeillä... mutta minä ajelen kohta

    Eli tuore rumpan omistaja tässä.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  3. #3
    Taitaa olla vähissä noi vanhemmat täällä. Onnittelut kaikkien fightereiden esi-isän hankinnasta.
    Ducati Diavel Dark
  4. #4
    Ei nyt äkkisältään tule mieleen kun että kaasarit on vaihtunu ruiskuun ja teho on lisääntynyt myöhemmässä vaiheessa, leikö juuri tuosta muutoksesta johtuen
    Ymmärtääkseni mitään isompia muutoksia ei ole tehty ennen tätä vuotta. Viisaammat korjatkoon taas
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  5. #5
    ...ja koneen iskutilavuus kasvanut. Tietääkseni ekat Triplet käytti samaa konetta(885cc) kuin (900)Tridentit, Tigerit, Legendit, Adventurerit ja Thunderbirdit. Tietty hiukka eri palikoilla varustettuna...

    Varhaisemmissa malleissa kuulemma käämit(?) menee vaihtoon jossain vaiheessa(englanniksi coils). Trumppa -keskustelusivut auttaa, ja saa neuvoja.

    Käsittääkseni varmatoiminen, varsinkin cruisereitten 70hp versiot.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  6. #6
    Lainaa (CJ200 @ Heinä. 31 2005,22:26) kirjoitti
    ...ja koneen iskutilavuus kasvanut. Tietääkseni ekat Triplet käytti samaa konetta(885cc) kuin (900)Tridentit, Tigerit, Legendit, Adventurerit ja Thunderbirdit. Tietty hiukka eri palikoilla varustettuna...

    Varhaisemmissa malleissa kuulemma käämit(?) menee vaihtoon jossain vaiheessa(englanniksi coils). Trumppa -keskustelusivut auttaa, ja saa neuvoja.

    Käsittääkseni varmatoiminen, varsinkin cruisereitten 70hp versiot.
    Eli tarkoittanee puolia?

    Nyt pyörä on tallissa ja ihan hyvältä näyttää, tällä viikolla saanee kilven siihen ja ajoon. Kiitokset linkistä!
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  7. #7
    Lainaa (antti @ Heinä. 29 2005,14:54) kirjoitti
    Kukaan ei vissiin enää ajele noin vanhoilla vehkeillä... mutta minä ajelen kohta

    Eli tuore rumpan omistaja tässä.
    Vielä kerran onnea ja tuoppas se kaunokainen näytille
    Arlen who?
  8. #8
    Lainaa (900S.i.e @ Elo. 03 2005,08:41) kirjoitti
    Lainaa (antti @ Heinä. 29 2005,14:54) kirjoitti
    Kukaan ei vissiin enää ajele noin vanhoilla vehkeillä... mutta minä ajelen kohta

    Eli tuore rumpan omistaja tässä.
    Vielä kerran onnea ja tuoppas se kaunokainen näytille
    Juuh, tänään sain jo kilvenkin siihen. Toivottavasti mörökölli ei tee mun kaunokaiselle pahoja asioita ;)

    Voi jestakset sentään mikä show kilven hankkiminen oli...



    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  9.  
  10. #9
    Kölli tykkää öljyltä tuoksuvista pyöristä joista ei löydy kiinalaista käyttö-ohjetta



    Arlen who?