Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Tulipa eilen avarrettua omaa mopoilukokemusta. Kokeilin kaverin Yamaha XJR 1200sta jota on jonkin verran piristetty (kansi laitettu, akran kokoputkisto yms tuuninkia) ja täytyypä sanoa että kylläpä oli hauska laite. Vääntöä on aivan helvetisti ja joka vaihteella lähtee kuin raketti, sai pitää kunnolla tangosta kiinni reippaassa peruskiihdytyksessä. Vau! Ja ne akran soundit hivelevät korvaa.

Vaikka omassa gixerissäkin on potkua ihan riittävästi omiksi tarpeikseni, niin nyt tajusin näiden "möhkö" -tyyppisten fillarien viehätyksen
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (AnDy @ Heinä. 20 2005,11:50) kirjoitti
    Tulipa eilen avarrettua omaa mopoilukokemusta. Kokeilin kaverin Yamaha XJR 1200sta jota on jonkin verran piristetty (kansi laitettu, akran kokoputkisto yms tuuninkia) ja täytyypä sanoa että kylläpä oli hauska laite. Vääntöä on aivan helvetisti ja joka vaihteella lähtee kuin raketti, sai pitää kunnolla tangosta kiinni reippaassa peruskiihdytyksessä. Vau! Ja ne akran soundit hivelevät korvaa.

Vaikka omassa gixerissäkin on potkua ihan riittävästi omiksi tarpeikseni, niin nyt tajusin näiden "möhkö" -tyyppisten fillarien viehätyksen

Rock
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  3.  
    Juu, mäkin oon aina tykänny ajaa semmossilla että vääntää alhaalta. Pienellä laitolla saa lisävääntöä vakioon lisääkin. Ja koneeseen saa osia jos minkälaisia, lisäksi aika helppo laittaa itse.

Mutta vanhemman XJR:n ulkonäkö, se on parasta siinä...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.