Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 61:sta
    Lainaa (Transalp @ Heinä. 19 2005,21:35) kirjoitti
    Lainaa (matkamotoristi @ Heinä. 19 2005,21:29) kirjoitti
    Tässä liikenneympyrän mallia:

http://www.swindonweb.com/life/lifemagi0.htm
    No huh huh Tuolla sattuu varmaan 100 kolaria päivässä!
    En nyt tiedä, vähän pitempään kun mietti, niin aika sujuvaltahan toi näytti. Vasemman puoleinen liikenne vaan hämää.
    Niin ja jossain oli ajo-ohjeet tyyliin paikalliset/turistit.
    Joskus muinoin vuonna yks ja kaks oli oikeasti liikennekahdeksikko, jossa vaihdettiin oikeanpuoleisesta liikenteestä vasemmanpuoleiseen. Tornion ja Ruotsin Haaparannan välillä. Hämäriä muistikuvia lapsuudesta, oisko ollut joskus 60-luvun lopulla, kun ruotsalaiset lopulta hoksasivat *, että suomalainen ei paljon väistele!
    Lainaa (PikkuNiilo @ Heinä. 19 2005,18:21) kirjoitti
    Tässä yksi liikenneympyrä, jossa ympyrään tulevalla etuajo-oikeus....
    Onkos toi Viinikan ympyrä sitten oikea virallinen liikenneympyrä. Eihän siinä voi ns. ajaa rinkiä vai voiko (kun en ole kokeillu )?

Ja siihen rinkiajoon liittyen niin eikös ainakin siellä Vaajakosken kahden kaistan ympyrässä voi huoletta ajaa sisäkaistalla rinkiä Kerran muuten siinäkin ringissä tulin vauhdilla sisäkaistalta ulos ja moottoritielle, kun huomasin liian myöhään että tostahan mun pitikin mennä
    History: CB600F Hornet / YZF600R Thundercat / GSX1300R Hayabusa
    Tulkaapa poijjaat Lohjalle kokeilemaan miten ihmiset EIVÄT osaa ajaa ympyrässä. Uskomatonta toimintaa
    Se piirtää jol´on liituu...
    Lainaa (peekoo @ Heinä. 19 2005,22:24) kirjoitti
    vaihdettiin oikeanpuoleisesta liikenteestä vasemmanpuoleiseen. Tornion ja Ruotsin Haaparannan välillä.
    On tuokin voinut olla aika härdeli vaihtaa liikennesuuntaa Tietty liikennemerkkejä, -valoja ja -opasteita ollaan jo hyvissä ajoin asenneltu uutta vastaamaan jne. mutta kun kuljettajienkin piti vain päivästä x lähtien muuttaa ajosuuntansa

Hieman vastaavia "mielenkiintoisuuksia" aiheuttaa nämä autot joissa hallintalaitteet ovat "väärällä puolella", kuten esim. postin kalustossa Meidänkin nurkilla joku "onnekas" on tuollaisen vanhan posti-toitsun alleen hommannut kun hintakaan ei kuulemma ollut paha - miksiköhän

Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    kuinkahan monta kiertoliittymää suomesta löytyy jossa ei ole liittymään tulevilla kolmiota?

oma veikkaukseni 0 (nolla)
    pyörää vailla.
    Lainaa (ande @ Heinä. 19 2005,20:29) kirjoitti
    Lainaa (Cubix @ Heinä. 19 2005,18:04) kirjoitti
    Lainaa (ande @ Heinä. 19 2005,17:27) kirjoitti
    Lainaa (Jürgen @ Heinä. 19 2005,14:35) kirjoitti
    Kyllä mun käsittääkseni ympyrässä olevalla on etuajo-oikeus.
    ei oo jos ei ole kolmiota ympyrään tulijoilla sehän on sillon niin sanottu tasa arvonen risteys aikanaan esimerkiksi lahdessa oli paljon liikenneympyröitä joihin tulevilla teillä ei kaikissa ollu kolmiota ja silloin ympyrässä ajava väistää koska ympyrään saapuva tulee ympyrässä ajavaa nähden oikealta.
    Niin ja poliisi kirjoitti lahdessa sakot Minulle kun tulin varmaankin samaiseen ympyrään lahdessa, elikkäs kyllä ne pollaritkin sen sellain mieltää että tulija väistää ja näin sen pitääkin olla *
    jos toi sun syntymäpäivä pitää kutinsa (86) niin tuskin oot tullu samaiseen/samaisiin ympyröihin joita lahdessa aikanaan oli montakin
    ku korkeintaan turvaistuimessa
    kyllä se paikkaansa pitää, Hmmm.... Joku varmaan oli käynyt hakemassa ne kolmiot sieltä ympyrältä poikke. kun niitä ei poliisitkaan löytänyt vaikka ne siinä pitäisi olla
    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
    Lainaa (äffäkikseri @ Heinä. 20 2005,12:53) kirjoitti
    Tulkaapa poijjaat Lohjalle kokeilemaan miten ihmiset EIVÄT osaa ajaa ympyrässä. Uskomatonta toimintaa
    Itse asiassa tästä Lohjan "ympyrästä" tämä ketjun idea sai alkunsa... Ihme pösilöitä sieltä tuppaa kylkeen/nokkaan!
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (bubblefaerie @ Heinä. 20 2005,19:40) kirjoitti
    Itse asiassa tästä Lohjan "ympyrästä" tämä ketjun idea sai alkunsa... Ihme pösilöitä sieltä tuppaa kylkeen/nokkaan!
    Onko sielläkin lappu, että "Korkeintaan kolme kierrosta."
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Lainaa (MattiR @ Heinä. 20 2005,19:50) kirjoitti
    Ei sentään.. Ja on niin pieni ympyrä että pystyyköhän siinä kolmea kierrosta ajamaankaan
    [QUOTE= (Jürgen @ Heinä. 19 2005,22:55)]
    Lainaa PikkuNiilo,Heinä. 19 2005,18:21 kirjoitti
    Ja siihen rinkiajoon liittyen niin eikös ainakin siellä Vaajakosken kahden kaistan ympyrässä voi huoletta ajaa sisäkaistalla rinkiä Kerran muuten siinäkin ringissä tulin vauhdilla sisäkaistalta ulos ja moottoritielle, kun huomasin liian myöhään että tostahan mun pitikin mennä *
    Jos nyt tarkoitat *Keski-Suomen Vaajakoskella Jyväskylän ohi menevän moottoritien toisessa päässä olevaa kiertoliittymää niin huomio Suurajoihin tuleville ja muutenkin Jyväskylässä liikkuville.

Kun kyseinen härdelli otettiin käyttöön oli siinä kaksi kaistaa (sisä-ja ulkokaista) ja esimerkiksi etelästä päin ympyrään tulevassa tiessä on kaksi kaistaa.

Kun sitten katsot nykyään tarkemmin ympyrää niin huomaat että kaistaviivat on poistettu eli
    Vaajakosken kiertoliittymässä ei ole kuin yksi kaista tällä hetkellä. Ilmeisesti joku inssi sai ahaa elämyksen että täällä ei osata ajaa liikenneympyrässä ja kahdella kaistalla -> päätti sekoittaa pakkaa lisää ja teki ympyrästä kahden kaistan levyisen yksikaistaisen ympyrän poistattamalla viivat kaistojen välistä.

Jatkuvasti liittymään ajetaan surutta kahdella kaistalla (epäilen että asialla ovat muualta tulevat tai jotka eivät vaan sitä ole tajunneet että ympyrässä on vain yksi ajokaista) Pyörällä ei viitsi lähteä työntämään siihen rinnalle samaan aikaan ja mikäli viittomaan rupee niin ovat monttu auki että W00t. Parempi vaan naureskella peilivisiirin takaa ja kattoa ettei jää itse alle.

<br />
    Onkos se sitten paska puhetta että kaistoja on niin monta ku siihen autoja mahtuu?(tietysti jonkinlaisella turvavälillä..)
    Muistelisin että meillä aikoinaan autokoulussa näin opastettiin... siis jos mahtuu ilman ongelmia kaks autoa rinnakkain niin senkus, oli sitten viivoja tai ei.
    pitää tehä sitä mikä hauskimmalta tuntuu
    Lainaa (bubblefaerie @ Heinä. 20 2005,19:58) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Heinä. 20 2005,19:50) kirjoitti
    Ei sentään.. Ja on niin pieni ympyrä että pystyyköhän siinä kolmea kierrosta ajamaankaan
    Kierrosrajoittimesta mieleeni tuli, että koulun alottajaiskekkereissä Tampereella ajeltiin tkl:n haitaribusseilla ympyrää useampi kierros. Mahtoi ulkopuolisesta näyttää hassulta.

Ja tuosta kaksikaistaisuuden poistamisesta; ajoradan samaansuuntaan menevällä osalla on niin monta "kaistaa" kuin siihen kulkineita sopivasti sopii. Eli viivan poistaminen ei tee suoraan yksikaistaista.

e: Ja mä sit jätin vissiin ton viimisen viestin lukematta..

TL1000R
    Tuo vaajakosken liikenneympyrä tehtiin aikoinaan sen takia kaksikaistaiseksi jotta rekat eivät tuki sitä. Jälkiviisaana sitten tajuttiin että täysperävaunuinen turjake ei mahdu siihe auton kanssa vierekkäin joten keskiviivat poistettiin ja siitä tehtiin yksi- kaistainen.

Itse olen kotilon saanut komeille naarmuille aikoinaan kun siinä oli vielä keskiviiva ja ajoin rekan ja tiilenväliin, jolloin perävaunu leikkasi senverta että teki autosta makkaran hoddoggiin :C

eikä edes ollut oma auto.
    pyörää vailla.
    TÖSÖS !
    Koska jokaisen tienkäyttäjän on noudatettava riittävää huolellisuutta ja varovaisuutta vahingon ja vaaran välttämiseksi ,kiertoliittymässäkin on ajettava "niin lähellä oikeata reunaa kuin se vaaratta on mahdollista .
    Ja kun kiertoliittymästä aina poistutaan oikealle on se tapahduttava oikeasta reunasta ja se on osoitettava näyttämällä suuntamerkkiä , olosuhteet huomioonottaen niin ajoissa jotta muut tienkäyttäjät voivat havaita suunnanmuutoksen .
    Vaajakoske ympyräremontti on vielä kesken ko etelästä voi tulla kahta kaistaa ympyrään !!!!! Käsittämätöntä !!!!!
    Ja todellakaan missään väistämis-säännöissä ei ole mitään mainintaa ympyrässä olijoiden väistämisestä .
    Kyllä se osoitetaan tarvittaessa väistämisvelvollisuus merkillä .
    Triumph Tiger 800 XRX

Jos pikkuisen ajatellaan, niin onhan tämä ympyrä/kiertiliitymä huomattavasti nopeampi ja sujuvampi, kuin perinteinen t-risteys.
    Jos ympyrässä ajeleva joutuu joko väistään "oikealta" tai kolmion takaa, niin ollaan samassa tilanteessa kuin normaalissa t-risteyksessä.
    Ympyrässä ajavilla etuajooikeus. Mutta muista käyttää vilkkua poistuessasi ympyrästä. Lisää sujuvuutta.

Pysytään hengissä kesä kerrallaan
    Nyt kun kiertoliittymiin on tottunut, niin mielestäni ovat ne usein nopeampia ja sujuvampia verrattuna tavalliseen risteykseen, johon liittyy neljä tietä. Yleensä kiertoliittymiin pääsee ajamaan suoraan sisään. Voi johtua myös siitä, että kiertoliittymissä nopeudet pysyvät pienempinä kuin tavallisissa risteyksissä, joista ajetaan 60km/h läpi. Parhaiten toimii kolmioilla varustetut kiertoliittymät, ne joissa väistetään aina oikealta tulevaa ovat typeriä. Kai joku viisas virkamieskin on todennut kiertoliitymät turvallisiksi ja toimiviksi, koska niitä nykyään on joka kylässä.
    Honda VTR 1000F
    Lainaa (teeoo @ Heinä. 20 2005,22:42) kirjoitti
    Onkos se sitten paska puhetta että kaistoja on niin monta ku siihen *autoja mahtuu?(tietysti jonkinlaisella turvavälillä..)
    :
    Tässä Vaajakosken tapauksessa kyllä ja yleensäkin muissakin tapauksissa kyllä.

Liittyy myös läheisesti käytyyn lanesplittauskeskusteluun. Pyöränhän saa mahtumaan auton rinnalle helposti. Poliisin vastaukset voi lukea lanesplittausta koskevista topiceista mutta lyhyesti sanottuna sakon paikka jos poliisi haluaa/viitsii sakottaa.
    <br />
    en jaksanut lukea, mutta liikenneympyrän ja kiertoristeyksen ero on vain liikennemerkeissä. Liikenne ympyrässä on sisäänajaville kolmiot, kiertoristeyksessä ei. Kaistojen määrällä ei ole mitään väliä.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (kupoc @ Heinä. 20 2005,18:16) kirjoitti
    kuinkahan monta kiertoliittymää suomesta löytyy jossa ei ole liittymään tulevilla kolmiota?

oma veikkaukseni 0 (nolla)
    Meni pieleen, porvoossakin on ainakin yksi....

edit: niin ja onhan Porissakin niitä, puistojen risteyksessä ainakin. Siittä tuli mieleen et sekin on ajettu 21 kertaa ympäri ennenkuin polliisisetä sano et eiköhän jo riitä

Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Onko kyse siitä "ympyrästä" joka on tällätty 25-tien ja keskustasta tulevan tien risteykseen tietöiden ajaksi? Se on kyllä aika syvältä itsestään... eihän siinä mahdu edes kääntymään, perkele...

Saitko jonkun peltiin kiinni siellä?
    Lainaa (duracl @ Heinä. 21 2005,09:11) kirjoitti
    Onko kyse siitä "ympyrästä" joka on tällätty 25-tien ja keskustasta tulevan tien risteykseen tietöiden ajaksi? Se on kyllä aika syvältä itsestään... eihän siinä mahdu edes kääntymään, perkele...

Saitko jonkun peltiin kiinni siellä?
    Joo, siitäpä siitä. Ehkäpä se häipyy tässä syksyn mittaan.
    Ei onneks ihan kiinni tullu, mutta lähellä oli. Tuli joku ooppeli keskustasta päin, mä Hyvinkään suunnasta. *Olin siis jo ympyrässä, ja sen oli nähtävästi pakko tunkea puoli autoo siihen eteen, pidin pääni ja vedin väkisin siitä ensin.. Sellanen tahtojen taisto -hetki oli se. * Jouduin tekeen hassun mutkakoukkauksen ja se vaan tunki eteen... *

edit: On muuten hyvä olla autolla joskus liikenteessä, pääsee toteuttamaan näitä "minä olen oikeassa ja menen ensin, SINÄ väistät" -tilanteita... Pyörällä en ois viittiny.

Lainaa (bubblefaerie @ Heinä. 21 2005,09:15) kirjoitti
    Tuli joku ooppeli keskustasta päin, mä Hyvinkään suunnasta. Olin siis jo ympyrässä, ja sen oli nähtävästi pakko tunkea puoli autoo siihen eteen, pidin pääni ja vedin väkisin siitä ensin.. Sellanen tahtojen taisto -hetki oli se. Jouduin tekeen hassun mutkakoukkauksen ja se vaan tunki eteen...

edit: On muuten hyvä olla autolla joskus liikenteessä, pääsee toteuttamaan näitä "minä olen oikeassa ja menen ensin, SINÄ väistät" -tilanteita... Pyörällä en ois viittiny.
    Siis: Onko nyt tässä kyseisessä ympyrässä/liittymässä kolmiot tuleville?

"Vasemmalta tulijalla on väistämisvelvollisuus" !!! Yksiselitteisesti näin ellei muuta ole osoitettu liikennemerkillä (tai sulkuviivoilla, mitkä ovat persiistä Suomen talvessa kun niitä ei oikein tahdo lumen alta näkyä)

Tältä pohjilta, jos kiertoliittymään tuleville ei ole kolmiota, voisi periaatteessa aivan surutta tunkea vanhalla isolla turvallisella autonrotiskolla (esimerkiksi helmaruosteinen Saab 9000) ympyrässä olevan uuden mersun eteen, sillä mersukuski on tässä tapauksessa väistämisvelvollinen, vaikka onkin "liikenneympyrässä". Toisinpäin, tai pienemmällä ranskalaisella millin pellistä tehdyllä rotiskolla (esim. Renault 9) en itse viitsisi edellä mainittua kokeilla, sillä valitettavasti kaikenlaisia "oikeuksistaan kiinni pitäviä" suhareita löytyy liikkenteestä vähän liiankin paljon.

Näin siis niillä säänöillä joilla meidän on pelaaminen. Sääntöjen järkevyydestä en lähde tässä keskustelemaan.

EDIT: Ei palkokasveja nenään, kun ei ole minullakaan *virn*.

- "VFR kehrää ja paukkuu" -
    No on noissa kiertoliittymissäkin onneksi kehitystä tapahtunut. Pari esim. Helsingistä:

1. <a href="http://80.248.163.12/MAP.MzM4OTAxOS44NzI5ODYwMDA1IDY2ODUzNTUuMTk3MDA4MD AzIDQ1MCA0NTAgMSBia2dkIDMzODU4NzAuMCA2Nj
    c0OTQ0LjAgImFsa3VwIiBHIDMzODU4NzcgNjY3NDk1MSAic2lq YWludGkiIEYgc2hpcG91dA==.H7wNuqkXk8EXDaonPK3XqG8fB MI=.png" target="_blank">Tapaninkyläntien</a> liittymä on ns. 2-kaistainen ja suunniteltu about s.e. ulointa kaistaa pitkin pääsee aina seuraavasta pihalle. Eli pohjoisesta länteen ja lännestä etelään, mutta etelästäpä pääseekin ulointa kaistaa aina pohjoiseen saakka - weard

2. <a href="http://80.248.163.12/MAP.MzM4MTc0OC41NzkzNDUgNjY4MTAzMi43Nzg2OTcwMDEgND UwIDQ1MCAxIGJrZ2QgMzM4NTg3MC4wIDY2NzQ5ND
    QuMCAiYWxrdXAiIEcgMzM4NTg3NyA2Njc0OTUxICJzaWphaW50 aSIgRiBzaGlwb3V0.Ut8WoadPOsfOFbI9bhO4wLP
    HXXs=.png" target="_blank">Kaupintien</a> vielä rakenteilla oleva liittymä taasen on mallia "erotettu". Eli itse kiertoliittymästä on tehty 1-kaistainen, mutta lännestä pääsee etelään ja etelästä itään kokonaan omaa, oikein keskikorokkeella itse kiertoliittymästä erotettua kaistaa pitkin

Josta sitten tapaus 2 herättää ruuhkakysymyksen: Kun kerran esim. etelästä itään on se oma kaista, mutta itse liittymässä ei tuota kääntymistä ole erikseen kielletty = siis sallittu Meinaan "omaa kaistaa" Kaupintielle kääntyneet joutuvat väistämään heti liittymän jälkeen ympyrästä tulleita kun Kaupintie on vain 1-kaistainen => "omalla kaistalla" yleensä aikamoiset jonot pitkälle Pitäjänmäentielle, mutta liittymäkaista vetää varsin hyvin => koukkaus ympärän kautta = aikamoisen jonon ohitus
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Lainaa (Säätömies @ Heinä. 21 2005,14:32) kirjoitti
    Lainaa (bubblefaerie @ Heinä. 21 2005,09:15) kirjoitti
    Tuli joku ooppeli keskustasta päin, mä Hyvinkään suunnasta. *Olin siis jo ympyrässä, ja sen oli nähtävästi pakko tunkea puoli autoo siihen eteen, pidin pääni ja vedin väkisin siitä ensin.. Sellanen tahtojen taisto -hetki oli se. * Jouduin tekeen hassun mutkakoukkauksen ja se vaan tunki eteen... *

edit: On muuten hyvä olla autolla joskus liikenteessä, pääsee toteuttamaan näitä "minä olen oikeassa ja menen ensin, SINÄ väistät" -tilanteita... Pyörällä en ois viittiny. *
    Siis: Onko nyt tässä kyseisessä ympyrässä/liittymässä kolmiot tuleville?

"Vasemmalta tulijalla on väistämisvelvollisuus" !!! Yksiselitteisesti näin ellei muuta ole osoitettu liikennemerkillä (tai sulkuviivoilla, mitkä ovat persiistä Suomen talvessa kun niitä ei oikein tahdo lumen alta näkyä)

Tältä pohjilta, jos kiertoliittymään tuleville ei ole kolmiota, voisi periaatteessa *aivan surutta tunkea vanhalla isolla turvallisella autonrotiskolla (esimerkiksi helmaruosteinen Saab 9000) ympyrässä olevan uuden mersun eteen, sillä mersukuski on tässä tapauksessa väistämisvelvollinen, vaikka onkin "liikenneympyrässä". Toisinpäin, tai pienemmällä ranskalaisella millin pellistä tehdyllä rotiskolla (esim. Renault 9) en itse viitsisi edellä mainittua kokeilla, sillä valitettavasti kaikenlaisia "oikeuksistaan kiinni pitäviä" suhareita löytyy liikkenteestä vähän liiankin paljon.

Näin siis niillä säänöillä joilla meidän on pelaaminen. Sääntöjen järkevyydestä en lähde tässä keskustelemaan.

EDIT: Ei palkokasveja nenään, kun ei ole minullakaan *virn*.
    Kyllä, ooppelilla oli kolmio
    Enhän tässä muuten kehtaisi asiasta meuhkata
    Tässä yksi liikenneympyrä, jossa ympyrään tulevalla etuajo-oikeus. On muuten melkoinen hulabaloo kun nämä valot ovat ruuhka-aikana pois käytöstä tai vilkulla. Onneksi tätä sattuu nykyään vain muutaman kerran vuodessa.
    Minusta yleisesti hyväksytty (myös poliisien käytössä olen kuullut) termi "Viinkan sekottaja" kuvaa mainiosti tuota hässäkkää.
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Lainaa (b1200 @ Heinä. 21 2005,16:13) kirjoitti
    Tässä yksi liikenneympyrä, jossa ympyrään tulevalla etuajo-oikeus. On muuten melkoinen hulabaloo kun nämä valot ovat ruuhka-aikana pois käytöstä tai vilkulla. Onneksi tätä sattuu nykyään vain muutaman kerran vuodessa.
    Minusta yleisesti hyväksytty (myös poliisien käytössä olen kuullut) termi "Viinkan sekottaja" kuvaa mainiosti tuota hässäkkää.
    TÖSÖS !
    Käykääs Tamperelaiset katsomassa onk Viinikassa Liikenneympyrästa varottavaa merkkiä ennen noita valoja siis joka suunnasta kun kuvassa en eroita että onko se vielä liikenneympyrä vai risteys vaan !
    Triumph Tiger 800 XRX

Lainaa (teeoo @ Heinä. 20 2005,22:42) kirjoitti
    Onkos se sitten paska puhetta että kaistoja on niin monta ku siihen *autoja mahtuu?(tietysti jonkinlaisella turvavälillä..)
    Muistelisin että meillä aikoinaan autokoulussa näin opastettiin... siis jos mahtuu ilman ongelmia kaks autoa rinnakkain niin senkus, oli sitten viivoja tai ei.
    TÖSÖS !
    Ei siinä kaistoja lisää synny vaan samalla kaistalla saa olla useampi ajoneuvo rinnakkain mikäli se turvallisuutta vaarantamatta on mahdollista , esim ohitus ja ryhmitystilanteissa .
    Suoraan ajettaessa kaksi tai useampi ajoneuvo rinnakkain samalla kaistalla ! Hmmmmm ! Sit se oikeanpuoleinen on sit niin reunassa kuin se turvallisuutta vaarantamatta jne, jne empä suosittele vaik periaatteessa olisi kait ehkä mahdollista .Enpä suoraltakädeltä tulkitsisi noin .
    Täytyy ottaa poliiseilta lausunto ja alettava mamman kanssa ajeleen rinnakkain samaa kaistaa ko mopottimilla se onnistuupi hyvin .
    Triumph Tiger 800 XRX

30.  
    Lainaa (OULA @ Heinä. 21 2005,21:29) kirjoitti
    Lainaa (b1200 @ Heinä. 21 2005,16:13) kirjoitti
    TÖSÖS !
    Käykääs Tamperelaiset katsomassa onk Viinikassa Liikenneympyrästa varottavaa merkkiä ennen noita valoja siis joka suunnasta kun kuvassa en eroita että onko se vielä liikenneympyrä vai risteys vaan !
    Eiköhän se oo vaan risteys.
    TL1000R
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen